P.O.V. CallaIk werd wakker van mijn moeder, die mijn kamer binnenstormde.
"Hij komt..."
"Wie komt, mam?"
"Alpha Reece." Dat was het laatste wat ze zei en ze rende haast de kamer uit. Ik hoorde haar voetstappen nog na galmen.
Ik sprong onder de douche en trok even later mijn skinny jeans en een wollen trui aan. Ik werkte mijn make-up bij en liep de trap af . Waarna ik de voordeur op gooide en naar buiten liep. Ik wurmde me door de menigte die zich voor het roedelhuis had verzameld.
Toen ik me bijna in het midden van de menigte bevond, voelde ik iets aan mijn been hangen. Ik keek om laag en zag Rose aan mijn been hangen.
"Hey, Rose." En ik tilde haar op mijn heup
"Is Alpha Reece er al?"
"Nee, maar Alpha en Luna verwachten hem snel."
"Dat word dan maar hopen dat hij snel komt."
Rose glimlachte waardoor je haar melktandjes zag. Ik zette haar weer neer op de grond en ze liep terug naar haar ouders. Ze draaide zich nog een keer om en zwaaide, ik zwaaide terug.
Ik liep verder de menigte in totdat ik naast mijn vader en moeder stond.
In de verte klonk het geronk van een motor en even later verscheen er een zwarte Porsche in ons gezichtsveld. Hij stopte precies voor ons. De deur ging open en even later stond er een man naast. Hij was gespierd, maar klein. Waarschijnlijk was hij de Beta of Gamma.
Er klapte nog een deur open en er kwam een man uit. Hij was zeker weten 'oogverblindend'. Een van de knapste mannen die ik ooit had gezien. Het was Alpha Reece.
Hij rook heerlijk. Naar het bos en chocolade.
Mijn vader wenkte me nog even voordat Alpha Reece ons in het vizier kreeg.
"Zorg dat je bij hem uit de buurt blijft. Laat je tegen het avondeten aan maar weer zien."En zoals altijd volgde ik het bevel van mijn vader en Alpha op. Ik keerde om en liep voordat Alpha Reece mij zag, de menigte weer in.
Toen ik bijna aan het einde van de menigte was. Botste er een zwaar en hard iets tegen me aan. Ik kon mijn evenwicht niet bewaren en ik maaide hulpeloos nog met mijn armen om me heen, maar het was te laat en even later voelde ik hoe mijn kont de harde, stenen grond raakte.
"Sorry, Calla." En er werd een hand naar mij uitgestoken, toen ik opkeek zag ik dat ik tegen Mack, onze Beta was aangelopen. Ik greep zijn hand en hij hees me omhoog. Toen ik weer op mijn voeten stond vroeg hij direct 'Is Alpha Reece er al?' Ik begreep het niet, hoe kan zo'n man zoveel invloed hebben over de hele wereld.
"Ja, hij staat nu bij de Alpha en Luna." Mack's gezicht trok een beetje wit weg en hij vloekte binnensmonds.
Hij mompelde nog een afscheid waarna hij zich worstelend door de menigte wurmde.
Ik liep richting het roedelhuis en daarna naar mijn kamer. Toen ik eenmaal boven was besloot ik, omdat ik geen idee had wat is moest doen, eerst een jurk uit te zoeken voor het avond eten en daarna pas te gaan trainen.
Ik stond zuchtend en hulpeloos voor mijn grote inloopkast waarvan ik de helft van de kleren niet gebruikte. Uiteindelijk toen bijna alle jurken afvielen, koos ik voor een prachtige donkerblauwe avondjurk met witte, hoge hakken en een zilveren ketting.
Ik legde de kleren op bed neer en trok mijn sportkleding aan. Terwijl ik mijn t-shirt over mijn hoofd trok zag ik iets vanuit mijn ooghoeken uit het raam.
------------
Calla haar avondjurk.....
En haar hakken
Comment....
Vote....
Follow....
Liefs, Erin
JE LEEST
Alpha Reece- Alpha series 1
Werewolf"Van mij!" Hoorde ik een grommende stem zeggen. Ik draaide me langzaam om en zag de man die iedereen vreesde, Alpha Reece. Hij was verschrikkelijk knap, maar ook harteloos en gemeen. Binnen enkele seconden voelde ik een arm om mijn middel heen en...