#22

690 30 2
                                    

Den odjezdu

Je po vysvědčení. To znamená, že je den odjezdu. Vzala jsem si zavazadla a dala je do kufru. Potom jsem se vrátila do domu a zapla jsem si mobil. ,, Zoe?" Řekl někdo. Otočila jsem se a stál tam táta. Přišel ke mě a objal mě. ,, Promiň, za všechno, budeš mi moc chybět" řekl. Potom se odtáhl a šel ještě za mámou.

,, Zoe tak jedeme " řekla máma . Mobil jsem strčila do kapsy a šla k autu. Máma se venku bavila ještě s tátou a Joshem. Já už si chtěla sednout když v tom mě někdo objal. Byla to Kim. ,, Ahoj budeš mi chybět" brečela. Já ji pevně objala a začala taky brečet ,, ty mě taky" řekla jsem. ,, Nezapomeň na mě ano?" Řekla Kim. ,, Na tebe nikdy" řekla jsem. Ona mě pustila a na to mě objal Liam. ,, Budeš mi chybět, kdo s náma teď bude chodit běhat?" Zeptal se. ,, Kim to za mě vezme a nenechte ji nosit prosím podpatky " řekla jsem a Kim se usmála. Teď mě pustil Liam a stoupl si vedle Kim. ,, Takže..." řekl Zayn a stoupl si přesně přede mě. ,, Takže... " zopakovala jsem po něm. ,, Už teď mi chybíš" řekne a opřel si svoje čelo o to moje. ,, Zayne " řeknu. On nic neříká. Cítím jak mi po tváři teče něco mokrého. Byla to slza. Zaynova slza. ,, Víš chci abys měla tohle, aby ti mě to připomínalo" řekne a zvedne řetízek se srdíčkem. ,, Děkuju moc " řeknu a Zayn už mi ho zapíná. Hned co to zapne ho objemu. ,, Miluju tě" řekne. ,, Já tebe taky " řeknu a v tom mě políbí. ,, Tak a do auta" řekne mamka. Smutné se podívám na své kamarády. Potom věnují dlouhý pohled Zaynovi. A pak už sedm do auta.
Chvíli jedeme v tichosti a pak mamka začne. ,, Se Zaynem vám to sluší " řekne. Jen se akorát rozbrecim a dám si sluchátka do uší. Nechci je poslouchat.

Právě si sedám do letadla a vyrážíme směr Las Vegas.

__
,, Zoe vstávej" řekne mamka. Vzala jsem si svoje věci jako je mobil a sluchátka a tak a vystoupili jsme z letadla. Venku už stal Josh s našema kuframa. ,, Tak za chvíli pro nás přijede můj brácha Simon [ Sajmon] " řekne Josh. Mamka se jen usmívá. A já nemám náladu na nic.

Po chvíli pro nás přijel ten Simon a odvezl nás domu. ,, Simone jdeš dal?" zeptala se mamka. ,, Asi spíš ne už je docela pozdě, hezký si vybalte a prospěte a já se stavím zítra na kávu s manželkou " řekne a máma i Josh souhlasí. Když Simon odjede vcházíme do baráku. Už je tu všechno nábytek a tak. Ten náš starý jsme nechali v tom starým. Mamka zkoumala kuchyň a Josh si všimnul, že nejsem úplně v pohodě. Vzal mi kufry a šel mi ukázat pokoj.
,, Tady je tvůj snad se ti tu bude líbit " řekne a odejde. Já si dám kufry na stranu a lehu si na postel. Jen tak jsem ležela a pak usnula.

__
Ráno jsem se vzbudila a zjistila jsem že jsem oblečená. V tom jsem si vzpomněla že jsem včera usnula jen tak. Vstala jsem a vytáhla si jeden kufr. Vytáhla jsem z něj ručník, a čistý oblečení. Vzala jsem to všechno do ruky a šla do svoji koupelny. Tam jsem se vykoupat a a udělala svoji hygienu.
Když jsem byla hotová vrátila jsem se do pokoje a sedla si na postel. V tom někdo zaklepal na dveře. ,, Dobré ráno zlato pojď se nasnidat " řekne mamka. ,, Já nemám hlad" řeknu. ,, Zoe no tak. Musíš jist ". ,, Mami prostě nemám hlad ano?" řeknu. Mamka si povzdychne a dveře zase zavírá.
V tu chvíli jsem nevěděla co mám dělat. Rozhodla jsem se teda že si vybalím.

Už jsem měla za sebou dva kufry a zbýval mi už jen jeden. Šla jsem k němu a v tom někdo znova klepal na dveře. ,, Zlato máme návštěvu " řekne mamka. Zvednu jedno obočí a ona hned dodá ,, je tu Simon s jeho ženou a synem". ,, Přijdu dolů až na oběd " řeknu. ,, Jak myslíš, ale pošlu ti sem nahoru toho syna ať tam není sám" řekne. Než stavím něco říct zabouchnutá dveře a jde zase dolů. Já teda vezmu ten kufr a jdu s ním ke skříni. Chci ho otevřít, ale někdo zase klepe na dveře. ,, Dále " řeknu. A do pokoje vstoupí zelenooký brunet. ,, Ahoj jsem Ben tvoje máma mě sem poslala.
,, Ahoj já jsem Zoe a v pohodě někam si sedni" řeknu. ,, Sedne si na židli kde leží i můj notebook. ,, Chceš s tím pomoct? " zeptá se a ukáže na kufr. ,, Ne to je v pohodě udělám to později" řeknu a sednu si na postel. ,, Kolik ti je? " zeptá se mě.
,, Je mi 17. Tobě?" zeptám se ho. ,, Mě je 18, řekne. Potom se porozhlédne po pokoji a zastaví se. ,, Ty jezdíš? " zeptá se a kouká na můj skejt. ,, No jo už to tak bude" řeknu. ,, To je hustý, já s kamarádama taky jezdíme, jestli chceš tak po obědě můžeme někam na projížďku a já tě seznámím " řekne. ,, Když já nevím" řeknu. ,, Prosím " poprosi a hezký se usměje. ,, No tak jo." řeknu. A jde na něm vidět že má radost.

Teď už sedíme u stolu. Máma, Josh, já, Ben, Simon a jeho manželka Sarah. ,, Po obědě půjdeme se Zoe na projížďku. Ukážu ji to tady a seznámím ji " řekne Ben a všichni se usmívají. V tom mi začne zvonit mobil.
Všichni se na mě podívají. Já se podívám na display. Když zjistím kdo mi volá usměju se. ,, Zoe vypni to." řekne máma.
,, Promiň mami to musím vzít " řeknu.
,, To je to tak důležitý? Nepočká to po obědě?" zeptá se. ,, Nepočká je to důležitý , je to Zayn" řeknu a vstávám od stolu. Běžím do obýváku.

Já - Zayne.......

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat