,, To znamená, že mi odpouštíš?" zeptal se Zayn, když jsme se odtáhli. ,, Zayne tohle nic neznamenalo" řekla jsem. ,, Jak dlouho si ještě budeš nalhávat, že mě nemiluješ? Zoe já vím, že mě miluješ a ještě jednou se ti omlouvám" řekne a chytne mě za ruku.
,, Promiň" řeknu . Pustila jsem jeho ruku a odešla.Byla jsem dost mimo. Rozhodla jsem se jit za svou kamarádkou Kim. Po cestě mi zqzvonil mobil.
Zayn- jestli si to rozmyslíš tak přijď ve čtyři na naše místo už od dětství.
Mobil jsem jen zhasla a šla dál. Než jsem došla k baráku Kim. Zazvonila jsem a Kim hned otevřela. ,, Ehm ahoj" řekla jsem.
,, Zoe co tu děláš"? Zeptala se Kim. ,, J-ja musim s tebou mluvit" oznámila jsem jí.
,,Jasně pojď dovnitř" řekla. Vešla jsem dovnitř a sundala jsem si boty. Kim me vzala do kuchyně. Sedli jsme si ke stolu a já jí začala vyprávět co se stalo. ,, No to si děláš srandu" vydechne Kim. ,, Co budeš teď dělat?" zeptá se mě. ,, Nevím Kim, tohle není normální, ale miluju ho" řekla jsem .
,, Notak nebuď smutná " řekla Kim. ,, Kim ještě něco... Napsal mi, že jestli si to rozmyslím tak mám ve čtyři přijít na naše místo kam jsme spolu chodili když nám bylo devět" řekla jsem. ,, Miluješ ho?" zeptala se mě. ,, Jasně,že jo , ale...". ,, Žádný ale Zou , jestli ho miluješ není co řešit zbytek si vyřešíte a vyříkáte potom. Je půl třetí takže jdeme k tobě. Ty se převlékneš a jdeš na to posraný místo!" rozhodla za mě Kim. Jen jsem na ní vyjeveně koukala a radši jsem souhlasila.U mě jsem si teda v pokoji oblěkla džíny a svetr. Udělala jsem si drdol a šla na to místo. Bylo trošku v lese, ale zároveň výhked na celý Bradford.
Když jsem tam došla uviděla jsem tam Zayna s Perrie. Nevěděla jsem co mám dělat. Ale nakonec si mě Perrie všimla .
,, Zoe pojď sem" řekla a tím se na mě otočil i Zayn a měl na sobě ten svůj úšklebek.
,, Ahoj" řeknu trochu potichu. ,, Ahoj" řekne Zayn. ,, Fajn hele zítra odjíždím a vy dva musíte být spolu. Tím, že jsi přišla si dokázala, že ho miluješ . Já jen chci říct , že je to v pohodě Zoe, Zayna jsem milovala, ale asi opravdu nejsme stvoření pro sebe. A já jsem za to, aby jste byli spolu. Takže já už půjdu ahoj" řekla Perrie. ,, Ahoj" řekla jsem. Potom jsem si sedla na lavičku, kam jsem sedala pořád. Zayn si sedl vedle.
,, Zoe ja.." nedořekl svou větu protože jsem mu skočila do řeči. ,, Měla pravdu, miluju tě, ale pořád bolí to, žes mi nevěřil" řekla jsem. ,, Ale asi bych se nechocala jinak" dodala jsem. ,, Promiň" řekl. Podívala jsem se na něj. A on se v tu chvíli podíval na mě.
Koukali jsme si jen tak do očí. Pak se stalo něco co jsem neplánovala. Políbila jsem ho.
Zayn se usmál. ,, Takže?" zeptal se. ,, Miluju tě" řekla jsem. ,, Takže jsme zase jen Zayn a Zoe? ">zeptal se. ,, Jo" řekla jsem.Dneska kratší, ale snad se líbila
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?