Zoe
S tátou jsem prostě odjela a už to jsou tři měsíce. To znamená, že se vracíme domů.
____Právě jsme vystoupili z letadla. ,, Zlato, pojď musím tě odnést domu, ji ak se máma zblazni " řekl táta. ,, Jasně tati" řekla jsem otrávené. Vůbec jsem se nechtěla vracet. Teda hlavně do školy ne. To co mi udělal Harry se nedá odpustit a Zayn .. to je složitý. Nad tímhle jsem přemýšlela celou cestu.
,, Ahoj mami jsem doma! " zařvala jsem na celý dům, aby mě máma slyšela. ,, Ahoj broučku, míč si mi chyběla" řekla a pevné mě objala. ,, Nemáš hlad? " zeptala se mě. ,, Ne mami, počkám až na večeři, teď si půjdu vybalit" řekla jsem a ona kývla na souhlas.
V pokoji jsem si vybalovala věci a pohledem se zastavím u společný fotky mě a Zayna. Bylo nám tam asi 12. Vzala jsem ji do ruky a prohlížela si ji. Potom jsem si uvědomila co to dělám tak jsem fotku položila zpátky na stůl. Položila jsem ji ale tak aby fotka nešla vidět.
Kdyz jsem si dobalila, připravila jsem si rovnou věci na zítra, jelikož prostě musím do školy.__
S mamkou jsme právě dovecerely a já ji vyprávěla vše z dovolený. ,, Víš, asi bys něco měla vědět Zay....." nestihla to doříct, protože jsem ji skočila fo řeči. ,, Mami, já nechci o Zaynovi nic vědět " vstala jsem a odešla do svého pokoje. Kde jsem po chvíli usnula.
ZAYN.
Rano jsem šel do školy. Před školou jsem potkal Liama, ale ani se na mě nepodíval. Trochu mě mrzí, že už se spolu nebavime a je to těžký, když spolu sedíme v lavici, ale většinou se ignorujeme. Potom jsem už našel svou partu a šel za nima. ,, Nazdar " pozdravil jsem je a oni mi pozdrav oplatili. Vzal jsem si od nich cigaretu a spolu si zapálili. ,, Zayne jestli chceš být v naší partě musíš zmlatit toho šprta" řekl Rayen.
,, Rayene tohle nemůžu, nic mi neudělal " řekl jsem mu. ,, Jsi stejně jako dřív, jsi. Jak holka" řekl a to mě naštvalo. Šel jsem za tím šprtem a dal mu pěsti. V mým štěstí zrovna prošel učitel. ,, Malik do ředitelny!"
Zařval na mě.V ředitelné jsem zaklepal a posadil se.
,, Zayne já už nevím co s tebou, býval si hodný kluk, teď budu muset volat opět tvoji matce, po škole se sem zastavíš znovu a promluvíme si." řekl. Ja vstal a šel směr třída. Při my smůle už byla hodina.ZOE
Ve škole jsem se přivítala s Kim a pak i s Liamem. Zayn asi nepřijde do školy, protože tu nebyl q vlastně mi to ani nevadilo. Harry semnou chtěl mluvit, ale vždy jsem to nějak obešla. Teď je hodina a už zase poslouchám učitelku. Najednou se otevřou dveře a v nich stojí Zayn. Takhle oblečený jsem ho ještě neviděla. ,, A Malik zase v ředitelně, posádky se " řekla mu učitelka. On jako by ji neslyšel a stal tam. Co bylo horší, že koukal přímo na mě. Chvíli jsme na sebe koukali a já pak uhnula pohledem. ,, Haloo Malik sednout!" kříkla na něj učitelka. A on se šel pomalu posadit. Teď už jsem učitelku ale neposlouchala. A přemýšlela. Proč je Zayn takhle oblečenéj? Proč byl v ředitelně? Proč učitelka řekla zase? Proč nepozdravil Kim ani Liama a proč sakra smrdí kouřem? Ptala jsem se sama sebe.__
Je konec školy a Kim mi teď vysvětluje co se tu dělo když jsem tu nebyla. Nechtěla jsem tomu věřit. ,, Hele já už půjdu domů " řekla jsem. Objala jsem ji a odešla. Po cestě jsem potkala Zaynovo mamku. ,, Dobrý den" pozdravila jsem ji. ,, Ahoj Zoe ty už si zpátky.? " zeptala se a objala mě. ,, No jo q co tady děláte?" zeptala jsem se. ,, Musím se Zaynem do ředitelny " povzdechla si.
,, Od ty doby co jsi odjela, to s ním jde z kopce" dodala. Aha takže je to moje vina.? Jako vážně? ,, Promiňte, jq už musím jít tak zatím " řekla jsem a běžela jsem domů.
Doma jsem se svalila na postel a rozbrecela jsem se.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?