P.O.V. Calla Vijf jaar later
"Mama." Huilend rende Jack mijn 4 jarige zoon naar mij toe.
"Wat is er, kleintje?" Vroeg ik liefkozend terwijl ik hem in mijn armen nam.
"Feline wil niet met mij spelen en papa is kwijt." Kwam er met moeite uit terwijl er tranen over zijn ronde wangetjes rolden, Feline is zijn jongere tweelingzusje.
Een jongen en een meisje, eentje voor Reece en een voor mij.
Jack, leek op mij met het karakter van zijn vader en Feline, leek op haar vader met mijn karakter. Het was een combinatie, die ons leven erg boeiend maakte.
"Zullen we samen papa zoeken?" Vroeg ik hem terwijl ik mijn hand naar hem uitstak.
Het kleine mannetje knikte met zijn hoofdje en gaf mij zijn handje.
"Reece, waar ben je?" Schreeuwde ik.
"In het kantoor,"Hoorde we hem terug schreeuwen.
"Ja, papa!" Gilde Jack, terwijl hij zich los wurmde en naar het kantoor rende. Ik volgde hem op een langzamer tempo en vond Jack bij Reece opschoot, gierend van het lachen, want Reece was hem op zijn buik aan het kietelen.
Verterend stond ik er in de deur opening naar te kijken.
"Hallo, schoonheid." Reece kreeg mij in het oog en zette Jack op de grond neer, waarna hij op mij afliep, me in zijn armen nam en hartstochtelijk kuste.
Jack walgde van afkeuring.
Reece trok zich terug "Geloof mij maar Jack, als jij je mate vindt, wil je ook niks anders dan haar de hele dag kussen, en al helemaal als ze zo geweldig als je mama is." Blozend keek ik hem aan, terwijl hij mij triomfantelijk aankeek en mij weer kuste.
"Kussen is vies." Jack trok een lelijk gezicht.
Hoofdschuddend keken we hem lachend aan, wetend dat zijn mening over kussen en meisjes snel zou veranderen.
"Waar is Feline?" Vroeg Reece
"Boven, papa."
"Ik ga haar wel even halen." Deelde hij mee, zijn blik op mij gericht.
Ik glimlachte en knikte terwijl ik Jack optilde en hem meenam naar de keuken voor het avondeten.
Terwijl Jack en ik aan tafel gingen zitten, hoorde wij luide voetstappen de trap af denderen.
"Papa gaat je pakken." Lachend rende Reece achter zijn dochter aan, om haar daarna bij haar middel te grijpen en op te tillen. Hij zwierde haar in het rond. Ik stond gebiologeerd naar het tafereel te kijken.
Eindelijk had ik alles waar ik van droomde; een mate en een familie.
---------
EINDE
JE LEEST
Alpha Reece- Alpha series 1
Werewolf"Van mij!" Hoorde ik een grommende stem zeggen. Ik draaide me langzaam om en zag de man die iedereen vreesde, Alpha Reece. Hij was verschrikkelijk knap, maar ook harteloos en gemeen. Binnen enkele seconden voelde ik een arm om mijn middel heen en...