#35

576 26 2
                                    

Ráno jsem se oblékla do

Jsem zpátky v Bradfordu a ještě jsem se nebyla podívat na tátu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Jsem zpátky v Bradfordu a ještě jsem se nebyla podívat na tátu. Vzala jsem mobil, klíče a vzala jsem si po dlouhé době svůj pennyboard.  Základní jsem dům a rozjela se na pennyboardu směr táta. Co mě trochu mrzelo, že mi ani jednou nezavolal.

Když jsem stála u něj před barákem zazvonil jsem. Otevřela mi Liz. ,, Zoe ahoooj" řekla a hned mě objala. ,, Ahoj Liz" pozdravil jsem tátovu přítelkyni. ,,  Už jste se vrátili? " zeptala se. ,, No vlastně jen já bydlím tu sama" řekla jsem. ,, Pojď dal táta tě rád uvidí " řekla.  Jasně řekla jsem si pro sebe.  ,, Brade zlato pojď jsem" zařvala na tátu Liz.  ,, Copak někde hoří? Snažím se uspat malou " zavolal táta. Chvíli mi nedocházelo jakou malou.  Ale pak mi to došlo. Před odjezdem byla Liz těhotná. Takže moje nevlastní sestra. Chtělo se mi brečet když přišel táta i s tou malou.  Došlo mi, že o mě se takhle nikdy nestaral. Chybí mi mužská láska. Nebo ani ne mužská jako spíš otcovska. Josh byl hodný a tak, ale nebyl to můj táta a není to ono.  Teď jsme s tátou na sebe jen koukali a nikdo nebyl schopen ze sebe něco vydat. ,, Z-zz-Zoe? " vykoktal ze sebe táta. Ložnice si od něj vzala " moji sestru ".  Táta se ke mě rozešel a pevné mě objal. Musela jsem se rozbrecet. Chyběl mi. Ale na jednu stranu se na něj zlobím.  ,, Co tu děláš?" řekl když mě pustil. ,, Pojď posád se " řekl. Sedli jsme si tedy všichni na sedačku.   Sundala jsem si bundu a Liz mi udělala pití. ,, Vrátila jsem se, jsem už plnoleta takže bydlím sama, máma za dva týdny přijede zkontrolovat jestli jsem v pořádku." řekla jsem.  ,, Fajn  a co ty a Zayn? " zeptal se.  Táta asi moc nekoukal na telku. ,, Vím jen to, že šel s kluka a do X facto a pak už jsem ho neviděl" dodal.  ,, Tati... No.. Víš.. Zayn a kluci to vyhráli jsou slavný " řekla jsem.
,, No vidíš chodíš se zpěvákem" řekl. ,, Alespoň, že jste šťastný " dodal. ,, Jo Zayn je hodne šťastný.... Ehm se svou přítelkyní zpěvačkou Pierre Edwards" řekla jsem. 
,, Ouu promiň, vy už spolu nejste? " zeptal se., ,, Ne nejsme tati a nechci se o tom bavit, co se bavit o tom, že mě hrozně rád vidíš, slyšíš, ale za celou dobu co jsem byla pryc si nezavolal?" zeptala jsem se ho naštvaně a smutné. ,, Zoe, máme teď mou Lily a já jsem teď dost přepracovaný...... " .  ,, Jasně Lily. Ty máš totiž jen jednu dceru" řekla jsem. Chtěl něco říct, ale vzala jsem si bundu, popadla penny a prostě odjela.
Vím že není správný zárlit na malou holku, která za nic nemůže, ale já jsem krucinal taky jeho dcera, a když nebyl schopný mě alespoň vychovat mohl alespoň zavolat jak se mám.

Dojela jsem domů v práci jsem měla naštěstí volno. Převleku jsem se do sportovního. Do sluchátek jsem pustila písničky a šla si sama zaběhat. Jen tak. Pročistit si hlavu. 

Běžela jsem a běžela a poslouchala písničky. Až jsem začala fakt hodně přemýšlet.

,, Zoe vem si ty šatičky " řekla máma. ,, Ne já chci ty tepláky. Řekla jsem ji. ,, Zoe nezlob mámu" řekl táta, který nás přišel navštívit.

,, Tati proč už s nama nebydlíš? " zeptala jsem se ho se slzami v očích. ,, Někdy to prostě nevyjde" řekl.

,, Tati Zayn se mi směje " řekla jsem. ,, To nic zlato nekoupím mu lízátko" řekla místo táty jeho mamka.  ( bylo nám 9).

,, Mami, kde je táta? " zeptala jsem se. ,, Ten už se nevrátí" řekla ubrecena máma. ,, A proč? " zeptala jsem se. ,, Zoe prosím...!" okrikla mě.

,,  Zayne, jaký to je mít rodiče spolu? " zeptala jsem se ho. ,, Zoe nemysli na to, já se o tebe budu vždy starat, ať si tvůj táta jde kam chce jsi moje sestřička" řekl.  ( bylo nám  12)

,, Miluji tě " řekla jsem. ,, Já tebe" řekl a dal mi pusu.

,, Nikdy tě neopustim " řekl Zayn. ,, Jsi jediný komu můžu věřit." řekla jsem.

,, Klidně si buď s Benem! " zařval na mě. Dala jsem mu facku...

,, Nás krasavec Zayn Malík chodí se zpěvačkou Little Mix, Perrie Edwards".................

,, Zayne vysvětlí mi to?" zeptala se Perrie.
,, Já a Zou jsme pak... ".  ,, My jsme pak nic nebyli jsme nic. Řekla jsem.

Najednou jsem neměla sílu běžet. Brečela jsem jako malé dítě. Zastavila jsem se a opřela se o strom. ,, Zoe jsi v pořádku?" zeptal se dost známý hlas. ,, Nemohla jsem rozpoznat kdo to je, najednou se mi morálka hlava. ,, Zlato podej mi tu vodu " řekl ten hlas. ,, Na Zou napije se" řekl ten dotyčný.  Napil jsem se. Ten dotyčný mi utrel slzy.  Bylo mi už trošku líp, ale pořád mi bylo tak mizerné. ,, Liame" řekla jsem a objala jsem ho.  ,, Pojď vezmu tě k nám " řekl.  ,, Ne Liame, mohl bys mě prosím jen doprovodit domu?" zeptala jsem se. ,, Nevadí ti to? " zeptal se nějaké dívky. Tedy Cheryl. Už jsem si vzpomněla. ,, Blaznis musíme ji pomoc domu" řekla. Mýlil jsem se začínám ji mít ráda.  Šli jsme všichni potichu ke mě domu.  ,, Liame? " zeptala jsem se.  ,, Jo?" podíval se na mě. ,, Promiň, promiň za to v tom nakupaku " řekla jsem.,, Ne Zoe ty promiň měla pravdu" řekl.  ,, Takže kamarádi? " zeptala jsem se.
,, Jasně že jo ty trubko" řekl a smál se.

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat