V médiích je písnička Zayna a Sii. Miluju tu písnjčku💜💜💜💜💜
,, Zoe vstávej jsme tady" řekne Zayn. Otevřu oči a neochotně se zvednu. Právě jsme dorazili do města, kde bydlí i moje mamka s Joshem ( ano zapomněla jsem kam se to vlastně stěhovali). Má sem přijet i rodiče Zayna a ostatních kluků. Je to tady totiž jejich poslední koncert z turné This is us. Pobrala jsem si tedy svoje věci a šli opět do hotelu. Zítra mají kluci poslední koncert a musí se na to připravit. S našima věcma jsme tedy šli do svých pokojů.
,, Holky jdu si dát sprchu" řeknu a jdu do sprchy. Pustím na sebe vlažnou vodu, jelikož bylo teplo. Když jsem vylezla vzala jsem si šedý tepláky a černý triko. Vrátila jsem se do pokoje a holky si povídaly o tom, že zítřejší koncert bude dokonalý a taky, že s námi bude Justin a Sel. ,, Holky" řekla jsem a všichni se na mě podívaly. ,, Já jen, že už vydali tu písničku Zayna a Sii" řekla jsem. Všichni vstaly a šly ke mě. Zapla jsem tu písničku na youtube. Jelikož už jí díky Zaynovi umíme , začaly jsme tancovat a zpívat. V tom někdo zaklepal a Tay šla pomalu otevřít. Dovnitř vešli kluci a přidali se k nám. Zayn mě vzal za ruce a začali jsme spolu tancovat a u toho vsichni zpívali. Když písnička skončila objala jsem ho. ,, Moc se vám povedla" řekla jsem mua on mě políbil. ,, Fajn nechte si to na potom Zayne musíme jít" řekl Niall.
,, Co kam jdete?" zeptám se. ,, Nikam já si jen odskočím s Liamem, vy ostatní tu zůstaňte, nemůžeme jít všichni " řekl Zayn. Ostatní kluci kývli na souhlas. ,, Hned jsem zpátky " řekl. Dal mi pusu na čelo a odešel i s Liamem. ,, Fajn nikdo se nikam nehne, než mi řeknete kam šli" řekla jsem. ,, Zoe neřeš to až přijde tak přijde" řekl Harry. ,, To se bude řešit, když s ním šel Liam" přidala se ke mě Cheryl. ,, Má někoho jinýho?" zeptala se. ,, Ne " řekl Niall. Asi hodinu jsme to z nich tahali ale nic jsme nedostali. Vyprdla jsem se na to. Sedla jsem si na postel a zapla si mobil.Když mě mobil přestal bavit prostě jsem ho vypla a vstala. Hledala jsem Kim, ale nikde nebyla. Byl tu jen Louis s El a Harry s Taylor. Ani Niall tu nebyl. ,, Kde je Kim a Niall?" zeptala jsem se. V tom se otevřeli dveře a vešla Kim s Niallem ruku v ruce.
,, Přišla jsem o něco?" zeptám se. ,, No ja a Niall jsme se k sobě vrátili. Niall se mě zeptal jestli s ním půjdu dolů na jídlo no a tam jsme si všechno vyříkali" řekla Kim a udmála se ja Nialla. ,, Fajn tak vam gratuluju" řekla jsem a šla je oba obejmout. V tom se dveře otevřeli znovu a v nich stál Zayn s Liamem. ,, Vy dva" řekla jsem a pustila Kim s Niallem. ,, Ani se nehnete dokuď mi neřeknete kam jste šli" řekla jsem. ,, Ne dokuď nám neřeknete kde jste byli" řekla Cheryl a stoupla di vedle mě.
,, Hej Niall a Kim jsou zase spolu?" zeptal se Liam. ,, Jo, že jsou roztomilý" řekla jsem usmála jsem se. Pak mi ale došlo, že se snaží jen odvrátit téma. ,, Počkej! To ne Kim a Nialla vyřešíme potom, kde jste byli?" zeptam se. Liam šel blížk Cheryl. ,, Nene stůj " řekla Cheryl. ,, Ja ti to chci ale vysvětlit sám" řekl Liam. ,, Tak fajn" řekla nakonec a šli s Liamem stranou. Já se podívala na Zayna a čekala na odpověď.
,, My byli no emm no koupit si čokoládu" řekl Zayn. ,, Jo? Vy jste dvě hodiny kupovali čokoládu?" zeptala jsem se ho.
,, No emm jo" řekl. ,, A kde ji teda máte?" zeptám se ho. ,, Noo my jsme jí emm snědli" řekl. ,, Maliku vím, že mi lžeš" řeknu. ,, Fajn mi byli emm koupit dárek pro mamky" řekl. ,, A ten máš kde?" zeptám se ho. ,, No em v autě" řekl. ,, Zayne ty ale nemáš auto" řeknu. ,, Fajn nebudu tě tolik mučit, ale vůbec se mi nelíbí, že mi lžeš takže to z tebe dostanu později" řekla jsem a šla jsem si sednout na postel. ,, Nebuď uražená někdy ti to řeknu" řekl a sedl si ke mě. ,, Někdy?" zeotám se.
,, Jo pořád lepší než nikdy" řekne. Našpulím pusu a dělám, že jsem ještě naštvanější. ,, Notak nebuď nafouklá" řekne a začne mě lechtat. ,, Nee přestaň prosiim" křiknu po něm a strašně se směju. Zayn přestane. A dá mi pusu na tvář. ,, Nepustíme si film?" zeptá se Louis. ,, Jo!" řekneme skoro všichni najednou. Sedneme si teda k telce a pustíme film.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?