Hoofdstuk 34

4.6K 195 13
                                    

P.O.V Calla

Ik was dagenlang al opgewonden van frustratie en leek op een tikkende tijdbom die elk moment af kon gaan. Iedereen die ik tegenkwam snauwde ik af. Dus probeerde ze me zoveel als kon, te vermijden.

Reece was nog een van de weinigen die in mijn buurt durfden te komen. En ook dit keer was hij op zijn hoede naar mij toe komen lopen, zich bewust van de opborrelende frustratie die zich in mij afspeelde.

"Liefje, kan ik iets voor je doen?" Hij vroeg het uiterst voorzichtig.

Langzaam draaide ik me naar hem op.
"Ja! Ik heb je nodig en wel nu!" Bracht ik uit met een harde, snauwende stem.

Waarna ik op hem afsprong en mijn armen op zijn nek sloeg, terwijl mijn lippen tegen de zijne botsten. Een bom van vlinders ontplofte in mijn buik en ik liet mijn vingers door zijn zijdezachte haren glijden, terwijl ik binnensmonds een kreun van genot sloeg.

Hij liet zijn armen om mijn middel glijden, terwijl hij zich terug trok uit de kus. En het zilveren speltje uit mijn haren haalde, waardoor mijn haren zich als een waaier over mijn schouder verspreide.

"Met je haar opgestoken ben je prachtig, maar met je haar los ben je adembenemend."

Ik was gevleid door zijn woorden, en duwde mijn gezicht tegen zijn borstkas om mijn blozende gezicht te verbergen. Hij lachte charmant door mijn vertoning. Hij ging zitten op ons bed met zijn rug tegen ons hoofdeinde.

"Zeg eens wat er aan de hand is brombeertje van me." En hij klopte tussen zijn benen, ik liep mokkend naar hem toe en kroop op het bed terwijl ik me installeerde tussen zijn benen met mijn rug tegen zijn gespierder borstkas aan. Ik kon zijn spieren door zijn shirt heen tegen mijn rug aan voelen.

"Ik voel mij gewoon vreemd." Mompelde ik uiteindelijk.

Hij sloeg zijn armen om mij heen en wiegde mij als een kleine baby heen en weer.

"Heb je zin om een film te kijken?" Hij fluisterde zachtjes in mijn oor, terwijl zijn warme, pepermuntachtige adem tegen mijn huid botste, ik onderdrukte een rilling van genot.

Ik keek hem glimlachend aan en knikte.

"Wat wil je zien?" Mompelde hij terwijl hij mijn hals verwende met tedere kusjes.

"Superman!" En ik keek hem aan met glimmende ogen.

Hij lachte om mijn enthousiasme en zette de film op.

Toen hij terug kwam kroop ik weer in zijn armen en keken we de film. Ik staarde naar Reece zijn gezicht, terwijl hij geboeid naar de film keek. Ik gleed met mijn vingers over zijn huid en volgde de welving van zijn wenkbrauwen terwijl Reece mij verstoord aankeek. Mijn vinger gleed over zijn zachte lippen. Waarna Reece in een spontane actie een kusje op mijn vinger drukte. Waarna hij zich weer op de film richte. Ik bleef hem maar pesten met kusjes en strelingen.

Op een geven moment stonden Reece zijn ogen pikzwart en stond hij onophoudend te knipperen. En toen wist ik bijna zeker dat het kleine beetje zelfbeheersing wat er nog was verdwenen was.

"Alsjeblieft, ik heb je nodig." En ik keek hem smekend met een pruillipje aan.

"Hoe kan ik jou ook ooit niet weerstaan." Mompelde hij tegen zichzelf.

Hij gaf zich gewonnen. En die dag werd de beste van mijn leven.

Reece gaf mij alle liefde die hij bezat en liet me de meest geweldige persoon op de aarde voelen. De volgende ochtend voelden wij allebei dat we nog nooit zo sterk waren geweest, en dat allemaal omdat we nu een team waren. Samen.

Alpha Reece- Alpha series 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu