#23

621 32 2
                                    

Já - Zayne...

Zayn- Zoe! Jak se máš?

Já - Bez tebe blbě strašně se mi po tobě stýská a taky po ostatních

Zayn- Zlato ani nevíš jak chybíš ty nám. Hlavně mě. Víš že jsou prázdniny takže za tebou za dva týdny přiletím.

Já - Vážně??!!??

Zayn - Jo !

Já - Miluju te víš to!?

Zayn- Vím. Já tebe taky. Lásko budu končit musím s Waliyhou k mamce do práce. Pa miluju tě

Já - pa já tebe taky.

Když jsme dotelefonovali vratila jsem se ke stolu s úsměvem. ,, Tak co šťastná?" zeptá se máma.  ,, Teď jsem klidnější" řeknu.  ,, A moc se omlouvám za to před chvílí" dodám a otáčím se na Simona.  ,, To je v pořádku" řekne a dal se věnuje obědu.

Po obědě jsme sklidili ze stolu . Já už jsem teď ve svém pokoji a beru si skejt. Mobil dam do kapsy a jdu dolů kde na mě čeká Ben.  ,, Připravena?" Zeptá se a bere do ruky svůj skejt.  Kyvnul hlavou že jo a vyrážíme.  ,, Jak dlouho vlastně jezdíš?" Zeptá se.  ,, Vlastně tři dny" řeknu a musím se smát.  ,, Fakt? Na tři dny jezdíš dobře" řekne. ,, Měla jsem výborného učitele" řeknu a usměju se nad vzpomínkou na Zayna.  ,, Vážně? Kdo to byl? Jestli se můžu zeptat asi mu musím poslat pochvalu" řekne.  ,, Byl to Zayn" řeknu.   ,, Aha ten co ti volal?" Zeptá se. ,, Jo" kyvnu mu.  ,, Nějaký skvělý kamarád?" Zeptá se.
,, Jo , vlastně známé se už od dětství. Byl to můj nejlepší kamarád" řeknu. Chtěl něco říct  , ale já byla rychlejší.  ,, Než jsme spolu začali chodit" dodám.  ,, Takže s ním teď chodíš?" Zeptá se.  ,, Jo" odpovím. Potom už se mě na nic neptá a je ticho. Moc si toho nevšímám a jedu za ním.  V tom se rychle rozjel a zakřičel ,, mě nedohoníš! ". Vůbec nemám v úmyslu ho honit jen jsem si vzpomněla na den kdy jsem u Zayna spala. Na den kdy mě učil jezdit.

Flashback

,, Tak a teď  mě nechytíš!" Krikl na mě Zayn. Já se za ním rozjela jak jen jsem mohla. ,, Jen počkej až tě chytím" krikla jsem za ním. V tom jsem ale najela na kámen a neudržela rovnováhu. Spadla jsem. Zayn se rychle otočil a zastavil. Začal se smát.  ,, Jsi v pohodě?" Zeptal se.  ,, Jo to jen ten kámen" řekla jsem se smíchem. Zayn mi pomohl na nohy a objal mě.  ,, Já říkala, že tě chytím" řekla jsem a stiskla ho ještě víc. ,, Zayn se jen pousmál a dal mi pusu do vlasů. ,, Tak pojď mamka nám udělala určitě dobrej oběd" řekl vzal mě za ruku a šli jsme k němu domů.

Konec flashbacku

Zastavila jsem se a chytla jsem do ruky řetízek od Zayna. Byla jsem myslenkama úplně jinde. Nakonec ke mě dorazil Ben .  ,, Jsi v pořádku?" Zeptal se.  ,, Jo vše je dobrý" řekla jsem a falešné jsem se usmála.

Když jsme dorazili do parku stala tam parta lidí. Došli jsme k nim.
,, Čau lidi" pozdravil je Ben.  ,, Bene! Kámo co to sebou neseš?" Zeptal se ho blonďatej kluk s hnědýma očima.  ,, Lidi tohle je Zoe " řekl Ben a všichni mě začali zdravit.  ,, Ahoj já jsem Kat" řekne blondýnka. ,, Ahoj" pozdravím jí.  ,, Zoe tohle je Kat, Sean, Derek, Dom, Matt a Vicky" řekne Ben a ukazuje mi kdo je kdo.  ,, Ahojte já jsem Zoe" řeknu.

Všichni jsou moc milí, ale nejvíc mi sedla Kat.  ,, Nechceš se u nás zítra zastavit?" Zeptám se Kat.  ,, Moc ráda" řekne.  ,, Konečně normální holka v partě" řekne.  ,, A co Vicky?" Zeptám se a podívám se na černovlásku, která sedí vedle Bena a povídá si s klukama.  ,, Vicky je spíše s klukama protože se pěkně dlouho snaží o Bena. Ale nějak se mi to nedaří navíc teď jsi tu ty a myslím, že se Benovi líbíš" řekne. ,, Aha" řeknu jen .  ,, Tobě se Ben nelíbí?" Zepta se.  ,, Neříkám, že je ošklivej, jen ho nemám ráda tak že bych s ním měla chodit navíc kluka mám" řeknu.  ,, Fakt? Jak se jmenuje?" Vyzvídá.  ,, Zayn" řeknu.  ,, Zítra mi o něm všechno řekneš" řekne Kat.  ,, Dobře a co ty a Kluci?" Zeptám se jí. ,, No já chodím s Mattem." Řekne.  ,, Aha , proto tě pořád sleduje" řeknu a obě se na něj podíváme. On od nás odvrátí zrak a my se rozesmějeme.

___

Dneska jsem si to venku užila, ale teď už jsem doma v posteli a skypuju s Kim a Liamem.  ,, Ani nevíš jak Zaynovi závidím, že za tebou pojede" řekne Kim . ,, Tak přijeďte taky" řeknu.  ,, Já jsem v tu dobu v Itálii" řekne Kim.  ,, Aha" řeknu.  ,, Já s ním teda jedu" řekne Liam. 
,, Fajn budu se na tebe těšit. A nevíte co teď dělá?" Zeptám se.  ,, Právě má doma nějakou holku a co tam dělají fakt nevím" řekne Liam.
,, Cože?!" Vykřiknu.  ,, Klid Zoinko dělám si srandu jel pro brambůrky, děláme si takovej žrací den." Řekne Liam.  ,, To nebylo vtipný Liame a ani nevíte jak chci být s vámi" řeknu.  ,, Slyším tady ten nejsladší hlas?" Slyším Zayna. Který právě přišel s Nailem. ,, Ahoj lásko" pozdravím ho a sladce se usměju. On mi úsměv oplatí.  ,, Tak jo lidi dostanu z vás cukrovku " řekne Liam.  Všichni se zasmějeme.
,, Ahoj Zoe" pozdraví mě Nail. ,, Čau Naile" taky ho pozdravím.
Povídáme si asi další hodinu a já se rozhodnu jít spát. 

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat