P.O.V. Reece
Hand in hand met Calla, liepen wij de keuken in. Ik zou zweren dat ik Calla's buik kon horen rommelen.
"Honger?" Vroeg ik met een scheve glimlach.
Ze knikte met een beschaamde blik.
Met een gejaagd gebaar haalde ik mijn hand door mijn haar, Terwijl ik ons eten ging klaarmaken.
Calla ging aan de bar zitten, met haar handen onder haar kin, als een betoverend engeltje, terwijl ze me aan keek met die verdomd mooie ogen waar ik zo in zou kunnen verdrinken.
Ik werd echt een softie, Calla maakte mij een softie, maar als dat betekende dat ik voor eeuwig bij haar kon blijven, dan wou ik wel voor altijd een softie blijven.
Onder luid kabaal kwamen Tyler en Ava de keuken binnen.
"Hey, ouwe rakker. Was het leuk gisteren?" Tyler wiebelde overdreven met zijn wenkbrauwen.
Mijn blik wende zich af van Tyler en streek neer op een rode Calla, die hard bloosde van schaamte.
Hoofdschuddend draaide ik me om en pakte de borden van het aanrecht, ik zette ze voor Calla haar neus neer en ging naast haar aan de bar zitten.
"Ja, het was heel leuk gisteren!" Grijnsde ik voldaan.
Als hij het wou, dan kon hij het krijgen.
•••
"Waarom zei je dat, sukkel?" Berispte Calla mij.
We hadden gegeten en Ava en Tyler waren gelukkig weg gegaan. Ik had Calla opgetild en op het aanrecht gezet. Ik stond tussen haar gespreide benen terwijl ik mijn armen om haar heen had geslagen en tedere kusjes in haar nek drukte.
"Ze mogen best horen hoe goed jij in bed bent,"
"Vleiend." En ze duwde haar gezicht in mijn hals.
Ik grijnsde.
"Ik hou van je, liefje." Fluisterde ik in haar oor.
"Ik ook van jou."
Ze sloeg haar armen om mij heen en ik knuffelde haar terug, zij was de enige voor mij, mijn mate, mijn prinses.
"Kom een hier, lekker ding." Grijnsde Calla en ze trok zich terug zodat ze ruimte had om haar lippen op de mijne te drukken, de kus was verhit, ruw en tegelijkertijd zo liefdevol.
We gingen zo in elkaar op, dat we niets merkten van de onverwachte gasten die de keuken in liepen.
"O mijn god," Fluisterde een vrouwelijke stem.
"Dit had ik niet verwacht." Zei een harde, en overduidelijke mannelijke stem.
"Uhum." Iemand schraapte zijn keel om onze aandacht te trekken.
Verstoord trokken we ons terug. En ik draaide me om, terwijl Calla over mijn schouders een blik wierp op de bezoekers.
"Colton, Collin. Wat doen jullie hier?"
"We dachten, laten we eens kijken waar ons zusje terecht is gekomen." En Colton of Collin, geen idee wie het was keek mij met een betekenisvolle blik.
Calla sprong van het aanrecht en omarmde Colton en Collin. Terwijl ik mijn best deed om een jaloers grom binnen te houden.
Nadat ze hun had omarmd, begroette ze ook hun mates met een knuffel.
Daarna pakte ze mijn hand vast, waar ze eventjes in kneep.
Doe alsjeblieft een beetje je best om een goeie eerste indruk te maken. Mindlinkte Calla enigszins bezorgd.
"Ik zal mijn best doen, prinses.
Alleen omdat zij het was.
Hij is dol op haar, maar zal hij haar broers daar ook van kunnen overtuigen?
JE LEEST
Alpha Reece- Alpha series 1
Werewolf"Van mij!" Hoorde ik een grommende stem zeggen. Ik draaide me langzaam om en zag de man die iedereen vreesde, Alpha Reece. Hij was verschrikkelijk knap, maar ook harteloos en gemeen. Binnen enkele seconden voelde ik een arm om mijn middel heen en...