Ráno jsem po snídani šla do pokoje. Kluci s námi nebyli, protože měli zkoušku. Na pokoji jsme se s holkama domlouvaly co si vezmeme na sebe, protože potom pujdeme s rodinami na pizzu.
Já si tedy vzala
A vlasy jsem nechala rozpuštěný. Když jsem byla hotová šla jsem dolů k recepci. Dala jsem si písničky do skuchátek a sedla si na schody. Bylo to nespravedlivý byla jsem bez Zayna a ještě k tomu jsem nemohla ven. Byla jsem tak zaposlouchaná, že jsem si nevšimla jak na mě někdo mluví. Vyndala jsem si sluchátka a podívala se na osobu, která mi ťukala na rameno. ,, Ahoj Kim" pozdravím svou kamarádku, která si sedla vedle mě. ,, Co ty s tím Niallem?" zeptám de jí. ,, Jsem ráda, že jsme zase spolu" řekla. ,, Jo taky chci zažít pocit, že jsem zase se Zaynem" řekla jsrm. ,, Vzdyť jste spolu ne?" zeptala se.
,, Jako jo, ale má pořád zkoušky. Jsme kousek od sebe a přizom tak daleko" řeknu. ,, Já vím, ale je to poslední koncert teď budou mít zase nějakou dobu volno" řekla. ,, Jo to asi jo" řekla jsem a usmála jsrm se na ni.Už je něco kolem sedmý a s holkama na pokoji žereme čokošku. ,, Stýská se mi po Liamovi" řekne najednou Cheryl . ,, Jo ještě že je to jejich poslední koncert z tohohle turné" řekla Eleanor. ,, Hmm to bude něco až pojefu na turné já" řekla Talor. ,, Doufám, že Harry pojede semnou" dodala.
,, Mě pořád vrtá hlavou proč mi Zayn lhal, nikdy mi nelhal. Co když má jinou?" zeptám se. ,, Nic proti, ale Zayn nechal Perrie kvůli tobě a to byla nebo jako je zpěvačka. Nechal slavnou osobnost kvůli tobě. Teď to nemělo vyznít špatně jen ti říkám, že to znamená hodně Zayn by tě nepodvedl" řekla Taylor. ,, Díky" řeknu a obejmu ji. V tom přijdou do pokoje kluci.
Všem se rozzářily oči jakože konečně budou s námi. Pak ale Liam řekl jen. ,, Za pět minut před hotelem musíme rychle do arény". A pak zase všichni odešli. ,, Jasně" řekne ironicky Cheryl. Vezmu si mobil a jdu s holkama před hotel. Nastoupili jsme všichni do auta a jely do arény. V autě bylo neobvykle ticho a Zayn na mě koukal nějak divně a taky si pořád hrál s rukama. Tohle dělal, když byl nesvůj. Asi má strach z koncertu nebo to že je poslední. Když jsme dojeli vystoupili jsme a na naše štěstí tam bylo docela dost fanynek. Všichni hned házely otázky jako jestli jsem přítelkyně Zayna. Ten mě totiž chytl za ruku. Vešli jsme teda dovnitř a šli hned do šaten. ,, Mami!" křikl Zayn když spatřil svou matku jako všichni ostatní. Byli tam všechny rodiče a sourozenci. Taky jsem bežela obejmout mámu a Joshe. Tátu jsem tu ani nečekala. ,, Tak si mi chyběla" řekla mamka. Jo sice jsme se viděly týden před koncertem ale nějaká ta doba tam bude když jsme objeli myslím že přesně 10 zemí. Možna víc už někde v půlce jsem přestala počítat. Pak jsem objala i Joshe. Nechápu jak jsem na začátku mohla říct , že je hroznej je jedinej kdo s mámou vydržel tak dlouho a taky se o mě stará víc než táta. Potom jsem se podívala na kluky, kteří svoje rodiny taky dlouho neviděli. Ale tu krásnou chvilku jim přerušil Simon. Kluci se šli převléknout a Dimon si se všema rodičema podal ruku. Za mnou přišly sestry Zayna. ,, Ahoj dloujo jsme se neviděly" řekla Walyiha. ,, To jo" řekla jsem a všechny jsem je objala. Potom už šli ale kluci na podium takže jsme šli všichni do zákulisí hned k podiu jako vždy anužívali jsme si koncert.Kluci ukončili koncert písničkou You and I.
Ale něco bylo jinak normálně už běží z pódia k nám teď tam ale stáli a dnažili se utišit fanynky.
,, Chtěli bychom vás poprosit o klid" řekne Liam a opravdu se všichni stiší. Kluci si stoupnou vedle sebe. Jediný Zayn si stoupne před ně. ,, Víte každý z nás tu má svou holku a tím bych chtěl poděkovat tý mojí. Jmenuje se Zoe. Zlato děkuju, že jsi a že mě podporuješ. Děkuju, že mě děláš šťastným. Tím tě prosím abys šla teď sem ke mě" řekne Zayn. Holky mě chytnou za ruce z každý strany a jdou semnou na pódium. V půlce se ale odpojí a jdou za klukama. Tak tedy k Zaynovi kráčím sama. Když k němu dojdu on si klekne a vxtáhne červenou krabičku. Všechny fanynky začnou pištět a já začnu brečet a dám di ruce před pusu. ,, Zoe miluju tě už strašně dlouho. Di to jediný co mě podlední dobou drží a dělá mě šťastným. Právě teď ti chci zajistit dvě věci. Svoje srdce a přijímení. Tak tě tady před celým světem, klukama a rodinou žádám. Zoe , lásko vezmeš si mě?" zeptá se . Pořád brečím nemůžu se ani pohnout. ,,Zoe?" zeptá se opatrně Zayn.
,, Ano!" řeknu. Všichni zase začnou pištět .
Zayn si stoupne a nasadí mi prsten. Poté mě hned políbí. Když se odtáhneme musím ho ještě obejmout. Potom jsme se začali objímat s klukama a holkama a na podium přiběhla moje i Zaynova rodina, aby nás objali.
Jsem si teď opravdu jistá, že ho strašně moooooooooc miluju. A že ho už nikdy nechci ztratit . A taky to že se budu jmenovat Zoe Malik❤Děkuju moc lidičky . Tohle je předposlední díl. Ještě bude epilog s takovým návrhem. Miluju vás❤❤❤❤❤❤
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?