#21

711 32 1
                                    

Konečně byl víkend . Po víkendu jsme měli mít vysvědčení a já pak měla odjet. Vůbec se mi nechtělo. Vzala jsem si mobil a zjistila,že už je  něco po devátý. Rozhodla jsem se tedy, že vstanu. Šla jsem do koupelny a udělala ze sebe člověka. Moje vlasy vypadaly jako hnízdo takže jsem si je umyla a vyfénovala. Potom jsem šla dolů do kuchyně,kde nikdo nebyl. Na stole jsem našla jen lísteček, že mamka šla nakoupit a Josh jel pro nějaké krabice. Lísteček jsem vyhodila a nasnidala se.
Po snídani jsem sensebrala a jela jsem na skejtu k tátovi.
,, Ahoj tati" pevně jsem ho objala.  ,, Ahoj zlatíčko " řekl a stisk zpevnil.
,, Tati já vim, že je pro mámu důležitý abych jela s ní jsem její jediná dcera, ale to jsem přece i tvoje a já tu mám všechno, prostě nechci odjet. Celou dobu mi to přišlo tak nějak v poho. , Než jsem si uvědomila co tu nechávám" řekl jsem a táta mě zastavil.  ,, Já vím, ale v péči tě má napsanou máma a já s tím teď nic neudělám. Budeš mi chybět" řekl.  Já se rozbrečela a jela zpátky domů.

Doma jsem hodila skejt do rohu a ubrečená chtěla do svého pokoje. Ale zastavila mě mamka.  ,, Stalo se něco?" Zeptala se.  ,, Jo, musíme se stěhovat?" Zeptala jsem se.  ,, Zoe, dostala jsem tam lepší práci a Josh tam má rodinu a .." nedorekla to jelikož jsem ji skočila do řeči.  ,, Nemůžu tu prostě zůstat? Proč nemůžu zůstanu táty nebo Zayna?" Zeptala jsem se.  ,, Protože tátovo přítelkyně je těhotná a já nechci , abys jim tam byla na obtíž!" Řekla.  ,, Cože?" Vydechla jsem s údivem.
Zase jsem se rozbrečela.  ,, A co Zayn?" Zeptala jsem se.  ,, Zoe ja vim,že ti budou přátelé chybět a zvlášť Zayn mě jeho máma bude taky chybět. Navíc kamarády si najdeš i tam. " Řekla.  V tom mi došlo,že mamka neví, ze spolu chodíme.  ,, Co když Zayn není jenom kamarád?" Řekla jsem spíš otázkou.  ,, Cože?" Zeptala se mamka.
,, Co když je Zayn něco víc?" Zeptala jsem se. ,,  A je?" Zeptala se.
,, Jo to teda je" řekla jsem. Mamka nestihla nic říct, protože někdo zazvonil.  Tak šla otevřít.  ,, Dobrý den" poznala jsem hlas Zayna.
,, Ahoj Zayne" pozdravila ho mamka. Zayn přišel ke mě a potichu se mě zeptal jestli může. Když jsem kývla tak mě políbil.  ,, Fajn je tu Zayn to ti pomůže zabalit" řekla .  ,, Mami!?" Podívala jsem se na ni . Jen se otočila a odešla.
Naštvaně jsem chytla Zayna za ruku a táhla ho do pokoje. Zayn mě tam objal .  ,, Já tam nechci" rekla jsem mu.  ,, Já vím" řekl a dal mi pusu do vlasů.

Právě se Zaynem balíme moje věci . Měla jsem z toho všeho špatnou náladu. Zayn se na mě jen podíval. Potom vzal do ruky mojí podprsenku a nasadil si ji . Ani nevím jak ji zapnul. Začal s ní různé po pokoji tancovat. Já se začala smát.  ,, No konečně vidím taky úsměv" řekl. Chtěl si sundat podprdu, ale nešlo mu to rozepnout. Začala jsem se hrozně smát.  ,, Mohla bys prosím" řekl a já mu podprsenku rozepla. ,, Nechceš mi ji dát?" Zeptal se.  ,, Ne, k čemu ti bude? Navíc je to moje oblíbená" řekla jsem a usmála se.  ,, Nevím je taková sexy" řekl. Praštila jsem ho do ramene a on mě hodil na postel.  Začal mě lechtat.  ,, Dost prosím" křičela jsem a u toho se děsně smála. 
,, Zoe?" Zeptal se když přestal. ,, Ano?"  Řekla jsem.  ,, Slibis mi že na mě nezapomeneš a až se jednou vrátíš budu první kdo to bude vědět?" Zeptal se.  ,, Tak to ti slibuju" řekla jsem  a hned ho polibila.  ,, Nemáš hlad?" Zeptal se.,, Vlastně jo " řekla jsem. ,, Fajn tak se obleč a půjdeme nekam na pizzu. Napíšu i ostatním. " Řekl a já souhlasila.

___

,, Ahoj " pozdravila jsem ostatní když jsme se sešli před pizzerií. ,,Ahoj" všichni mi pozdrav oplatili.  V pizzerii jsme si sedli k jednomu stolu a objednali si pizzu ( nečekaně).

U jídla jsme si hodně dlouho povídali a pak jsem zjistila že je něco po sedmý.  Se Zaynem jsme se s ostatníma rozloučili a šli jsme domů.
,, Nemohla bych dneska spát u tebe?" Zeptala jsem se Zayna. ,, Klidně" řekl a propletl si semnou ruku.

,, Ahoj mami dnes spím u Zayna" řekla jsem. A ani nečekala na odpověď. Šla jsem do pokoje a nahazela jsem si tam věci. Potom jsem hned běžela ven za Zaynem a šli jsme k němu.

,, Ahoj mami" řekl Zayn.  ,, Ahoj Zayne .. jeee ahoj Zoe" řekla nadšeně když mě viděla. ,, Dobrý den" pozdravila jsem.  Společně jsme šli do kuchyně a Zayn mě chytl za ruku.  ,, Mami Zoe u nás bude spát" řekl Zayn.  Jeho mamka se podívala na naše ruce. ,, V pohodě, ale nechcete mi spíš něco říct?" Zeptala se.  ,, No vlastně jo, předevčírem jsem dostal trojku z testu, nechtěl jsem ti to říkat, ale ok" řekl Zayn.  ,, Zayne já myslela vás dva" řekla a ukázala na naše spojené ruce.  ,, Ouu aha , no tak nějak spolu chodíme" řekl Zayn.  ,, Přeju vám to..... A tu trojku si s tebou vyřídím pak" řekla a odešla. Já se Zaynovi začala smát.  ,, No co myslel jsem že přišla na tu trojku" řekl a já dostala záchvat smíchu. Zayn mi vzal batoh a táhl mě k němu do pokoje.  ,, Jdu se osprchovat" řekl najednou a odešel do koupelny. Já se posadila na postel a v tom za mnou přišla Walyiha.  ,, Ahoj Waly" pozdravila jsem jí.  ,, Ahoj takže ty a Zayn?" Zeptala se a sedla si vedle mě.  ,, No jo, co ty a Liam?" Zeptala jsem se.  ,, Zatím dobrý, ale myslím že už to není ono, ale to teď řešit nechci" řekla.  ,, Dobře" řekla jsem.  ,, Budeš mi chybět Zoe" řekla .  ,, Ty mě taky" řekla jsem a pevné ji objala.  ,, Zlato nepodala bys mi prosím ručník?" Zakřičel Zayn z koupelny.  ,, Tak já půjdu dobrou" řekla Walyiha.  ,, Dobrou" řekla jsem a ona odešla. Já popadla ručník a šla ho dát Zaynovi. Hned po něm jsem šla do sprchy já.
Když jsem vylezla vzala jsem si kraťasy a tílko. Vešla jsem do pokoje a Zayn už ležel. Lehla jsem si k němu. Nebo spíš vlastně na něj. Políbila jsem ho.  ,, Dobrou" řekla jsem.  ,, Dobrou," řekl a dal mi další polibek. Já se k němu víc přitiskla a usnula jsem.

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat