#27

559 24 1
                                    

Právě jsme v parku a povídáme si. ,, proč jsi taková? " zeptám se Vicky se kterou sedím trošku opodál.  ,, Protože máš všechno. Ben mě nechce protože chce tebe a teď chci Zayna, ale nejde to, protože ho máš ty" řekla mi. ,, Vždyť Zayna ani neznáš a já se ho nevzdám" řekla jsem ji.  ,, To se ještě uvidí " řekla. Chtěla jsem něco říct, ale ona prostě odešla. Nechala jsem si to pro sebe protože jsem to už nechtěla řešit. Ale asi to řeknu později holkám.  Asi jsem nad tím hodně dlouho přemýšlela protože na mě volal Zayn.  ,, Zou jdeš?" ptal se mě. ,, Jo promiň už jdu " řekla jsem. Vstala jsem z lavičky a šla za ním.  Zayn mě chytl za ruku. ,, Jdeme do kavárny zlato" řekl. ,, Jo fajn " souhlasila jsem. 

V kavárně jsme si všichni sedli. Vedle mě seděl Zayn a z druhý strany Kim.  Zayn  mi objednal jahodový koktejl a pak si povídal s ostatníma. Kim mi nenápadně praštila do nohy. ,, Au co je.?" zeptal jsem se jí potichu.
,, Jsi mimo co se děje? " zeptala se mě taky potichu. Vlastně jsme si tak trochu šeptaly.
,, Řeknu ti to večer i s Kat" zašeptala jsem ji.  ,, Fajn " zašeptala taky.  Našeho šeptáni si všimla Kat která seděla naproti nám vedle Matta.  A hlavou pokývala jako o co jde.  Kim si vzala ubrousek co byl na stole a z tašky si vyndala nějakou popisku. Strašně nenápadně napsala o čem jsme se bavily a podala ji to pod stolem. Kat si to přečetla. Schovala to do kabelky a kývla na nás..
,, To je skvělý nápad že Zou? " zeptal se mě Zayn a tím mě vrátil zpátky do normálních myšlenek až jsem sebou celkem skubla.
,, Promiň co?" zeptala jsem se.  Zayn se usmál. ,, Ben říkal že by jsme mohli zítra k jezeru se vykoupat " řekl. ,, Jo aha, jo proč ne že holky?" řekla jsem. ,, Jo klidně " řekly obě stejně. Pak se na sebe usmály  a placly si.

Právě jseme se Zaynem, Liamem, Louisem,Nailem, Harrym, Kim a Kat dorazili ke mě domů.  Kluci se šli pomalu osprchovat aby jsme se pak mohli jít navečeřet. Já toho využila a holkám řekla o tom, co mi řekla Vicky. ,, Ta holka potřebuje psychiatra " řekla Kim. ,, To už si dělá srandu" řekla Kat. ,, No jo nebudu si ji všímat. Jdeme se osprchovat. " řekla jsem.
,, Tak jo já jdu domu" skla Kat. Já s Kim jsme se s ní rozloučily a šly jsme se taky osprchovat. Po sprše byla už jen večeře.

BEN

Kdyz jsem šel domů. Zastavila mě Vicky.
,, Co potřebuješ? " zeptal jsem se. ,, Vím, že chceš Zoe" řekla. ,, No a? Chodí se Zaynem " řekl jsem. ,, No a proto se musíme spojit" řekla. ,, Jak jako? " zeptal jsem se. ,, Mám plán. Já chci Zayna  a ty Zoe. Zítra ji polibis před Zaynem tak aby za všechno mohla ona jakože budeš dělat proč tě políbila a tak... A já mu mezitím řeknu že mi dneska na ty lavičce říkala jak moc jsi sexy a blablabla no a pak ji snad nechá " řekla mi svůj plán. ,, To zní dobře, ale nevím jestli to chci udělat" řekl jsem. ,, Bene jinak tvoje nebude " řekla.  ,, Fajn jdu do toho" řekl jsem.

Takže se chci zase omluvit ze dlouho nebyla kapitola.
Jinak jak se vám daří ve škole? Do komentářů můžete napsat v jaký jste třídě a jak jste spokojený. Já totiž vůbec nejsem spokojená zítra mám od sedmi. Tak snad jste spokojený a děkuju za vaše hlasy a komentáře. 💙

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat