Dnes konečně uvidím Zayna. Strašně moc se těším. Právě sedíme s Kat u mě v pokoji.
,, Hele mám si vzít na party tyhle nebo tyhle šaty.? " zeptala se mě Kat a v rucedrzela dlouhé tmavě modré a krátké růžové šaty. ,, Ty růžový" řekla jsem. ,,Díky" řekla Kat. ,, Takže ještě jednou, jdu na party pohlídat tam svy ho kluka a pak všichni přijedeme k vám no a pak dáme ty stany u ohniště " řekla Kat.
,, Jo klid já to chápu" řekla jsem a usmála jsem se na ni. Kat šla do koupelny a oblékla si ty šaty. ,, Sluší ti to " řekla jsem když se vrátila. ,, Děkuju, a teď uděláme něco s tebou, má za tebou přijet tvůj kluk a ty máš kraťasy, tílko a culik" řekla a ukázala na mě. ,, Kat já nejdu na party a Zayn mě bere takovou jaká jsem já prostě nejsem na podpatky a šaty. Šaty si beru jen když se na ně cítím sama a podpatky tak to mě radši zabij " řekla jsem ji. ,, OK jak myslíš tak já jdu a pak se hned vrátíme, nechám si u tebe tašku s tím oblečením k táboráku" řekla. Ja kývla c objala jsem ji.,, Tak ahoj" řekla. ,, Ahoj " řekla jsem a Kat odešla.Asi po hodině jsem šla dolů. ,, Ahoj zlatíčko, máte sbaleno na to stanování?" zeptala se mamka. ,, Jo mami máme " řekla jsem.
,, Fajn až ti napíšou tak pro ně spolu pojedeme na letiště" řekl Josh. ,, Díky Joshi ". Řekla. Jsem. V tom mi přišla zpráva.Liam - jsme na letišti, píšu já protože Zayn viděl kyselý bonbóny takže je musel mít
Já - okey jedeme pro vás :D
,, Joshi jsou tady" řekla jsem. ,, Dobře tak nasedej " řekl Josh. Vzali jsme větší auto abyste jim tam vešly kufry.
Právě s Joshem hledáme ty paka. A pak jsem zahlédla Liama. Mířila jsem si to s Joshem přímo k nim ( nečekaně).
,, Ahoj!" vykřikla jsem. ,, Ahoj! " vykřikli všichni skoro stejně. ,, Kim co tu děláš? J myslela že jsi v Itálii" řekla jsem a už jsem brečela. ,, Itálie počká ale moje nejlepší kamarádka ne " řekla. Taky brečela. Musela jsem ji obejmout. Nemohla jsem uvěřit byli tu fakt úplně všichni. Byla tu Kim, Nail, Liam, Harry, Louis a samozřejmě Zayn. Hned po Kim jsem objala Liama. Potom Nail a, Louise a Harryho. Když jsem ho pustila vrhla jsem se kolem krku Zaynovi. ,, Chyběla jsi mi " řekl a zpevnil stisk objetí. Já se rozbrecela ještě víc.
Pak mě Zayn pustil a vrhnul se na moje rty. ,, Co kdybychom si dali věci do kufru, protože tohle bude nekonečný" řekl Liam. Cítila jsem jak se Zayn do polibku usmál ale vůbec mě nepouštěl. ,, Jo myslím že to buď skvělý nápad " řekla Kim. Všichni se zasmáli a odešli i s kuframa. Potom jsme se od sebe dotáhli kvůli nedostatku kyslíku.
,, Miluju tě" zašeptal mi. ,, Já tebe taky " řekla jsem. Propletl si semnou ruku a do druhý si vzal kufr. Pomalu jsme šli k autu.
,, Co tu vlastně děláte všichni?" zeptala jsem se ho. ,, Všichni měli volno a chteli tě vidět, chtěla jet i ségra, ale ta měla předevčírem teploty takže teď leží " řekl.
,, Aha jsem moc ráda že jste tu" řekla jsem a stiskl mu ruku. ,, No konečně skončila ta vaše romantika? " zeptal se Louis když jsme dorazili k autu. ,, Na letišti jo pokračování doma" řekl Zayn a podíval se na mě. Já se na něj musela usmát. ,, Louis závidí, protože se rozešli s Laurou " řekl Harry.Právě jsme dorazili domů. A ostatní se přivítali s mamkou. Potom jsme se odebrali ke mě do pokoje. Všichni si někam posedali. ,, Fajn lidi, jsem moc ráda, že jste přijeli všichni, ale máme naplánovaný stanování s pár kamarádama takže doufám, že ty který jsem nečekala máte stan q spacák" řekla jsem. ,, Neboj máme Zayn nám o tom plánu řekl takže jsme se vybavili " řekl Nail. ,, Fajn, to se mi líbí" řekla jsem a usmála se. Zayn mě zatáhl za ruku k němu. Sedla jsem si na něj a on mě objal. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a povídali jsme si. V tom někdo zaklepal.
,, Dále " řekla jsem. Do pokoje vešla Kat.
,, OÚ ahoj a ahojte já jsem Kat" řekla.
,, Ahoj " pozdraví ji nazpátek a smáli se.
,, Co jsi proboha dělala?" zeptal jsem se Kat, která měla ve vlasech list byla rozcuchana a šaty jak si od hlíny. ,, Víš táhnout sem 80ti kilovyho Matta je nadlidský úkol, spadli jsme asi třikrát, už nikdy mu nedovolí pít " řekla vyčerpané a my se všichni začali smát. ,, Fajn a kde je teď?" zeptám se. Všichni čekají dole a hlídají Matta já tu mám batoh a chci se prevliknout můžu? " zeptala se já kývla a ona odešla do koupelny. Vyšla v kratasech a tričku. ,, Okey co takhle jít dolů a seznámit se?" zeptala se Kat. ,, Jojo tak se zatím vemte ty spacáky a stany a oblečení co budete potřebovat na tu jednu noc. " řekla jsem.,, Takže tohle je Harry, Louis, Nail, Liam Kim a Zayn" řekla jsem a na všechny jsem ukazovala aby věděli kdo je kdo.,, No a vy lidi tohle je Kat, Dominic, Sean, Derek, Vicky a Ben " řekla jsem. ,, Víc se seznámit můžete až u ohně zatím jen tak pro přehled. ,, Paní fakt je tak sexy jak si říkala" řekla Kat a dívala se na Zayna který měl na sobě ten dokonalý úsměv.
,, Kat! " okřikla jsem ji.,, No co?" řekla.
,, Jo Kat, to že jsem skoro nepoužitelný neznamená že tě neslyším lásko " řekl Matt. ,, No jo ty aby ses neozval" řekla Kat.Všichni jsme se rozloučili s mamkou a vyrazili k tomu ohništi. Teď jdu vedle Kat a Kim. ,, Okey holky chci aby jste si rozumněly, protože obě pro mě hodně znamenate " řekla jsem. ,, Není problém přijdeš mi fajn" řekla Kim Kat. ,, Ty mě taky " řekla Kat Kim. ( 😂😂).
Potom za nama přišel Zayn. Chytl mě za ruku a ty dvě odešly si povídat. Byla jsem za to ráda. ,, Hrozně si mi chyběla" řekl Zayn. ,, Ty mě víc, budeš semnou ve stanu že jo? " zeptám se ho. ,, Jedině s tebou" řekl a dal mi pusu do vlasů.Už máme oheň a stany. V každým stanu byli dva lidi. Většinou po párech nebo s kamarády. Já byla se Zaynem a to mi bohatě stačilo. Všichni jsme sedli u ohně a navzájem se ostatní poznávali a já měla strašnou radost, že spolu vychází. Byla mi už celkem zima tak jsem vstala že svoji skládací židle a šla si sednout na Zayna. Přítulná jsem se k němu a on nás přikryl teplou dekou. Ještě chvíli jsme si tam povídali. ,, Lidi já už si s ní půjdu lehnout usíná mi tu v náručí " řekl Zayn. Vzal mě do náruče a šel semnou ke stanu. U stanu mě pustil abych mohla dovnitř. Lehl si a já se přítulná co nejblíž k němu. On mě ještě políbil. Pak nad přikryl a já si dala hlavu na jeho hruď. ,, Dobrou noc princezno" řekl mi Zayn. ,, Dobrou " řekla jsem a usnula jsem v bezpečí se Zaynem.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?