O týden později.......
,, Lásko už máš sbaleno?" volal na mě zezdola Zayn. ,, Jo! " křiknu na něj . Popadnu svůj kufr a běžím za ním dolů.
,, Tešíš se?" zeptal se mě. ,, Moc" řeknu a Zayn mi dá pusu. Potom nasedneme do auta. Po cestě jsme vyzvedli Kim a jeli k autobusu.Fajn právě úplně všichni sedíme v obrovským dvojpatrovým autobusu a jedeme na turné One Direction. V druhém patře jsou postele a dvě menší koupelny. A dole máme tři pohovky. Dokonce i s xboxem a menší kuchyňkou. Teď všichni sedíme na těch pohovkach. Jejich producent a spol jeli napřed v druhém autobuse, aby zařídili hotel. ,, Lidi začínám mít hlad" řekl Niall. ,, Nialle sotva jsme vyjeli a jedl si asi před deseti minutami" řekl Lois. ,, No a?" bránil se Niall. Šel do ledničky a vzal si bagetu. Kim ho pořád skenovala pohledem. ,, Lidi celkem se nudim, pojďte hrát flašku" řekl Harry. ,, Fajn na pravdu nebo úkol" řekla Taylor. Všichni jsme si tedy sedli do kolečka a El vytahla nějakou flašku a dala jí doprostřed. Začal Harry. Zatočil a padlo to na El. ,, Fajn El pravda nebo úkol?" zeptal se Harry. ,, Pravda" řekla. ,, Fajn kolik bys chtěla dětí" zeptal se. ,, Nevím asi pět" řekla. Všichni jsme se na sebe podívali. ,, Vážně tolik? " zeptal se jí vystrašeně Louis. ,, jo" řekla. Nikdo už nic nenamítal . El vzala flašku a roztočila ji? Padlo to na Zayna. ,, Pravda" řekl hned Zayn. ,, Co pro tebe nejvíc znamená?" zeptala se El. ,, Zoe, moje práce a rodina" řekl Zayn. Pak to roztočil a padlo to na mě. ,, Fajn já zkusím úkol, ale nic nekalého Maliku" řekla jsem. ,, Fajn polib mě" řekl. Chytla jsem ho kolem krku a dala mu pusu. Pak jsem točila já a padlo to na Liama. ,, Pravda" řekl. ,, Kolik si měl holek?" zeptala jsem se ho. ,, Za celý život myslím, že čtyři" řekl a pak roztočil flašku a padlo to na Kim, která tu bxla jen kvůli mě, Liamovi a Zaynovi. ,, Úkol" řekla trochu nejistě. ,, Okey tak polib Nialla" řekl. Kim se na mě vystrašeně podívala a všichni jsme hodili pohled po Liamovi. Pak se Kim podívala na Nialla a Niall zase na ni.
Šli k sobě blíž. Byli u sebe fakt kousek. Niall udělal první krok a políbil ji. Když se odtáhli Kim se zvedla. ,, Promiňte půjdu si odpočinout" řekla Kim a leskly se jí oči. Okamžitě jsem se postavila a šla jsem za Kim nahoru. Ležela v posteli. ,, Kim " řekla jsem a pohladila ji po vlasech. Ona se posadila celá ubrečená. Objala jsem ji. ,, Ja tohle se nemělo stát Zoe, já ho pořád miluju ." řekla. ,, Já vím klid prospi se a až budeš v poho tak si popovídáme" řekla jsem. Kim si zase lehla. Hladila jsem ji po vlasech a ona po chvíli usla. Šla jsem tedy dolů. Zayn a Niall seděli na pohovce a ostatní pořád hráli. Niall taky nevypadal úplně nejlíp. Když mě Zayn spatřil šel ke mě. ,, Zahraješ si semnou?" zeptal se. Jen jsem kývla. Sedli jsme si hned před televizi a hráli jsme GTA.Už je pozdě večer. Kim pořád nevylezla z postele. A všichni ostatní po večeři šli spát. Jen já a Zayn jsme asi do dvou do rána hráli hry na tv.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?