#4

997 35 3
                                    

Ráno jsem vstala. A připravila se jako každý ráno. Vzala jsem si na sebe černý džíny roztrhaný na kolenou, šedý triko a černý delší svetřík. Popadla jsem mobil a vyrazila do školy. Ne nesnidala jsem, protože jsem nestíhala. Prostě celá já.

Před školou už byl Liam,Kim i Zayn. " Ahojte lidi, sorry trochu jsem nestíhala" řekla jsem. " Zoe my už jsme si zvykli" řekl Zayn se smíchem. " Tak alespoň, že se bavíš" řekla jsem. " Lidi"! Křikla po nás Kim . Liam čekal co z ní vypadne. " Zoe to je on ten blonďák s modrýma očima" řekla a ukázala na blonďatýho kluka, který šel ještě s dvouma klukama. " To je sice hezký Kim, ale máš docela silný stisk" postěžoval si Zayn, kterému Kim drtila ruku. Já s Liamem jsme se na sebe podívali a začali se smát. Potom už jsme mířili do třídy. Já si sedla s Kim a kluci Zayn a Liam si sedli hned za nás. Povídali jsme si a tentokrát začala Kim drtit ruku mě. " Hej co máš za problém?" Zeptala jsem se jí. A ona ukázala zase na blonďatýho kluka. No bezva chodí s náma do třídy i s těma kamarádama. Doufám, že mi nebude Kim drtit ruku pokaždý, když se na něj podívá.

CRRR
Konec hodiny. Tahle hodina byla spíš o seznamování. Teď jsme měli mít ještě jednu hodinu, aby nám učitelka řekla nějaké informace.
O přestávce jsme seděli v lavicích a najednou přišel ten blonďák k naší lavici. Kim mi najednou začala pevně tisknout nohu. Já s tím nemohla nic udělat. Koupila jsem bezmocně na kluky a ty se smáli. " Ahoj já jsem Nail a ty?" Představil se ten blonďák, tedy Nail. " Já jsem Kim" odpověděla mu. Takhle si chvíli povidali a on pak zase odešel. Kim uvolnila stisk. " Mohla bys s tím prosím přestat? Vážně to bolí, budu tam mít modřinu" řekla jsem Kim. " Promiň" řekla mi,ale pořád se koukala na Naila. Já se otočila na kluky " tak tohle bude něco" řekla jsem jim a ukázala na Kim. Ale vnímal mě jenom Liam. Zayn koukal kamsi jinam. A to na Blondýnu, která se představila jako Lucy. Bylo mi hrozně. Potom zazvonilo.

Učitelka nám oznámila,že pojedeme na seznamovací pobyt. Vyrazíme za týden a budeme tam týden.  Potom zase skončila hodina. Teď už jsme měli jít domů,ale já potřebovala na záchod. Ostatní na mě čekali kousek od záchodů.
Když jsem vyšla, někdo mě polárník za ruku. Byl to nějakej druhák. " Ahoj kočičko ses fakt kus" řekl mi a sáhl mi na zadek. Já ho odstrčila . " Co si myslíš že děláš?" Křikla jsem na něj. " Nic jen si chci trošku užít, takže co kdyby jsme šli na záchody?" Zeptal se. " Na to zapomeň" řekla jsem mu. Pořád na mě sahal a já ho prostě nemohla setřást. Najednou jsem se rozbrečela " ale copak? Kočička se boji?" Zeptal se mě. Já jen brečela . Potom si nás všiml Zayn a šel k nám. Odstrčil ho ode mě. " Co si myslíš že děláš ty debile?" Řval na něj Zayn. " Co se do toho pleteš? Chodíš s ní snad?" Zeptal se ho ten kluk. " Co ti je do toho a i kdyby ne tak na ní už nesáhneš" vyhrožoval mu Zayn.  Ten kluk chtěl něco říct, ale do toho přišla učitelka " Zoe, Zayn a Mark zůstanete zítra po škole. Dnes je první den takže to nechám, ale zítra zůstanete po škole" řekla učitelka a odešla. Ten Mark se taky naštval a odešel. Zayn mi utřel slzy a já ho Objala. V tuhle chvíli jsem si uvědomila, že ho prostě miluju. Potom k nám přiběhla Kim. " Jsi v pořádku zlato?" Zeptala se mě. Já přestala objímat Zayna a objala jsem Kim. " Jo jsem, pojďme už" řekla jsem.

-
Teď jsem doma, je u nás Kim. " Kim?" Zeptala jsem se. " Hmm?" Odpověděla. " Asi si měla pravdu, dneska když jsem ho objala, jsem si uvědomila, že mám Zayna ráda víc než jako kamaráda. Kim já se zamilovala do Zayna" řekla jsem jí. Ona na mě vykulila oči. A objala mě.
Povidaly jsme si o tom a v tom mi Zayn volal

Já - ahoj Zayne
Zayn- ahoj jen jsem se chtěl zeptat jestli si v pořádku
Já - jo jsem ještě jednou ti moc děkuju
Zayn- nemáš za co, vždyť si jako moje ségra

To mě trochu zabolelo

Ja- jo jsem tvoje ségra
Zayn-okey sestřičko :D budu končit
Ja- jasně ahoj

Řekla jsem a hovor vypla. " Bezva pokrok, řekl mi že jsem jako jeho ségra" řekla jsem ironicky. " Holka máš to těžký" řekla Kim.

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat