" jsi v pohodě?" Zeptal jsem se.......
ZAYN
" Jo jsem" odpověděla a podívala se na mě. Měla celý nos od krve a já začal brečet. Nikdo v životě jsem holku neuhodil, a už vůbec ne Zoe. Brečel jsem a objal jsem jí. " Zayne jsem v pohodě,ale bolí mě nos" řekla pomohl jsem ji vstát a vzal jsem si ji do náruče. " Zayne já umím chodit, teče mi krev z nosu je z nohou" řekla. " Víš o tom,že teď nejsi vůbec vtipná" řekl jsem. " To je jedno,ale budeš mít od krve tričko" řekla. " To je jedno klidně si polož hlavu, si koupím nový, tvůj nos je důležitější" řekl jsem. " Děkuju" řekla.Došli jsme k nim domů, posadil jsem ji v kuchyni na židli a šel namočit moje tričko,který už stejně bylo od krve. Kim a Liam seděli u ní. Došel jsem ještě pro ručník. Ten jsem taky namočil. Potom jsem doběhl k ní a ručník ji dal kolem krku. Hned jsem sahnul i po triku. Klekl jsem si k ní a utíral ji zaschlou krev. Potom jsem ji odnesl do postele. " Řekla mi jen krev a vy děláte jako bych umírala" řekla Zoe. " OK já a Liam půjdeme a za dvě hodiny se sejdeme před restaurací, najíme se a můžeme do kina" řekla Kim. " Okey" řekla Zoe . Kim a Liam tedy odešli. Dal jsem Zoe polštáře nahoru,aby byla v sedě. " Děkuju" řekla. Já se sedl k ní. " Zoe promiň,to jen opravdu nechtěl, já bych tě v životě neuhodil" řekl jsem a zase se rozbrečel. " Zayne nic se nestalo,to já jsem si tam stoupla,ale nechápu jedno, proč nechceš, aby byli ti dva spolu?" Zeptala se. " Protože je to moje ségra" řekl jsem. " Zayne poslouchej, Waliyha je úžasná,je skoro stejně stará,takže to problém není a byl bys radši kdyby chodila s Liamem nebo s někým koho vůbec neznáš a dáš na první dojem?" Zeptala se mě. " Máš pravdu , dobře nechám je spolu, ale když ji ublíží, nebudu brát ohledy na to,že je to můj kamarád, a taky jestli mi odpustíš" řekl jsem. " Zayne nemám ti co odpouštět stalo se no, je to i moje vina a děkuju,že je necháš spolu, takže bys je mohl nechat jít spolu i do kina a ty můžeš vzít Lucy a usmířit se s ní" řekla. " Jsi prostě úžasná kamarádka" řekl jsem. Ona se přiblížila a objala mě.
ZOE
Takže právě mě trochu zabolelo slovo kamarádka, ale je to pravda a jsem ráda za to, že je šťastný s Lucy . Takže jsem vstala a šla se připravit. Vzala jsem si
A vlasy si nechala rozpuštěný. Potom jsem na sebe hodila tužku na oči a řasenku a nakonec lesk na rty. Sešla jsem dolů do kuchyně a čekala na Zayna a Waliyhu.
Zanedlouho sešel dolů Zayn . Měl na sobě černý džíny roztržený na kolenou, bílé triko a černou koženou bundu. Moc mu to slušelo. Chvíli po něm dorazila i Waliyha ta na sobě měla modrý tričko a růžovou sukni. Taky mi to moc slušelo.Právě jsme v kině už i po obědě a kupujeme si popcorn. Všichni šli ve dvou takže si kupovali popcorn do dvojice. Já byla sama, takže výhoda toho,že jsem měla popcorn pro sebe. Teda alespoň do doby, než se tu objevil Harry. "Ahoj co tu děláš?" Zeptala jsem se ho. " Nudil jsem se tak jsem tu, nevěděl jsem, že jste tu taky" řekl. " Aha to nevadí můžeš se k nám připojit" rekla jsem. " Jestli to nebude vadit" řekl. " Mě to nebude vadit a těm zamilovaným to bude jedno" řekla jsem. " Dobře, a Zoe?" Zeptal se. " No?" Odpověděla jsem. " Chtěl jsem se ti omluvit za tu pusu na tom pobytu" řekl. "To je v pohodě" řekla jsem. Potom už jsme kráčeli jen do sálu, kde se pustila komedie.
" To bylo Libový" řekla Kim, když jsme vyšli ven. Všichni jsme se začali smát. Hrozně jsem se bavila, ten film byl straně vtipný a navíc mě dnes bavil Harry. " My už půjdeme" řekla Kim. Takže jsme se všichni rozloučili a šli směr domů. Ale naši cestou šel i Harry a Lucy. Lucy se s náma rozloučila v půli cesty a Harry šel s náma. Pred barákem jsme se zastavili." Mohl bych s tebou mluvit Zoe?" Zeptal se Harry. " Jo jasně" řekla jsem a Zayn s Waliyhou odešli dovnitř. " Víš já vím, že o mě nemáš zájem,ale chci ti říct,že tě miluju" řekl. Nevěděla jsem co říct. " Víš i když znám odpověď zeptám se" řekl. " Chceš semnou chodit" dodal. Vzpomněla jsem si na Zayna a chtěla říct ne, ale věděla jsem, že Zayn o mě nemá zájem a na Harryho bych si mohla časem zvyknout. " Ano" vypadlo ze mě. On se překvapeně podíval a objal mě. Po té mě políbil. Potom jsme se rozloučili a já šla domů. " Ty s ním chodíš?" Zeptala se Waliyha. " Ty mě pozoruješ?" Zeptala jsem se se smíchem. " Promiň,viděl vás i Zayn" rekla a ve mě to trošku bodlo. Ale co šla jsem spát.
-
" Ty seš snad úplně blbá" řekla mi Kim, když jsem ji řekla,že chodím s Harrym. " Hele já nehodlám čekat na Zayna, je to zbytečný je s Lucy a já jsem jen kamarádka jasný!!!" Řekla jsem jí. V tom přišel Harry ,Zayn a ostatní Kluci.
" Ahoj lásko" řekl Harry a políbil mě. Ostatní kluci koukali překvapeně, Liam koukal nechápavě a Zayn trošku prázdné nevim co to bylo za pohled, ale zamrazilo mě to. Ale chytla jsem ho za ruku a pokračovali jsme v nakupování.Teď už jsme doma a dorazila mamka. To znamená,že si Zayn a Waliyha vzali věci a šli domů, protože se vrátila už i její mamka. A naší vzala svoje věci, rozloučila jsem se s tátou a Liz a jela domů k mámě.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?