Epilog

915 27 9
                                    

Harry a Taylor

Harry odjel s Taylor na její turné. Věříme, že jsou spolu šťastný. Před odjezdem na turné měli debatu o miminku. Takže tihla dva se určitě nerozcházejí.

Louis a Eleanor

Louis s El odjeli na měsíc do Paříže. Dělají si romantické výlety dokuď mají 1D volno.
O miminku ještě nemluvili, ale mají oba ještě čas.

Niall a Kim

Niall a Kim jsou spolu tak roztomilý. Jsou stále v Bradfordu a mají se dokonale. Kim teda trochu žárlí, protože Niallovi píší pořád nějaké fanynky.

Liam a Cheryl

Liam s Cheryl nejsou po naší svatbě pozpátku a budou se taky brát. Mají k tomu více důvodů a jeden z nich je, že Cheryl teď snídá, obědvá a večeří za dva. Na miminko se těšíme a přejeme jim to.

Zayn a

Zayn a já už máme po svatbě. Svatba byla krásná. A ještě hezčí věc je, že se jmenuju Zoe Malik. Taky jsme zůstali v Bradfordu.
A jestli jde o miminko tak o tom teprve vedeme debatu.

vím hodně krátký epilog. Ale nechtělo se mi popisovat celou svatbu tu si dokážete představit.

Jinak vám strašne mega moc děkuju za každé přečtení, hlas nebo komentář, protože mi to udělalo radost a kolikrát jsem pak měla opravdu náladu psát.😍😍😍.

No a jak jsem v předešlý kapitole říkala, že mám návrh. Jde o to, že pokuď by jste chtěli napíšu něco jako druhý díl z pohledu jejich dětí. Takže kdyby jste chtěli napište mi to dolu do komentářů.

A kdo chcete tak píšu ještě jeden příběh s názvem OLD MAGCON.

A ještě jednou moc děkuju😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat