#39

518 21 7
                                    

Ráno jsem ležela mrtvá v posteli než mě začalo něco lechtat na tváři. Líně jsem otevřela oči. ,, Dobré ráno" řekl Zayn a usmál se. Hladil mě po tváři a pak mi dal pusu. ,, Dobré, řekni mprosím že můžu ještě spát"řekla jsem ospale. ,, Je mi líto princezno, ale už je půl jedenáctý a pořád ti někdo psal. Tak jsem se kouknul a psala tvoje mamka, že dnes přijedou kolem druhý" řekl Zayn. ,, Doprdele"zaklela jsem.
,, Uplně jsem na to zapomněla" dodala jsem. ,, Klid, kdýž teď vstaneš stihneme si jít ještě zaběhat, víš jak mi to chybi? Napíšu Liamovi a ty Kim" řekl. Jen jsem kyvla a vylezla z postele.

Už jsem si nazouvala své boty. ,, Zlato, nenechal jsem u tebe mobil? "Zeptal se Zayn. ,, Máš ho na lince a hejbni sebou" řekla jsem. ,, No jo nemusíš být zase tak milá" řekl ironicky. Vzal svůj mobil a vyběhli jsme do parku za Kim a Liamem.
,, Zdar lidi" řekl Liam. ,, Čau" řekli jsme oba se Zaynem. ,, Tak jdeme ne?" zeptala se Kim. ,, Jasný" řekla jsem a šli jsme běhat.

,, Lidi už musím jít každou chvíli tu bude mamka, nechcete přijít taky?" zeptala jsem se. ,, Ja jo chci ji vidět" řekla Kim . ,, Mohl bych vzít Cheryl? " zeptá se Liam. ,, Jasně " řeknu. ,, Fajn tak my dorazíme musime se převléknout" řekla Kim a už odcházela. Mě vzal Zayn za ruku a šli jsme ke mě.
Doma jsme se oba převlékli. Ano Zayn si včera ke mě donesl i věci. Sotva jsme se převlékl domem se ozval zvonek. Zayn se ale ješte nakonec musel jít osprchovat. Šla jsem tedy dolu sama. Otevřela jsem dveře a už jsem viděla mamku a Joshe. ,, Ahooj"řekla jsem a mamku pevně objala. Potom i Joshe. Oba di vzali svoje zavazadla a šli jsme do kuchyně. ,, Něco k jídlu nebo pití?" zeptala jsem se. ,, Dam si džus a jídlo jsme přivezli naobědváme se spolu" řekla mamka. ,, Kolik toho máte? " zeptala jsem se mamky a podala ji i Joshovi džus. ,, Zlato vařila jsem to já takže hodně doufám, že to bude ještě dobrý" řekla mamka.
,, Promiň, ale vypla si všude vodu? Někde ti teče, abys tu neměla potopu" řekne Josh.
,, Jo on se totiž koupe..." nestihla jsem doříct. ,, Ty tu máš svého chlapce?" zeptala se máma. ,, No..." . ,, Tak alespoň ho poznáme" zase mi šel do řeči Josh. Chtěla jsem jim vysvětlit, že je to Zayn, ale ani jeden nepislouchal a mluvili si něco pro sebe. V tom jsem ha nimi spatřila Zayna. Měl tepláky, triko a mokry vlasy. Ukázala jsem prstem ať jde ke mě. ,, Dobrý den" pozdravil Zayn a v tu chvíli se na něj oba otočili. ,, Zayne?" zeptala se mamka. Zayn ji objal a poté i Joshe. ,, Rád vás zase vidím" řekl Zayn. ,, To mi prece taky, ale nechcete nám to vysvětlit?" zeptala se mamka. Zayn si sedl ke mě na židli a chytl mě za ruku. A začal jim vyprávět jak to, že jsme zase spolu. Přesně když skončil se ozval další zvonek. ,, To bude Kim a Liam s jeho přítelkyní, chteli vás vidět. Mamka to ani mo nevnímala, protože pořád měla radost ze mě a Zayna a tak si s ním neustále povídala. Otevřela jsem dvěře a přivítala se s nimi. Oni se pak šli přivítat s mamkou a Joshem.

-------
Už je něco kolem půl osmý večer. Teď už v obýváku sedíme jen já, mamka, Zayn a Josh. ,, Víte za týden semnou jede Zoe na turné, tak doufám, že to nebude vadit"řekl Zayn. ,, To je skvělé a nabíc Zoe už je dospělá, rozhodnutí bude jen její"řekla mamka. Jen jsem se na ní usmála.
,, Fajn já už jsem unavená uvidíme se zítra" řekla mamka a s Joshem odešli do pokoje pro hosty. Já se Zaynem jsme šli ke mě, tedy vlastně k nám do pokoje a já zavolala do práce, že dávám výpověď. Jelikož teď budu pryč a chci si najít práci na plný úvazek.
Když jsem dotelefonovala, lehla jsem si k Zaynovi do postele. On mě objal a hladil mě ve vlasech. Ani nevíte jak mi tohle moc chybělo.

Tady je menší důkaz toho, že naše třída není v pořádku😂😂😂😂

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat