Právě jsem se vzbudila. Vůbec se mi nechtělo vstávat, tak jsem jen tak ležela.
Ale potom mi zazvonil telefon. A pořád jen zvonil.Kim- zlatííí mám sraz s jedním klukem, potřebuju tě
Já- V kolik?
Kim- v 16:00 a už je půl desátý
Ja- Kim máš ještě hodně času, půjdeme spolu na oběd ,protože se mi nechce vařit a pak půjdeme k tobě ok?
Kim- ok
Potom jsem vypla chat s Kim a otevřela další zprávy.
Zayn- Dobré ráno lásko <3
Zayn- zlato jsi tu????
Zayn- haloooo.
Zayn- tatatata
Zayn- Zou notak
Já- Zaynie já spala, nehoří
Já- a taky přeju dobré ráno <3
Zayn- už jsem myslel, že se ti něco stalo
Já- Zayne první zprávu si mi napsal v půl sedmý. Lidi jako já ještě spí.
Zayn- ale tys mi chyběla :(
Já- tak se jdi radši obléknout ve 12 jdeme na oběd s Kim jestli chceš vem si s sebou Liama
Zayn- ok zeptám se ho. Miluju tě
Já- já tebe taky
Pak mi napsala ještě máma
Máma- zlato přijedu zítra kolem oběda
Ja- fajn
Konečně jsem vypla mobil a šla jsem se připravit. Vzala jsem si bundu a šla směrem do naší oblíbený restaurace.
Když jsem tam dorazila všimla jsem si Kim. ,, Ahoj kamarádko" řekla jsem a sedla si naproti ní. ,, Ahoj" řekla. Začaly jsme si povídat o tom klukovi se kterým má jit ven.
,, Ahojte" řekl Zayn s Liamem. Všichni jsme se pozdravili a objali. Zayn mi dal pusu a sedl si vedle mě. Liam zase vedle Kim. Objednali jsme si jidlo a povídali si.
Bylo to neuvěřitelné. Bylo to jako za starých časů . Zase jen mi čtyři.
,, Hej lidi pamatujete jak tady jednou Kim uklouzla a vzala sebou dolu i číšníka?" zeptal seLiam. Všichni jsme se začali smát. ,, Jak by ne" řekl Zayn. ,, Ty se moc nesměj Maliku v nákupáku si neznámému klukovi vyprávěl, že nevíš jaký si máš koupit boty s doměnkou, že neznámý je Liam. Ten kluk nevěděl co ti má říct pořád si jen mluvil" řekla Kim. Tomu jsem se fakt zasmála pamatuju si to. ,, Nebo když Zoe spadla ze schodů kvůli telefonu." řeklLiam. ,, Tobě to přijde směšný Payne?. Měla jsem zlomenou ruku" řekla jsem. ,, Navíc nevím kdo tu balil krásnou blondýnu, než se zjistilo, že je to tvoje vzdálená sestřenice" dodala jsem. Tomu se zasmál i Liam.
,, Hej já to ale nevěděl" obhajoval se Liam. ,, Fajn tak to stačí. Chtěl jsem vám oznámit, žeza dva týdny máme turné a my dva chceme , aby jste jely s námi" řekne Zayn. ,, Můžu?" zeptám se ho. ,, Musíš" řekne. ,, Semnou nepočítejte" řekla Kim.
,, Proč?" zeptali se oba kluci. ,, Nepotřebuju koukat na Nialla jak se oblizuje s tou jeho Barbarou" řekla. ,, Noo.. Niall se s ní oblizovat nebude, protože se dneska rozešli a Barbara naposlední chvíli odcestovala s Pezz" řekl Liam. ,, Jak to?" zeptala jsem se. ,, Barbara dostala nabídku v Paříži jako modelka a ona to přijala. Dala tomu přednost. No a to už by se viděli možna jen na vánoce a tak se kvůli tomu pohádali a stalo se to" řekl Liam. ,, Ok ještě si to rozmyslím" řekla Kim. ,, A nechcete přijít večer k nám?" zeptal se Zayn. ,, Kim má rande, ale já klidně" řekla jsem.
,, Ne jdu taky , rande zruším jste přednější ani nevíte jak mi tohle chybělo" řekla Kim.Právě stojíme před Liamovým barákem, kde jsou všichni. Jdeme tedy dovnitř.
Pozdravili jsme se s ostatníma v domě a usadili jsme se na sedačku.
,, Bylo celkem zvláštní vás čtyři zase vidět pohromadě" řekl Harry. ,, Jo jsme nerozluční a jedou s náma na turné" řekl Liam. ,, Opravdu?" zaradovala se Cheryl.
,, To je skvělý" řekla Taylor. ,, Ani nevíte jak jsme rádi holky, že spolu vycházíte" řekl Louis a objal El. ,, Hej já vycházela i s Perrie a to je co říct" řekla jsem.
,, To je fakt" řekla Eleanor. Mezi našim rozhovorem jsem si nemohla nevšimnou Nialla a Kim. Pořád po sobě pokukovali jakoby si chtěli něco říct, ale radši to každy nechal být.
Niall potom pustil televizi.,,Páni výtejte v late late show. Dnes tu vedle mě sedí Little Mix. Perrie a ty vítej zopátky jak bylo v Bradfordu a jak to jde se Zaynem?" zeptal se James Corden . ,, V Bradfordu bylo krásně, ale se Zaynem už spolu nejsme" řekla Pezz. ,,Ale jak to?" zeptal se James.
,, Tohle bych nechala stranou prostě to tak bylo lepší pro oba a navíc jsme se rozešli v dobrém. Dneska tu jsme kvůli nové písničce kterou jsem napsala v letadle. Je o Zaynovi a vůbec není myšlená špatně. Takže vlastně děkuju Zayne jestli koukáš za pomoc napsání pisničky" řekla stručně Pezz. ,, Dobře jaký je název písničky Jade?" zeptal se James. ,, Shout out to my ex" řekla Jade. ,, Fajn takže naše krasavice nám právě zazpívají shout out to my ex, ke který budou za týden točit videoklip" řekl James a holky začaly zpívat.,, Tak to bylo něco" řekl Zayn. ,, Jo vlastně víš co? Nevadí mi, že je o tobě mě se ta písnička líbí musím si ji stáhnout" řekla jsem. Zayn se uchechtl a políbil mě.
,, Jsem rád, že jste zase spolu" řekl Liam a objal Cheryl.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?