Hoofdstuk 9

8.7K 316 37
                                    


P.O.V. Calla

Ik werd wakker in een heerlijke cocon van warmte. Het liefst wou ik er tegen aan kruipen. Toen ik me omdraaide keek ik recht in het gezicht van een slapende Reece. Mijn achterkant lag tegen zijn voorkant aan, zijn armen waren om mijn middel heen geslagen en onze benen waren verstrengeld. Blozend keek ik naar ons en zachtjes wiebelend probeerde ik uit zijn grip te komen, wat averecht werkte. Dus hield ik er maar mee op, terwijl ik zijn gezicht in me opnam.

Hij leek nu hij sliep, helemaal niet op een enge, bloeddorstige Alpha die zo iemand de keel door kon snijden. Zijn mond stond lichtjes open en een druppeltje kwijl zat op zijn mondhoek. Zijn haar zat warrig op zijn hoofd.

"Waarom staar je me aan?" Klonk opeens Reece zijn hese stem en ik keek recht in zijn groene ogen.

Ik bloosde nog erger dan ik al deed.

Reece drukte een kusje in mijn hals en door zijn warme adem kreeg ik kippenvel.

"Wat gaan we vandaag doen?" Ik keek hem benieuwd aan

"Ik kan je voorstellen aan een paar pack leden?" Hij keek me vragend aan

"Ik weet niet of je dat nog wil, na Roxy enzo." Zei hij twijfelend

"Ik wil ze graag ontmoeten...je laat me niet alleen toch?" Kwam er voor de zekerheid achteraan.

"Ik zal je nooit alleen laten." Verzekerde hij me

"Hoe oud ben je eigenlijk?" Vroeg ik even later

"23..vind je dat te oud?" En hij leek voor de eerste keer kwetsbaar toen hij me aan keek met grote ogen.

"Nee, ik ben zelf ook 20."

Hij glimlachte voorzichtig

"Ik ga douchen, kan dat?"

"Tuurlijk, ga je gang."

"Heb je toevallig schone kleren?"

Reece stapte uit bed en liep naar een deur toe. Hij opende hem, zodat ik erin kon kijken. Het was een gigantische kleding kast, de ene helft was gevuld  met mannenkleding en in de andere helft was er vrouwenkleding te zien.

"Kom!" En Reece gebaarde naar mij

"Wat wil je vandaag aan?"

Ik stond op en liep naar hem toe. Ik pakte kleding en ondergoed. Mijn outfit bestond uit een gescheurde jeans en een blouse, gek genoeg was alles precies in mijn maat.

Ik vroeg niks, omdat ik het niet wou weten, hoe hij dat wist.

Ik liep naar de douche en Reece liep met me mee.

"Roep maar als je iets nodig hebt, oké." Vroeg hij toen ik stopte bij de deur.

Ik knikte.

Ik opende de deur naar de badkamer en gooide hem dicht voor het gezicht van een verbouwereerde Reece.

De badkamer was gemaakt van prachtig, grijs steen. Met een groot bad en een regendouche. Ik pakte een handdoek uit de kast en zette de kraan aan, toen het de juiste temperatuur had, sprong ik eronder.

•••

Na het douchen, liep ik, met kleren aan de slaapkamer terug in.

Fronsend keek ik om me heen en werd mijn aandacht uiteindelijk getrokken door het grote raam. Ik ging ervoor staan en staarde uit het raam, naar de daken van de huizen en de mensen die vanaf hier net speelgoedpoppetjes leken.

Onverwachts werden er handen op mijn heupen gelegd. In een reflex schoot mijn elleboog naar achteren.
En raakte de buik van iemand.

Toen ik me eenmaal had omgedraaid stond er een kreunende Reece achter me. Hij was voorover gebogen en had zijn armen om zijn buik heen geslagen.

"Waar was dat voor nodig?"

"Sorry, zelfverdediging." En ik haalde mijn schouders op en giechelde zachtjes

"Gaan we?" Vroeg ik vrolijk.

"Jep." En Reece pakte mijn hand en vlocht zijn vingers door die van mij. Samen liepen we het roedelhuis uit, richting een pleintje in het midden van de pack.

Toen we daar eenmaal waren liep hij naar een van de huisjes die om het plein heen stonden.

Het huisje was gemaakt van zwart baksteen en zwarte dakpannen. Ik bleef de pack een sombere boel vinden.

Reece klopte aan en even later ging de deur krakend open.

------
Een nieuw hoofdstuk🎉🎊

Laat me weten wat jullie van dit hoofdstuk vonden.

Liefs, Erin

Alpha Reece- Alpha series 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu