Seděl tam Zayn a Perrie. Nechci tam jít. Říkala jsem si sama pro sebe. ,, Tak šup než odejdou je to přece Perrie Edwards a Zayn Malik " řekl Leo vedle mě. ,, Já vím nechci tam jít nemůžeš to vzít ty?" zeptala jsem se ho. ,, Promiň Zoe já mám stůl 6 a navíc jsou slavný užij si to " řekl a odešel. Jo jasně užij si to. Nadechla jsem se. Nahodila falešný úsměv a vydala jsem se k nim.
,, Dobrý večer co si dáte?" zeptala jsem se jich. Zayn se na mě podíval a koukal pořád na mě. Ovšem Perrie to nevěděla, proto si začala hned objednávat. ,, Já bych prosila hranolky s rybou a zeleninový salát a k pití bych si dala... Noo asi si dáme víno ne lásko? " zeptala se Zayna. Ten se vzpamatoval. ,, No jo určitě já prosím to samý" vykoktal ze sebe. Zapsala jsem si to a odešla od nich. Oči se mi zase plnily slzy. Ale řekla jsem si, že musím být silná. Rychle jsem je zahnala. Dala kuchaři objednávku. Za chvíli mi donesli jejich objednávku. Vzala jsem tác do ruky a musela jít zase k nim. Zayn ji držel za ruku, ale když jsem k nim přišla pustil ji. ,, Tady to máte " řekla jsem a usmála jsem se. Položila jsem jídlo před ně a chtěla zase odejít. Jenže mě Zayn zastavil. Otočila jsem se jako co se děje. A čekala, že se mi alespoň omluví, ale jediný co z něj vypadlo bylo, že jsem zapomněla na víno. ,, Jistě pane hned to bude " řekla jsem co nejfalesneji to šlo. Rychle jsem kráčela pro víno. Nalil jsem jim do skleniček a odnesla. Na stůl jsem položila plně skleničky i tu flašku. ,, Nechte si chutnat" řekla jsem a odešla.Prave mi skončila směna. ,, Jdu domu " řekla jsem. ,, Počkej jdu taky" řekl. Vzal si bundu a vyšli jsme. ,, Víš Zoe, líbíš se mi " řekl najednou Leo. ,, Fakt?" zeptala jsem se. ,, Jo fakt " řekl. V tom jsem si všimla, že zrovna vyšel ven i Zayn s Perrie. Leo se ke mě naklanel, ale já trochu uhla. ,, Copak bojíš se něčeho? Jdu na to moc rychle?" ptal se. ,, Ne to ne já jen... " nedotkla jsem, protože mi skočil do řeči. ,, Zoe prosím chci to udělat od prvního okamžiku kdy jsem tě viděl. Chtěla jsem něco říct, ale on mě políbil. Měl moc hezky měkké rty, ale nechtěla jsem to a někdo to nejspíš poznal.
Zayn ho ode mě odtrhnul. ,, Co si myslíš že děláš? " zeptal se ho Zayn. ,, pane Maliku myslím, že tohle je naše věc." řekl Leo.
,, Ale Zoe to nechtěla " řekl naštvaně.
Všimla jsem si jak Perrie stojí zarazene.
,, Počkat vy znáte její jméno?" zeptal se ho Leo. ,, Ne pan Malik ho musel vidět na mé jmenovce " řekla jsem. ,, Zoe na co si hraješ?" zeptal se mě Zayn. ,, Jo a proč ti tyka "zeptal se Leo. Neodpovídal jsem mu otočila jsem se na Zayna. ,, A na co si teď jako hraješ ty?" zeptala jsem se ho teď já.
,, Může mi někdo říct co se to tu děje? Vy se znáte Zayne? " zeptala se Perrie. Zayn a já jsme si koukali do očí a ani jeden ji neodpověděl. ,, Zayne halo?" uvízla na něj Perrie. ,, Já a Zoe se známe už od malička byli jsme nejlepší kamarádi " řekl najednou. ,, Jo byli jsme kamarádi" zopakovala jsem po něm. ,, A pak jsme... " nedotkl to, protože jsem ho zastavila.
,, Pak už jsme nic. Nebyli jsme nic a teď taky nejsme takže jestli dovolíte šla bych domu, jsem unavená" řekla jsem. ,, Já už radši půjdu a Zoe jestli jsem ti nějak ublížil tak promiň " řekl Leo. A objal mě. Pak odešel. Chtěla jsem jít taky, ale Zayn mě zastavil tím že mě chytl za paži. ,, Ne já to chci Pezz říct" řekl. ,, K tomu mě ale nepotřebuješ ne? " řekla jsem a odešla.ZAYN
Chytl jsem Pezz za ruku a šel s ní domu.
,, Ne Zayne počkej, teď budeme dělat, že se nic nestalo? Co byla ta holka zač a co se to tady děje?" zeptala se. ,, Zoe byla moje kamarádka a pak jsme spolu začali chodit. Strašně moc jsem ji miloval. Pak se odstěhovala a já s kamaráda jsme za ní jeli tam mi její jedna nová kamarádka říkala, že Zoe strašně miluje Bena. Nechtěl jsem tomu věřit, ale pak se s ním jednou libala. Sbalil jsem si věci a od ty doby ji neviděl. Pak když odhalili, že spolu chodíme v televizi. V ten den mi Ben volal. Nevím kde a jak vzal moje číslo, ale volal mi. Řekl mi pravdu, že to na nás bylo nastrazeny, protože on Zoe míval a mě milovala zase ta Vicky ta kamarádka a, že Zoe nic takového neřekla a že za tu pusu může on. Ale neměl jsem odvahu se jí omluvit a myslel jsem, že už ji neuvidím, nevěděl jsem že se sem vrátila. Chtěl jsem to vše prostě vymazat z hlavy." řekl jsem jí celou pravdu. Pezz tekly slzy. Hned si je setrela. ,, Fajn a řekneš mi jednu věc? " zeptala se mě. ,, Jasně" řekl jsem. ,, Miluješ ji pořád? " zeptala se mě.
Sklopit jsem hlavu k mým botam. ,, Ne" řekl jsem. Pezz se rozbrecela úplně.
,, Pezz říkám, že ne " řekl jsem. ,, Zayne ani teď ani před tím ses mi nepodíval do očí, a vždy když uhnes pohledem tak mi lzes. Zayne jsme spolu už tři měsíce, takže mi řekni pravdu a dívej se mi do očí. Miluješ ji pořád?" zeptala se mě znova. Podíval jsem se jí do očí jak si přála. ,, Jo " řekl jsem.....
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?