Pohled třetí osoby
Zayn s klukama dnes odjeli do X factoru a na řadě jsou až večer. Naopak Zoe už týden skoro nic nejí. Její rodina si o ní dělá strach. Její nejlepší kamarádka s ji ještě zůstala, ale za dva dny odjížděl a Zoe tam teď nikoho neměla jen Kat a teď už i Matta.
ZOE
S Kim jsme se dohodly že se večer půjdeme dívat na telku, ale že teď si skočím k nám do bazénu. Vzaly jsme si plavky a šly.
Kim e na mě podívala s hrůzou v očích.
,, Děje se něco." zeptala jsem se. ,, Zoe měla bys začít pořádně jist. Strašně moc jsi zhubla " řekla Kim. ,, Jsem pořád stejná Kim. Nechápu proč do mě všichni nutite jídlo" řekla jsem. Kim už radši nic neříkala. Plaval jme a dělaly blbosti, ale Kim pak volal Nail. Takže s ním povolal asi dvě hodiny. Při vzpomínce na Naila jsem si vzpomněla i na Zayna. Začaly se mi do očí hrnout slzy. Vylezla jsem z bazénu a šla se prevlect. Sedla jsem si na postel a vzpomínala na dobu když jsme se Zaynem dělali samý blbosti. Když jsem zavřela oči vybavili se mi jeho krásne oči a ten nejdokonalejší úsměv. Ten jeho pohled a jeho měkké rty. Z přemýšlení mě vytrhla Kim. ,, Zoe jdeme s tvojí mamkou koukat na X factor budou tam nejspíš i kluci tak jestli chceš tak jsme dole " řekla a zase odešla. Musela jsem ho vidět, alespoň v televizi. Vzala jsem si mikinu a sešla za nima dolů. Seděl tam Josh, mama a Kim. Sedla jsem si k nim a všichni se na mě zasmáli. Nabízeli mi popcorn, ale odmítla jsem.ZAYN
Právě s klukama sedíme v takový místnosti kde čekáme až na nás přijde řada. Asi za mi..... Okey tak teď to odvysilavaji v televizi na živo. S klukama jsme byli nervózní ale chtěli jsme že sebe dát všechno. Vše probíhalo tak jak má. Teda na začátku byl trochu problém u přihlášek jsme totiž nevěděli jak se budeme vlastne jmenovat. Až nám tak došlo že všichni máme stejný směr. Takže jsme se pojmenovali One Direction..
ZOE
Byli tam opravdu moc talentovaní lidé. Ale už jsem si moc přála aby šli na řadu kluci. Potřebovala jsem ho vidět, slyšet, vidět se smát cokoliv. Právě zpívala jedna holka jménem Marina. Bxla dost dobrá a samozřejmě postoupila.
Bylo tam dalších X lidi. Někteří dobrý a u některých jsem se i dost smála. V tom mi pipnul mobil. Otevřela jsem ho a byla to jen zpráva od Kat že se taky koukají. Pořád jsem se dívala na mobil. Když v tom...
Dámy a pánové tento večer ještě nekončí a s námi tu jsou další talentovaní lidé. Mluvili jsme s nimi i v zákulisí a s radostí tu u nás vítám petici kamarádů. Privitejte One Direction!
Rekl ten chlápek v televizi, ale moc jsem ho nevnímala. Ano neznala jsem jméno kapely kluků. A čekala jsem že řeknou jejich jména. Takže pořád nic jen jsem koukala do mobilu.
,, Mohu se vás každého zeptat jak se jmenujete a kolik vám je?" zeptal se Simon Cowel. ,, Ano já jsem Harry Styles a je mi 17.....
Když jsem to uslyšela zvedla jsem hlavu a rychle vypla mobil. Viděla jsem tam stát kluky a každý z nich se představoval.
,, Já jsem Zayn Malik a je mi 17" řekl Zayn jako poslední. Koukala jsem jen a jen na něj. Tak krásně se smál. Když začali zpívat pořád jsem ho sledovala. Když měl sólovou sloku kamera ho zabrala z blízka. Koukal se přímo do kamery a zpíval. Bylo to jako by koukal na mě. Zpíval jen pro mě. Když jsem si ale uvědomila že ani jedno z toho není rozbrecela jsem se. Mamka s Kim na mě litostive koukaly. Ale já koukala jen na něj.Porota jim zmackla tlačítko Gold. Znamrna to že jdou až do semifinále. Vstala jsem z gauče a odešla do pokoje. Měla jsem chuť ho vidět. Chtěla jsem ho obejmout a říct mu jak ho miluju a jak moc mu gratuluju že tohle dokázal. Měla jsem chuť mu zavolat ale věděla jsem, že by mi to nezvedl.
ZAYN
Bylo to dokonalý, nejlepší pocit když zmackli Gold. Jsem šťastný. Seděli jsme už na ty chatě u Harryho jak jsme se domlouvali a oslavovali. Vešel jsem do obýváku a kluci s někým volali. Byla to Kim. Přidal jsem se k nim a pozdravil jsem ji. Strašně nám gratulovala a Nailovi pořád říkala jak je úžasnej. Odešel jsem na zahradu a udělal oheň sedl jsem si na židli a říkal jsem si, že bych teď moc ad slyšel po tom všem Zoe. Chtěl jsem aby zavolala a aby mi taky říkala ty hezky věci jako řekla Kim o Nailovi. Vím co udělala ale chyběla mi. Ale ona už asi zapomněla a nejspíš je s tím Benem. Z přemýšlení mě vytrhli kluci sedli si ke mě. Povídali jsme si a víc se poznávali.
___
Ráno asi kolem devátý jsme hodně oblečený seděli v obýváku. Nail popadl kytaru a zpívali jsme písničku co jsme včera složili u ohně.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
Fiksi PenggemarJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?