U Liama jsem i přespala a v práci si vzala týden volno. Spala jsem v pokoji pro hosty.
Když jsem se vzbudila slyšela jsem ze zdola zvuky. Oblékla jsem se a šla dolů. Dole ale byli všichni kluci a jejich holky. Pak si mě ale všiml Nail. ,, Zoe? " zeptal se opatrně a tím se na mě všichni otočili. ,, mm Ahoj" vydala jsem ze sebe. Pustil Barbaru a přišel mě obejmout. To samí udělali i ostatní. Až na Zayna, ale od toho jsem to nečekala. ,, Co tu děláš?" zeptal se mě Harry. ,, Včera jsem ji našel zničenou venku, vzali jsme ji k nám" řekl Liam.
,, A jak to, ze jsi zpátky?" zeptal se Louis.
,, No vždyť jsem říkala, že se jednoho dne vrátím až budu plnoletá a to už jsem takže.. Jsem tu" řekla jsem. ,, Pak jsem se podívala na všechny ty slavný holky. Ani jedna nechápala kdo jsem. Teda až na Perrie.
,, Promiňte, že vás vyrušuji, ale ráda bych věděla kdo jsi" řekla Barbara. ,, To je naše kamarádka s Liamem a Zaynem se zna skoro od dětství a společne my všichni jsme se začali bavit ve škole" řekl jednoduše Niall. ,, Aha tím pádem mě těší jsem Barbara" řekla .. ,, Jo já vím a taky mě těší" rekla jsem a podívala jsem se Na Nialla. On pochopil, že se tak dívám kvůli Kim. Pak se mi ale postupne začaly představovat i ostatní holky. Byly moc hodny. ,, Ja jsem Perrie, i když.jsme se neloznaly v ten správný čas tak mě těší" řekla. ,, Mě taky a omlouvám se za ten večer" řekla jsem. ,, Jsi milá. Líbíš se mi" řekla. ,, Děkuju" řekla jsem. Všichni nas trochu divně pozorovalim však víte Zaynova Ex a jeho přítelkyně si spolu rozumějí. ,, Fajn Zoe nemáš hlad?" zeptala se mě Cheryl. ,, Vlastně už asi půjdu nechci tady překážet" řekla jsem. ,, Ale vždyť nepřekážíš" řekla Perrie. Ja se ty holce divím, že se semnou baví. Zayn jí musel říct pravdu tak nechápu proč je na mě tak hodná. ,, Jo Zoe zůstaň" prosili mě kluci.
,, Vlasně jsme vám se Zaynem chteli něco říct a týká se to i tebe Zoe." řekla Perrie.
,, Moc jsem netušila o co jde , ale posadila jsem se vedle Cheryl a Nialla. ,, Fajn , takže předevčírem se stalo něco, co nikdo z nás nečekal. Se Zaynem jsme spolu hodně mluvili a došli jsme k názoru, že bude lepší se rozejít, protože Zayn mě nemiluje tak jak by jsme oba chtěli. Vim, že mě měl moc rád a já tebe samozřejmě taky, ale je to rozhodnutí nás obou a já se zítra vracím domů takže jsem se s vama chtěla rozloučit" řekla Perrie a všichni jsme na ni koukali s otevřenou pusou. Nikdo to nepobíral. ,, Fajn, já se chtěl moc omluvit Perrie, ale byli to krásný tři měsíce. Ale Perrie není jediná komu se musím omluvit. Takže jsem rád, že ses tu objevila Zou" řekl Zayn a pokračoval. ,, Den po tom co v televizi oznámili, že chodím s Pezz mi volal Ben. Netuším, kde sebral moje číslo, ale volal mi. Říkal, že se nám omlouvá, protože to co se tam stalo bylo nahraný. Bylo to na nás dva nastražený . V tu chvíli mi bylo hrozně. Nedokázal jsem normálně přemýšlet. Myslel jsem , že už máš někoho jiného a navíc jsem měl Pezz. Chtěl jsem na to zapomenout. Ale když jsem te tady viděl měl jsem v hlavě tolik vět co jsem ti chtěl říct, ale nezmohl jsem se ani na jednu z nich. Potom když Pezz nechápala řekl jsem jí celou pravdu. Pak se mě Pezz zeptala na jednu zásadní otázku. Zeptala se mě jestli tě pořád miluju. V tu dobu jsem si uvědomil, že jo a že jsem nikdy nepřestal. Pezz to pochopila a za to jsem ti moc vděčný Pezz většina holek by mě poslala do zadku , ale tys trvala na tom ať si se Zoe promluvim a řeknu jí pravdu. A Zoe omlouvám se" řekl Zayn. ,, Jo jenže já nejsem většina holek a mám tě ráda a všimla jsem si jak ses na ní na tý večeři koukal " řekla Pezz. Ja popravdě jsem se snažila všechno vstřebat . Začaly mi téct slzy a nedokázala jsem to zastavit. Nijdo se ani nehl. Ja si sebrala svoje věci a odešla. ,,Zoe !" křikl po mě Zayn a běžel za mnou. Chytl mě za paži a otočil si mě k sobě. Nemohla jsem si nevšimnout jak jsou všichni nalepení na okně a sledují nás.
,, Co si jako myslíš? Řekneš si, že jsem děvka chodíš s jinou pak se dozvíš pravdu rozejdeš se se sbou holkou omluvíš se a myslíš si, že ti skočím kolem krku???!!!" řvala jsem na něj. ,, Ne Zoe , ale musíš pochopit i ty mojí situaci . Co bys dělala, kdyby to co se stalo se stalo obráceně. Nejaký kluk ti řekne , že balím jinou a pak mě s ní uvidíš se líbat?"/zeptal se mě.
,, V tu chvíli jsem tě potřebovala, potřebivala jsem abys mi věřil a tys jen odjel a našel sis náhradu. Teď víš pravdu a myslíš si, že je vše ok?!" řekla jsem.
,, Ne to ne a uznávám svojí chybu, ale sakra Zoe já tě miluju, nikdy jsem nepřestal jen jsem si něco nalhával prosím odpusť mi" řekl a utřel mi slzy. ,, Nesahej na mě" řekla jsem mu. ,, Zoe prosím začneme od začátku" řekla. Už jsem ho nechtěla poslouchat. Otočila jsem se že odejdu. Ale on si mě otočil zpátky a políbil mě. On mě políbil. Co bylo horší já spolupracovala. Taky ho pořád miluju, ale tohle mu jen tak neprojde.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?