#20

694 29 0
                                    

Ráno jsem šla do školy se Zaynem. Drželi jsme se za ruce a došli jsme před školu. ,, No to vám to trvalo" řekl Liam. My se na sebe usmali.
Potom kolem procházeli Kluci. Nail přišel dát Kim pusu a zůstal u nás. Vlastně vsichni zůstali až na Louise , který šel za Laurou. Všichni jsme si povídali. Do doby než se moje oči dostali do kontaktu s Harrym. Koukal na naše propletené ruce a blížil se k nám. ,, Zoe můžu s tebou mluvit?" Zeptal se. Cítila jsem jak Zayn zesílil stisk. ,, Jo jasně" reklamním nakonec. ,, Vlastně i s tebou Zayne" řekl a šli jsme tedy stranou. ,, Chtěl jsem se vám oboum omluvit , hlavně tobě Zoe. Zachoval jsem se hrozně a nic nemění na tom že tě mám pořád rád, a jsem rád že jsi se Zaynem. Prosím jen mi odpusť" řekl. ,, Jo odpouštím, jsem na víně i já, protože jsem tě nemilovala taky se omlouvám" řekla jsem a objala jsem ho. Pak jsem ho pustila a chytla se zase Zayna. Cítila jsem se s ním víc v bezpečí.

Po škole jsme šli k nám. Já, Zayn,Kim a Liam. No s tentokrát se přidal i Nail. Posedali jsme si do obýváku a udělali jsme spoustu jídla. ,, Lidi musím vám něco říct" řekla jsem a podívala se na Zayna vedle sebe.
,, Za chvíli jsou prázdniny a já hned po konci školy se budeme stěhovat" řekla jsem. Všichni na mě smutně koukali a Zaynovi spadl úsměv. ,, Cože?" Zeptal se. ,, Je mi to líto" řekla jsem. ,, Ne to teda ne Zou , vždyť můžeš zůstat tady u táty, u mě , u Kim." Řekl Zayn a leskli se mu oči. ,, Zayne to bych moc ráda, ale moje máma me teď potřebuje musím odjet" řekla jsem a začala jsem taky brečet. Kim mě objala a přidal se i Zayn. Nakonec i Liam s Nailem . Bylo to společně objetí.
Když jsme se odtáhli podívala jsem se na Zayna. ,, Hned co to půjde se za tebou, za vama všema vrátím" řekla jsem. Zayn mě znovu objal a poté políbil ,, miluju tě. Budeš mi strašně chybět" řekl . ,, Já tebe taky, zůstaneme spolu v kontaktu" řekla jsem a podívala se i na ostatní.
,, Kim ty zůstaneš jediná moje nejlepší kamarádka a Liame ty zase kamarád " řekla jsem. ,, A ty Naile dávej mi na ní pozor" řekla jsem a on kyvnul na souhlas.

Ahoj chci se omluvit že v tomhle příběhu dlouho nebyla kapitola, ale nebyl čas a hlavně jsem nevěděla jak mám pokračovat,tednuz jsem si to dala tak nějak dohromady a taky se omlouvám,za dnešní krátkou kapitolu.

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat