Bylo něco kolem devátý a já byla na mobilu. V jedenáct mi začínala brigáda. Takže jsem položila mobil a šla si udělat něco k jídlu.
Už stojím před prací. Vešla jsem tedy dovnitř a šla se převlect. Nasadila jsem si jenom zástěru a vyšla ze šatny. Hned jsem do někoho nabourala. ,, Promiň....hele ty jsi Leo vid? " zeptala jsem se toho kluka.
,, Jo a ty Zoe," řekl a usmál se. ,, Hele nešla bys semnou pozítří někam na večeři? " zeptal se. ,, Jo proč ne" řekla jsem.
,, Fajn musím jít do práce a ty taky tak se uvidíme potom " řekl. Fajn takže spolu pracujeme.Právě končím v práci. Zjistila jsem, že mě to docela i baví. ,, Ahoj Zoe vid?" zeptala se mě myslím Samantha. ,, Jo " řeknu. ,, Mohla bys to za mě vzít zítra večer? Nemusíš chodit ráno přišla bys v pět a v devět bys šla domů a navíc tu s tebou bude ta černovláska Nancy a Leo" řekla. ,, Jo fajn neboj se vezmu to za tebe " řekla jsem. ,, Díky moc jsi zlato" řekla a objala mě. Pak se semnou rozloučila a odešla. Já šla navštívit Kim.
,, Ahoj " řeknu a objemu ji. ,, Ahoj pojď dal" řekla. Sedly jsme si v obýváku. Kim donesla naše oblibene bonbóny. ,, Tak co práce? " zeptala se mě. ,, Jo fajn, zítra mám místo raní spíš odpolední ale až od pěti" řekla jsem. ,, Tak to je fajn muzea semnou jít nakupovat " řekla Kim. ,, Fajn ale jen výjimečně" řekla jsem. S Kim jsme si povídali strašně dlouho a pak jsem šla domů. Doma jsem si udělala večeři, osprchovala jsem se a šla spát.
____
Vzbudilo mě zvonění telefonu. Volala Kim.
,, Halo? " zeptala jsem se do telefonu. ,, Ahoj pojď mi otevřít jsem venku, dnes nemám náladu na to chodit oknem mám podpatky" řekla a vypla to. Podívala jsem se kolik je hodin. Bylo už DESET? Okej. Rychle jsem vstala a šla Kim otevřít.
,, Ty jsi ještě v pyžamu? " zeptala se. ,, Jo stejně tak hrozný jako tvoje podpatky" řekla jsem. Vzala jsem si z lednice jogurt a snědla ho. Potom jsem si vzala černé roztrhane džíny na kolenou, šedý crop top a bilej delší svetřík.V nákupaku si Kim už hodinu vybírala tričko. Nemohla se rozhodnout mezi modrým a červeným. Víte co? Nad tou hodinou přemýšlení se rozhodla, že si vezme obě. Já si koupila nový boty. Potom jsem si koupila dvoje džíny a tři trika. K tomu asi dva svetry. Kim si vzala dvoje lodičky, jedny džíny a dvě sukně. Tři trička a dva svetříky. S taškama jsme se vydaly domu. Jenže co jsem tak moc vidět nechtěly byl Liam držící svou přítelkyni. Chtěly jsme se mu vyhnout vlastně úplně všem členům One Direction. I když nic neudělali. Připomínalo nám to Zayna a Nialla. Jenže on si nás všimnul. ,, Kim, Zoe! " křik po nás a šel k nám i s tou svojí. Obě nás objal. ,, Zoe ty jsi zpátky?" zeptal se.
,, Jak vidíš tak jo, ale nemusíš to nikomu říkat " řekla jsem.. ,,, OK holky tohle je moje přítelkyně Cheryl a zlato tohle jsou moje kamarádky už od dětství" řekl Liam.
S Cheryl jsme se pozdravily. ,, Fajn jestli máte stejný telefoni čísla tak se někdy můžeme sejít. " řekl Liam. ,, Jo máme, ale pochybuji, že na nás budeš mít čas když jsi teď slavný" řekla Kim. ,, Na tom přece nic nemění naše přátelství " řekl Liam.
,, Možná s Kim, po tom co jste ode mě všichni odjeli jste ani jeden z vás nezavolal. Nevycitam to Zaynovi měl tak trochu důvod, ale kdyby si to ten debilní nechal vysvětlit mohlo to být jinak. Ale co, mrzelo mě, že ani tys mi nezavolal vím, že je Zayn tvůj kamarád, ale to já jsem byla přece taky a Zayn byl naštvanej neprávem " řekla jsem a zase jsem brečela. ,, Takže ahoj Liame" řekla jsem a odešla od nich. Kim běžela hned za mnou. Ale já musela do práce a uklidnit se. Takže šla domů. Já si doma odložila tašky a běžela do práce.,, Ahoj Zoe " řekl Leo. ,, Ahoj Leo" řekla jsem. ,, Šla bys teda zítra někam, co třeba na oběd? " zeptal se. ,, Jo klidně" řekla jsem. ,, Fajn zavolám ti " řekl. ,, Ale teď máš stůl 12, pak 6 a nakonec 15" řekl. ,, No jo" reklajsrm a odešla obsluhovat.
Měla jsem všechno hotovo teď zabýval stůl 2. Blížila jsem se k němu a pak se prudce zastavila. Dnešek nemůže být horší. Seděl tam totiž.........
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?