Zoe
Strašně mě bolí hlava a do toho mi zvoní budík. Super musím do školy. Musela jsem se připravit. Když už jsem byla hotová vyrazila jsem do školy." Ahoj Zoe" pozdraví mě Kim. " Ahoj Kim" pozdravím ji taky. " Je ti fajn?" Zeptala se mě. " Jo jen mě trochu bolí hlava" odpovím. V tom už si mě někdo otáčí a políbí mě. " Ahoj lásko" řekne. " Ahoj Harry" pozdravím ho. " Ahoj Kluci" dodám ještě. Taky jsem si nemohla nevšimnout, jak Zayn protáčí oči. Ale to už jsem ho ignorovala, jelikož za ním přišla Lucy.
" Dobrý den děti,posaďte se " řekne učitelka ,když už byla hodina. Potom pokračovala dál a tentokrát už ve výuce. Přiznám se,že jsem vůbec nedávala pozor. Jelikož to nebavilo ani Kim,vzala papírek a napsala mi.
Kim- Zoe jsi opravdu šťastná s Harrym? Miluješ ho?
Já- Kim obě víme,že miluju Zayna,ale on to tak nemá a nechci skazit naše přátelství,jinak Harryho mám moc ráda,ale asi ho nemiluju, ale je mi s ním dobře
Kim- zlato, ublizujes si ale dělej jak chceš,jinak jsem ti chtěla říct,že jedu o víkendu k babičce a dělám u ní výlet s naší partou. Tou partou myslím jen tebe , Liama a a Zayna
Já- okey
Hodina skončila a Kim se otočila na kluky. " Lidi o víkendu přespávačka u mojí babičky, nezájem jestli něco máte,ale dlouho jsme nebyli jen my čtyři, takže jen my čtyři" řekla jim Kim. " Okey" řekl Liam. " Jo to je super nápad" řekl Zayn.
O čtyři dny později.........
Přes týden se ve škole nedělo nic zajímavého. Ale dneska už je pátek a právě jsme na obědě. Po škole se sejdeme u Kim a pojedeme k její babičce. " Lidi tak jsem přemýšlela, co udělat o víkendu party?" zeptala se Lucy. " Promiň, ale my čtyři máme plán" řekl Liam. Liam se mi svěřil, že teď nemá moc Lucy v lásce. Ze začátku byla fajn,ale teď je divná. " Jako i Zayn? Tak to jdu s vama" řekla. " Tak to nepůjde jedeme k babičce Kim a je to jen pro nás čtyři" řekl Liam. " Co do toho kecáš? Chodím snad s tebou? Zayne? Já jedu taky ano?" Řekla Lucy. " Promiň Lucy, ale jak říkal Liam je to jen pro nás čtyři a navíc o tom rozhoduje Kim ne já" řekl Zayn a věnoval se dal svému obědu. " Fajn, hlavně že tam budete spolu však ty víš s kým" řekla a odešla. " Já se snad ani v klidu nenajim" řekl Zayn a odnesl své jídlo. To samé jsme udělali i my ostatní.
Takže právě jsem dorazila s Liamem před barák Kim. " Ahoj lidi" pozdravila nás a my ji pozdrav oplatili. Zanedlouho dorazil i Zayn. " Tak co jedeme?" Zeptal se Zayn. " Jo jedem" řekla jsem a usmála jsem se.
Právě jsme dorazili k babičce Kim. Měla krásný baráček. Hned jak nás venku spatřila vyběhla ven za náma. " Ahojte děti, vy jste ale vyrostly" řekla babička Hell. První objala Kim a pak kluky. " Zoe , z tebe vyrostla krásná slečna" řekla a objala mě. " Děkuju moc ráda tě zase vidím" řekla jsem. Poté jsme si dali věci do pokojů a převlékli jsme se. Kim si vzala kraťasy a tílko. Já si vzala taky kraťasy a tílko a šly jsme dolů, kde už byli i Kluci. Babička Hell nám připravila večeři. Takže jsme se společně navecereli a popovídali. Potom jsme se přemístili do obýváku a pustili jsme film.
Zayn
Film právě skončil. Všichni se chystali do postele. Teda až na Zoe, která už usnula. Vzal jsem jí do náruče a odnesl jsem jí do postele. Jelikož mě se ještě nechtělo spát šel jsem dolů. U stolu ještě seděla babča Hell. Sedl jsem si k ní a ona nám uvařila čaj. Sedla si ke mě a začali jsme si povídat. " Moc vám to se Zoe sluší, už od začátku jsem věděla, že vy dva budete spolu" řekla a milé se usmála. " Jenže já se Zoe nechodím, mám jinou přítelkyni a Zoe má taky kluka" řekl jsem. " Ou aha promiň" omluvila se mi. " Nemusíte se omlouvat, já si nejsem jistej jestli mám svou holku pořád rád a teď to bude divný, když je Zoe moje nejlepší kamarádka a má kluka, ale teď se na ni dívám jinak, asi ji mám rád víc než kamarádku, ale rozhodně nechci zkazit naše přátelství a ona má Harryho" řekl jsem smutně. " Chlapce, chlapče musíš poslouchat své srdce" řekla a pohladila mě po ruce. " Děkuju moc" poděkoval jsem a sel jsem taky spát.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?