#29

504 24 3
                                    

Ráno jsem otevřela oči. Myslela jsem si že se mi to všechno jenom zdálo a doufala jsem, že je Zayn s klukama pořád v pokoji a že je vše v pořádku. Vylezla jsem z postele a podívala se na prázdnou postel kde spala Kim. Asi už je vzhůru. Rychle jsem si to mířila do pokoje kluků. Nadchla jsem se a otevřela dveře. Jenže tam nikdo nebyl. Ani kluci ani Zayn ani jejich věci. Rychle jsem zavřela dveře a sklouzla jsem se po nich dolů zase ubrecena. V tom jsem slyšela kroky. Byla to Kim a mamka.  Kim si ke mě sedla a hladila mě po vlasech. ,, Pššt to bude dobrý " řekla mi. ,, Zlato pojď dolů udělám ti snídani a ty mi povíš co se stalo" řekla mamka. ,, Tvoje mamka má pravdu, já to chci vědět celý, protože Zayn by tě neopustil jen kvůli ty puse. Bylo vidět žes to nechtěla. " řekla Kim.  Pomalu mi pomohla nahoru.  A šla semnou do mého pokoje. Mamka šla dolů udělat tu snídani. Já se v pokoji zatím oblékla do teplaku a crop topu. Vzala jsem do ruky ještě mobil a podívala jsem se jestli mi třeba Zayn nenapsal. Ale nic. Hrnuly se mi slzy do očí, ale rychle jsem je zahnala.
Společně s Kim jsme šly dolu a sedly si do obýváku. Mamka nám donesla snídani a začala se mě vyptávat. Přidal se k nám i Josh a začal poslouchat.

Když jsem jim to dovypravela zase jsem se rozbrecela. ,, To je kráva. " vykřikla Kim.
,, Kdo?" zeptala jsem se jí?  ,, No tak Zou to je jasný předevčírem si nám říkala to co ti ella Vicky v parku. Ona mu musela něco nakecat " řekla Kim. Až teď mi došlo, že má nejspíš pravdu. Utrpěla jsem si slzy a tvářila se naštvaně. Popadla jsem rychle mobil a vytocila Zayna.... Ale marně. Ne zvedal to.

ZAYN

Zoe mi pořád ráno volala. Chtělo se mi brečet ale dusil jsem to v sobě. Nechtěl jsem klukům kazit náladu. Dneska už jedeme do hotelu a tak za týden by jsme měli jít před porotu.
Šel jsem do kuchyně a ucítil vůni palačinek. Pozdravil jsem kluky u stolu a sedl si k nim.  ,, Harry jak to že vaříš? " zeptal jsem se ho. ,, Já měl jako brigádu pekařství ještě toho o mě hodně nevíš" řekl. ,, Kluci co kdybychom po X factoru, pokud projdeme dal. Jeli k nám na chatu a víc se seznámili jak osobně tak jako v hudební cestě. Známe se už dýl ale moc toho o sobě nevíme " řekl Harry. A všichni souhlasili. V tom předem Harry postavil talíř s palačinky. Pustil jsem se do jídla.  Byly strašně dobrý.   ,, Lidi či je tohle triko? To je Kim?" zeptal se Louis...... Asi jsem zapomněl říct že teď momentálně nejsem doma ale jsme s klukama u mě na chatě ale to jen proto, aby jsme se připravili na X factor. .... Zvedl jsem hlavu. A uviděl šedé triko s nápisem  " i'm unicorn".  Zvedl jsem se od stolu a sebral jsem to tričko Louisovi z ruky. ,, To je Zoe, asi bys ho měl předat Kim Naile" řekl jsem a triko jsem hodil po Nailovi.  Tričko strašně krásně vonělo po Zoe. Pořád ji miluju, ale to co říkala Vicky je neomluvitelny. A pak ta pusa.  Potom jsem se vzpamatoval a odešel do pokoje.

ZOE

Kim mě dostala trochu na čerství vzduch. Seděly jsme spolu na lavičce a jen tak jsme seděly a seděly. V tom jsem uslyšela své jméno. Otočila jsem se  a běžela pa mnou Kat a ostatní.  S Kat jsem se objala. A pak dorazili i ostatní ale t jsem ani nepozdravila. ,, Tak co Zayn.? Jste v pohodě? Nechcete s nama do kina? " zeptá se Kat. Já se rozbrecim. Podívám se na Bena a Vicky. Ta mrcha se směje.
,, Ne nejsme v pohodě. Včera si sbalil věci a odjel i s klukama. A to jen kvůli tomu že jsi strašná děvka a ty děláš jak se ti to hodi!!," křičela jsem na Bena a Vicky.  ,, Tak aby jste věděli já s váma končím " řekla jsem. A všimla jsem si jak je Vicky strašně pobavena z toho jak se trápím. Neudržela jsem Se. Vylepšila jsem ji facku. Ostatní nás od sebe drželi dal. Potom všichni i odešli. Zůstali jsme jen já, Kim, Kat a Matt.

Já se uklidnila a zkoušela jsem zase volat Zaynovi.  Ale  nezvedal to....

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat