Hoofdstuk 21

6K 232 60
                                    

P.O.V. Calla

Vandaag was het zover, vandaag werd ik Luna. Mijn benen bibberde en ik trilde over mijn hele lijf. Het angstzweet brak me uit, zodra ik dacht aan alle verantwoordelijkheden die ik dan zou hebben.

Ik kon niet een fatsoenlijk op mijn broers passen, laat staan op een hele roedel.

Ik werd overspoeld door twijfels.

"Hey, liefje." Zei Reece, met een schorre, sexy stem.

"Hoi... Bracht ik mompelend uit.

"Liefje, kijk mij eens aan!" Beval hij en toen ik geen aanstalten maakte om dat te doen, trok hij mij zuchtend bij hem op schoot.

"Twijfel nou niet aan jezelf. Je zal een geweldige Luna worden. "

"Straks verpest ik het...."

"Jij zult het nooit verpesten." En hij keek mij liefdevol aan.

Mijn hart zwol op.

Deze man was echt geweldig, in alles wat hij deed of zei.

"Wat er ook gebeurd, ik zal er altijd voor je zijn. We doen dit samen!"

En toen hield ik het niet meer. Ik pakte zijn gezicht vast met mijn beide handen en drukte mijn lippen teder op zijn zachte lippen. Hij pakte me stevig beet en kuste me vurig terug.

Toen ik mijn lippen van de zijne afhaalde, had hij zijn armen nog steeds om mij heen geslagen, maar ditmaal wat losser.

Hij drukt zijn voorhoofd tegen het mijne. Zijn huid voelde ongelooflijk warm aan.

Hij keek diep in mijn ogen, "We gaan het doen, samen!" En hij tilde me in bruidsstijl op en droeg me naar de andere verdieping van het roedelhuis. Op die verdieping lag mijn jurk en daar zou ik me omkleden, in een van de kamers.

Toen ik eenmaal in de kamer daar stond, voelde ik me veel zelfverzekerder. We deden dit samen!

Reece kuste me nog een laatste keer en liep toen weg om zijn eigen kleding aan te trekken.

"Hallo, honingdropje," Misha huppelde, enthousiast de kamer in.

"Hey," En ik liet een waterig glimlachje zien.

"Kom," en ze gebaarde naar me, " Trek die beeldschone jurk van je maar eens aan."

Ik pakte de jurk en liep naar het omkleed scherm, daar ontdeed ik mij van mijn oude kleding en trok de jurk aan.

De jurk was echt prachtig, alsof het thuishoorde in een sprookje.

Zodra ik achter het scherm vandaan was gekomen, klapte Misha vrolijk in haar handen, als een dolle zeehond.

"Jij bent echt perfect voor mijn kleinzoon."

Mijn wangen werden vuurrood.

"En dan wordt jij Luna, dan gaan jullie trouwen en daarna krijgen jullie van die hele schattige baby's. " Ze keek met een dromerige blik voor zich uit.

Ik lachte ongemakkelijk en ik had het plotseling bloedheet.

"Wanneer mogen we naar het plein?" Ik veranderde het onderwerp snel.

Misha keek verwaaid op haar horloge," Grutjes, helemaal vergeten. We mogen al."

Ze pakte mijn arm vast en keek mij met twinkelende ogen aan.

"Laten we gaan!"

Toen we eenmaal op het plein waren aangekomen, zagen we dat er een  podium stond en daarvoor een grote mensen menigte. De mensen klapten en juichten toen Misha en ik voorbij liepen.

Reece stond mij aan te staren. Zijn mond was opengevallen en hij had grote ogen.

Het voelde alsof mijn hart salto's aan het maken was.

Misha liet mij los en overhandigde mij aan Reece. We liepen hand in hand het podium op.

"Je ziet er prachtig uit," fluisterde Reece.

Een oude vrouw ging voor ons staan, de  roedel wijste. De vrouw die veel had meegemaakt en die het beste advies kon geven. Ze werd vaak gevraagd om advies als er problemen waren.

Ze hield een heel gesprek over van alles en nog wat. Toen ze ons eenmaal vroeg om de eed af te leggen, de eed waarbij je zweert dat je trouw zal zijn aan je roedel en ze nooit in de steek zou laten, werd onze zin afgebroken en gromde er iemand heel hard' Mijn!' Met een grom die over het plein schalde.

En diegene was niet Reece.

Iedereen zal zijn mate uiteindelijk vinden, gewild of niet.

---------
Lekker lang hoofdstuk! :-)

Alpha Reece- Alpha series 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu