Ráno jsem se vzbudil a jako první jsem sáhnu po mobilu. Ani jedna zpráva od Zoe. Rozhodl jsem se zajít k ní domu. Vzal jsem si černý džíny a šedý triko. Pozdravil jsem se s mámou a běžel k Zoe. Když jsem tam dorazil zazvonil jsem. Otevřela mi její máma. "Dobrý den je doma Zoe.?" zeptal jsem se. " Ahoj Zayne no Zoe před chvílí odešla k tátovi. A děje se něco? Před chvílí ji tu scháněl její chlapec" řekla a ve mě to vařilo. " Já s ní potřebuju mluvit, jinak se nic neděje" řekl jsem. Chtěl jsem odejít ale najednou jsem zaslechl " Zayne mě to Zoe řekla vím víc než si myslíš" řekla. " A tohle mi říkáte proč?" zeptal jsem se.
" Protože chci abys mi řekl co se děje nevypadá zrovna nejlíp "odpověděla.
" Ja teda nevím co přesně vám řekla, ale vím jen to, že s Harrym nemůže zůstat on ji podvádí " řekl jsem. " Tak tomu prosím zabraň bude to lepší pro ni a prostě pro všechny " řekla. " O to se snažím tak zatím " řekl jsem a vydal jsem se za Zoe.Teď už jsem zvonil na dům u jejího taty. Otevřel mi samozřejmě on. " Dobrý den potřebuju mluvit se Zoe" řekl jsem. " Ahoj Zayne je v obýváku s Harrym, pojď dál" řekl. Vešel jsem dovnitř a mířil jsem si to rovnou do obýváku. " Zoe potřebuju s tebou mluvit" řekl jsem a oba se na mě podívali. " Takže ty s ní chceš mluvit, kdo ti dovolil mi líbat holku?" zeptal se naštvaně Harry. " Harry to už neřeš a já s tebou mluvit nechci" řekla a naštvaně se na mě podívala. " To to teda budeme řešit já dal Zoe pusu a myslím si že teď jsme si vyrovnaný" řekl jsem. " Jo půjdeme si to vyřídit ven?" zeptal se Harry. " Počkejte to není třeba, ale jak si myslel to že si jste vyrovnaný?" podívala se na mě Zoe.
" Ať ti to řekne Harry. " řekl jsem. Ona se na něj podívala a čekala co jí Harry řekne.
" Zoe snaží se nás rozeštvat " řekl jí Harry a ona se na mě vražedně podívala. " Zoe můžeš mi říct jak dlouho se známe? " zeptal jsem se. " za týden to bude už 17 let"
Řekla. " Fajn tak proč mi nevěříš a věříš někomu s kým si se poznala až teď ve škole? A neznáte se ani rok?" řekl jsem celkem smutně. " Já ti věřím, ale nechápu proč si mě políbil i když víš že chodím s Harrym a ty s Lucy" řekla. " Opravdu chceš říct pravdu?" zeptal jsem se. Kývla, že ano. " S Lucy už nechodím a políbil jsem tě, protože tě mám možná rád víc než kamarádku ale nechtěl jsem zničit naše kamarádství Zoe. Myslel jsem, že když si najdu holku bude to lepší pro oba. Ale s Lucy to nebylo nějak ono a pak jsem tě slyšel říkat Kim, že si do mě zamilovaná " řekl jsem. Harry se na nás podívala a hlavně na Zoe. " Miluješ ho? " zeptal se jí.
Věděl jsem že nemá co odpovědět. " A ty miluješ ji? " zeptal jsem se. V tom mi dal pěstí. Spadl jsem na zem a Zoe vykřikla. Viděl jsem jak přichází její táta. Pomalu mě zvedal. Já se vzpamatoval a musel jsem ji to říct celý. " Víš Zoe je tu ještě něco... Včera jsem byl u Lucy a ona byla polonaha povedla mě potom tak za nama přišel kluk on nevěděl že jsem to já a přišel taky polonahy" řekl jsem a dostal další ránu od Harryho ale to už ho držel táta Zoe. " A co s tím mám jako já?" zeptala se. " Polonahy kluk byl totiž Harry" řekl jsem.O měsíc později....
Zoe a Harry se rozešli. Po tom co se stalo si ji táta vzal do Londýna na 3 měsíce. Už jim chybi vám měsíce a vrátí se. Hodne se toho změnilo. Naše parta se rozpadla. Já už nejsem takový slušňak. Stal jsem se totiž Badboyem školy. Narozeniny jsem stavil ještě s kamarády, ale bez Zoe i když jsme plánovali že je oslavíme spolu. Takže nám je teď Oboum 17. Kim stále chodí s Nailem a Liam pořád s mou sestrou, ale už se spolu taky moc nebavime. Za ten měsíc se vše změnilo.Právě teď jsem venku, ale aby jste si nemysleli, že to je jako když jsem byl s naší partou to ne, teď jsem venku se svou novou partou. Začal jsem nosit hodně kožený bundy a taky jsem začal kouřit. Že začátku mi to moc nešlo, ale moje nová parta mě to naučila. Dřív by jste mě s cigaretou neviděli ale jsem teď prostě jiný. Moje máma z toho není moc nadšená teď často chodí do školy kvůli tomu, že jsem se s někým porval.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?