Ahoj kdyby byly nějaký chyby tak se omlouvám. Píšu jen levou rukou,jelikož mám pravou pěkně nateklou.
A tohle jsme tu snad ještě neměli...👇
👇
Z POHLEDU KIM. 👈Ráno jsem vstala a cítila uschlé slzy na tváři. Šla jsem se tedy obléknout a opláchnout si obličej. Vzala jsem si pobil a šla dolu. Co jsem ale nečekala bylo, že Zoe a Zayn usnuli na sedačce s ovladačema a zaplou hrou. Vypla jsem tedy tv a šla vzbudit ty dva. ,,Jsem prvni?" vykřikla Zoe hned co otevřela oči. Pak se ale podívala na mě, na spícího Zayna a na vyplou tv.
,, Ouu aha" vydala ze sebe . Potom jsem vzbudila Zayna. Byl úplně zničený. ,, Sakra v kolik jste šli spát? " zeptala jsem se.
,, Bxlo něco kolem čtvrtý a byli jsme v osmém kole." řekl Zayn. ,, Zože? Kolem čtvrtý? Okamžitě si běžte lehnout a dospětw to . Zayne sakra zítra máš koncert." řekla jsem. ,, Jasně mami" řekl ironicky Zayn a vstal z gauče. Vzal Zoe za ruku a šli si lehnout. Ja si sedla místo nich a projížděla sociální sítě. Najednou jsem našla fotku Nialla, kterou přidal tak tři dnx zpátky. Vybabil se mi včerejšek. Pořád ho miluju. A ta pusa včera mě donutila ho milovat ještě víc. Zase mi ukápla slza, ale slyšela jsem jak jde nekdo dolů. Rychle jsem sslzu setřela a otočila jsem se. Byl to Liam a Harry. ,, Dobré ráno" řekla jsem jim. ,, Dobré" řekl Liam. ,, Dobré ráno" řekl Harry. Liam se rozplácnul vedle mě a Harry zase vedle na gauč a roztáhl se tam po celé délce. ,, Chtěl jsem se ti omluvit za včerejšek" pronesl po chvíli Liam. ,, Už na to zapomeň" řekla jsem. Pochopil, že jsem mu idpustila a že se o tom nechci bavit.
,, Kdo udělá snídani?"zeptal se Harry.
,, Zvedni ten svůj línej zadek a jdi si jí udělat" řekla jsem a hodila jsem po něm polštářek. ,, Hej" řekl Harry. Znovu jsem rozsvítila mobil a zapla jsem si wattpad.
Zapla jsem si příběh láska přes wattpad.,, Konečně snídaně" řekl Harry klukům, kteří iž přišli za náma dolů. ,, Seš strašně línej Harry" řekl Niall. Při jeho hlase jsem se trochu zachvěla. ,, Hele alespoň to snězte, když jsem jí musel dělat já" postěžoval si Louis. ,, Kde je Zoe a Zayn?" zeptal se Liam. ,, Já je tu ráno našla usnuli při hře a šli spát ve čtyři takže dospávají." řeklq jsem. ,, Aha " řekl Liam. V tom zazvonil telefon. Byl to Simon Cowell. Producent kluků. Zvedl to Louis. ,, Haloo?........jo....ne....jo....nevím...........díky
.......okey.......Simone ja vím.........dobře.....ok....ahoj..." Louis položil telefon. ,, Simon říká, že do večera budeme na hotelu a že má pro jednoho z nás překvapení" řekl. ,, Jen pro jednoho z nás?" zeptal se Harry. ,, No jedno pro všechny a druhý jen pro jednoho, ale neřekl pro koho". ,, Louisi nechceš se mi cjvíli věnovat začínám se nudit" řekla Eleanor. ,, Jo Harry " řekla Taylor. ,, Tay Tay sama jsi slavná a víš kolik je to práce" řekl Harry a hupsnul vedle Taylor, která ho začala drbat ve vlasech.Už je něco kolem půl třetí. Sedím na sedačce a čtu si zase nějaký příbeh. Když v tom si ke mě sedne Niall. ,, Ahoj" řekne.
,, Ahoj potřebuješ něco?" zeptala jsem se ho. ,, Vla....." nedořekl to, protože dolů přišla Zoe a ja se na ní hned otočila.
,, Růženka se probudila?" zeptala jsem se a udmála jsem se. Hned dolu přišel i Zayn.
,, Ale jestli ma být princ tak jí měl osvobodit a ne spát navěky s princeznou" řekl Harry a tim všechny rozesmál. ,, Hahahaha vtipný" řekli oba najednou.
,,Fajn lidi jsme právě na benzínce tak můžete na čerstvý vzduch" oznámil nám řidič. Všichni jsme hned sahali po bundách a šli ven. Já si došla na záchod a pak vyšla ven. Vsichni si povídali. Hledala jsem očima Zoe. Tak však seděla se Zaynem na patníku a jedli kyselý bonbóny. Jak jinak. Sedla jsem si k nim. ,, Kim pak si promluvíme ok?" řekla Zoe. ,, Jo v pohodě nespěchá to" řekla jsem. ,, Fajn tak jedeme" řekl řidič. Pobrali jsme svoje veci a šli.k autobusu. V tom nás zastavily dvě asi 15 ti letý holky s rodiči. ,, Ahoj vy jste One Direction můžeme se s váma vyfotit? " zeptaly se. Kluci souhlasili. Vyfotili se s nima a pak jsme nastoupili fo autobusu a pokračovali v cestě.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?