P.O.V. Reece <eindelijk zijn POV 😉😊Mijn kleine mate lag daar in mijn bed. Ze was zo mooi! En pittig voegde mijn wolf toe en dat kon ik alleen maar beamen. Haar naam is Calla zuchtte mijn wolf verliefd. En hij vervolgde zijn zwijmel reeks over Calla. Ik negeerde hem want anders kon ik mezelf niet inhouden.
Mijn kleine mate mompelde wat in haar slaap en drukte zich nog dichter tegen mij aan. Ik sloeg voorzichtig mijn arm om haar middel en bestudeerde haar gezicht.
Even later knipperde ze met haar lange, zwarte wimpers en kon ik haar verdomd mooie ogen bewonderen. Ze bloosde toen ze merkte dat ik naar haar zat te staren.
Calla wiebelde in mijn armen zodat ik haar losser zou vasthouden. Ik gromde zachtjes en ik verstevigde mijn greep om haar middel.
"Ik moet naar de WC." Mompelde ze
Mokkend liet ik haar los.
"Waar is de WC eigenlijk." Vroeg ze met die schattige blos op haar gezicht
Ik grinnikte en wees de deur van de badkamer aan. Ik opende mijn armen zodat ze eruit kon klimmen en ze liep naar de badkamer.
Toen ze klaar was liep ze weer naar mij toe en ging voorzichtig naar me liggen. Ik pakte haar weer vaste en drukte haar tegen mij aan. Ze legde zuchtend haar hoofd op mijn borst. Met de hand die niet om haar middel lag, streelde ik zachtjes over haar haren, we waren allebei in onze eigen gedachtes verzonken.
Plots ging de deur met een klap open. Calla schoot verrast overeind, in de deuropening stond Tyler, mijn Beta.
"De Alpha van de Redclaw Pack is er. Ze willen met je overleggen over de vele Rogues......." Zei die en hij stopte zijn verhaal toen hij Calla zag. Hij staarde haar aan. Een grom verliet mijn mond, ze is van mij.
Hij keek weg en hief zijn handen op, ze is van jou.
"Tyler, dit is Calla, mijn mate!" Trots keek ik naar Calla.
"Gefeliciteerd, gast!" En hij liep maar toe, om me een mannelijke knuffel te geven. Ik stond ook op en we deden ons ding.
Toen ik terug keek naar Calla, stonden haar mondhoeken omhoog in een prachtige glimlach. Zodat haar blinkende, witte tanden ontbloot werden. Ik keek haar aan met een starende blik.
En haar blosjes verschenen weer. Mijn glimlach was zo groot dat het eruit zag alsof mijn hoofd in tweeën zou splitsen.
Tyler maakte zich snel uit de voeten, toen ik hem met mijn 'Ga weg' blik aankeek.
Ik liep weer naar Calla toe en maakte een kusjes spoor van haar sleutelbeen tot aan haar roze, volle lippen. Toen ik klaar was stond haar mond een beetje open en keek ze me verrast en verbaasd aan.
"Liefje, ik ga nu naar beneden. De Alpha van de Redclaw pack is er. Wil je hier blijven of wil je een rondleiding van iemand van de pack?" Vroeg ik haar
"Een rondleiding zou fijn zijn,"
"Kom je dan met me mee?" En ik stak mijn hand naar haar uit, ze pakte hem vastbesloten vast.
Fijne tintelingen en elektrische schokjes gingen door mij heen.
Toen ik eenmaal ik haar ogen keek, zag ik dat zij het ook voelde.
"Trek je wat kleren aan." Niemand mocht haar zo zien, alleen ik.
Ze trok kleren aan en ik nam haar zachtjes met me mee de trap af naar de keuken.
In de keuken was altijd wel iemand. En ik had weer eens gelijk, Roxy zat daar. Ze was een van de packleden, een beetje te plakkerig als je het mij vraagt. Ze liep de hele tijd achter mij aan en het leek alsof ze nooit wat te doen had.
Dus kon ze mijn kleine mate vast wel rondleiden. Ik stelde ze aan elkaar voor en Roxy nam haar mee richting de woonkamer.
Ik liep tevreden naar de vergaderzaal om met de Redclaw te spreken.
Niemand is wie je denkt dat degene is.
JE LEEST
Alpha Reece- Alpha series 1
Werewolf"Van mij!" Hoorde ik een grommende stem zeggen. Ik draaide me langzaam om en zag de man die iedereen vreesde, Alpha Reece. Hij was verschrikkelijk knap, maar ook harteloos en gemeen. Binnen enkele seconden voelde ik een arm om mijn middel heen en...