#2

1.6K 40 2
                                    

ZOE
Právě čekáme s kamarády u Kim doma na dopis jestli nás přijali na Bradfordskou střední.  S Kim se kamarádíme už od 5 třídy.  S Liemem tak nějak od 6 třídy. A se Zaynem se znám už od toho dne co jsem se narodila. Naše mámy spolu chodily do školy takže se znají a kamarádí taky pěkně dlouho. Já a Zayn jsme se narodili ve stejný den. Naše mámy byly spolu i na pokoji, proto říkám že se známe už když jsme se narodili. Chodili jsme spolu do školky i do školy. Ve třetí třídě jsme si upletli stejný náramky a řekli si že zůstaneme kamarádi napořád. No a zatím nám to drží.

-
Někdo zazvonil a Kim běžela otevřít. Potom se vrátila i s obalkami. Podala nám je podle jména. Všichni jsme se nadechli  a obálku otevřeli. Jako první začala jásat Kim " oni mě vzali! Vzali mě!"  křičela. Já ji objala. " Mě taky přijali"  začal jásat i Liam. Zayn i já jsme mu pogratulovali a oni čekali až jim řekněme naše výsledky. " Jo!  Vzali mě"  oddychnul si Zayn. " A co ty Zoe?"  zeptal se Zayn.  " Mě ne - nevzali"  řekla jsem jim a smutně se podívala. Zaynovi spadl úsměv.
" Jak to? Vždyť ty si tady ta šprtka! " řekla Kim. Všichni na mě nechápavě koukali. Já se musela rozesmát. "  Lidi dělám si prdel, vzali mě a šprtka nejsem ".  Řekla jsem ji a Zayn mě obejmul. Hned po něm mě obejmula Kim. 
Potom volala Zaynovi máma a on musel odjet. "  Chceš hodit domu? " zeptal se mě Liam a já přikývla,  protože jsem tu novinu taky chtěla říct mamce. "  Tak ahoj Kim " pozdravila jsem a objala ji. Liam mě odvezl domu a pak taky hned odjel.

"mami mám to vzali mě " křičela jsem přes celý dům. Máma přišla dolů a objala mě. " Výborně gratuluju " řekla a dala mi pusu na čelo. " Pojedu to říct ještě tátovi " řekla jsem ji.  Táta bydlel totiž se svojí přítelkyní o kousek dál.  Rodiče se rozvedli když mi bylo osm.
Když jsem si chtěla si jít do pokoje pro penny, abych mohla vyrazit. Někdo scházel schody. Byl to nějaký pán. " Zlatíčko tohle je můj nový přítel Josh"  řekla máma a já na ni jen koukala. Dobře táta má taky přítelkyni ale pořád jednu. Tenhle je mámi už třetí. "Zlatíčko to se ani nepředstavíš?" Zeptala se mě máma. " Jo jasně já jsem Zoe" řekla jsem a utekla do pokoje. Popadla jsem pennyboard a vyjela k tátovi.

"Ahoj tati" pozdravila jsem ho a objala ho. " Ahoj Zoe jak se máš zlato ?" Zeptal se mě táta. "No super přišla jsem ti oznámit že mě na tu školu vzali" řekla jsem mu. " To je super " objal mě. "Tak proč se tváříš tak kyselé?" Zeptal se.
" Protože má máma zase nového přítele" řekla jsem otráveně. Táta to radši ani nekomentoval. " Ahoj Zoe" pozdravila mě tatova přítelkyně, když za náma přišla. " Ahoj Liz" pozdravila jsem ji taky. Táta se zeptal jestli si s ním nezahrajeme fotbal. Já jsem totiž po tátovi, sportovně nadaná. Řekla jsem že klidně. Když jsme se chystali hrát přišla mi zpráva od mámy

Máma- zlato hned se vrať domů jdeme oslavit,že tě vzali na školu takže hezká večeře v restauraci. Jdou s náma i Malikovi.
Ja- no jo

Chtěla jsem se jí na nějakou večeři vykašlat, ale jde přece i Zayn ne? " Tati já musím domů máme společnou večeři jde s náma i Zayn a jeho rodina prostě" řekla jsem tátovi. " Jasně holčičko a někdy přijď i se Zaynem, moje holčička má kluka a já ho viděl jen dvakrát" řekl táta. " Tati ale já se Zaynem nechodím jsme jen kamarádi" řekla jsem mu se smíchem. " No to nevadí tak ať si přijde zahrát fotbal když jste tak dobrý kamarádi" zasmál se tata. Já je oba líbila na tvář a jela zase domů. Doma jsem se šla převléknout. Vzala jsem si na sebe černý legíny, tričko a svetr. Když mě máma viděla, málem dostala infarkt a poslala mě se převléknout do šatů. Takže jsem si vzala Černé šaty nad kolena

 Takže jsem si vzala Černé šaty nad kolena

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šaty byly volnější takže v pohodě. Sešla jsem dolů aby jsme mohli vyrazit.
Cestou jsem přemýšlela o tom, co říkal táta, že je Zayn můj kluk. Ani nevím proč, ale mám ho ráda víc než kamarada? Bože nad čím to přemýšlím?

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat