Hoofdstuk 32

5.1K 206 47
                                    

P.O.V.  Calla

Voor de eerste keer in mijn leven was ik sprakeloos. Wat was hij in hemels naam aan het doen? Hij gaat me toch niet ten huwelijk vragen, ik ben nog veel te jong om te trouwen.

En ik panikeerde al voordat Reece überhaupt een woord had gezegd.

"Liefje, ik heb je dit nog nooit gevraagd, maar wil jij mijn vriendin zijn?"

Ik was opgelucht en blij.

"Ik zou niets liever willen." En hij schoof een ring om mijn vinger, geen trouwring, maar een prachtige, tijdloze ring zonder tierelantijntjes.

Ik sprong op hem af en sloeg mijn armen om hem heen waarna ik fluisterde hoeveel ik van hem hield, terwijl hij terug fluisterde dat hij veel meer van mij hield. En toen drukte ik mijn lippen op de zijne. We kusten alsof ons leven er van af hing en ik had inmiddels mijn benen om Reece zijn middel heen gegooid terwijl hij mij in zijn armen hield.

Maar ook dit keer, hoe kon het ook anders. Werden we gestoord, Tyler en zijn mate stonden achter ons. We trokken ons snel terug uit de kus en gingen naast elkaar staan als 2 betrapte tieners. Het schaamrood stond de twee en mij op kaken. Ja, want Reece trok zich er niks van aan, behalve dat hij geërgerde blikken naar Tyler zond.

Ik wist bijna zeker dat Reece nu een stomme opmerking zou maken over dat we ook nooit alleen waren, dus sprak ik voordat hij dat kon doen.

"Ik ben Calla," en ik stak mijn hand uit naar Tyler's mate," Leuk je eindelijk te mogen ontmoeten!"

"Ik ben Avageline, maar noem mij maar Ava. Het is ook heel leuk om jou te mogen ontmoeten" ze keek mij met een verlegen glimlach aan.

Ik wist nu al wel zeker dat ik net mijn eerste vriendin had gemaakt. Nee, de eerste vriendin van mijn leeftijd.

En toen ik mijn gezicht afwende van die van Ava, keek Tyler mij met een dankbare blik aan. Ik keek met een geruststellende blik terug.

Reece sloeg een arm om mijn middel. En mindlinkte mij " Ik ben zo trots op je..."

En elke keer als hij dat zei, zwol mijn hart op van blijdschap.

"Laten we naar binnen gaan." Stelde Reece voor. En terwijl Ava en Tyler naar binnen liepen, volgen Reece en ik hun met onze armen om elkaar heen.

Eenmaal binnen vroeg ik Ava of ze mee wou drinken halen en nadat ze in had gestemd lieten we Tyler en Reece bij elkaar achter, en voor een keer hoopte ik dat ze over iets anders zouden praten dan de roedel.

Ava en ik liepen in stilte naar de keuken.

"Nou vertel eens iets over jezelf, Tyler heeft het de hele tijd over je!"

Ava bloosde weer toen ik over Tyler begon en zelfs ik, een hopeloze romanticus wist dat ze tot over hun oren verliefd op elkaar waren.

"Ik ben Avageline Swan en ik kom uit de Blackmoon roedel. Ik ben 18, mijn lievelingskleur is rood en mijn wolf is bruin met een wit achterpootje en ze heet Summer."

Ik knikte, maar nu het aller belangrijkste."
Wat is je lieveling serie?"

"Pretty little liars!"

"De mijne ook!" Riep ik enthousiast

Ik mocht dit meisje wel.

Ze heeft alles, ze is Luna, heeft een mate die veel van haar houd en nu ook nog een vriendin. Maar voor hoe lang blijft haar leven zo?

Alpha Reece- Alpha series 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu