#15

807 33 0
                                    

ZOE
Právě se koukám na televizi. Chtěla jsem zapomenout na to,že mě Zayn včera polibil, ale moc se mi to nedařilo. Až se tohle dozví Lucy zabije mě. A to nemluvím o Harrym. " Dobrý​ ráno" řekla Kim a sedla si ke mě. " Dobrý" odpověděla jsem. " Víš kamarádko chtěla jsem se zeptat, co to bylo včera?" Zeptala se. " Hele Kim to já sama nevím, ale vím, že to musím říct Harrymu" řekla jsem .  "To nemůžeš Zaynovi udělat" řekla Kim. " Já jen nechci před Harrym nic tajit" řekla jsem.  " Kamarádko predemnou si na nic hrát nemusíš,obě víme,že nemiluješ Harryho,ale Zayna" řekla Kim.

ZAYN
Slyšel jsem dobře?? Zoe mě miluje?
Ráno jsem vstal a slyšel jsem holky dole,chtěl jsem jít za nimi,ale slyšel jsem ,že se baví o mě tak jsem zůstal na schodech a poslouchal. " Obě dobře víme, že nemiluješ Harryho, ale Zayna" řekla Kim. Tohle jsem nevěděl. Byl jsem strašně rád, protože jsem k ní začal cítit taky něco víc. S Lucy už nejsem šťastný,ale bojím se začít si něco se Zoe, protože doteď byla jako moje ségra. No nic teď jsem rozhodně nechtěl jít dolů,takže jsem šel do pokoje a vzbudil jsem Liama. "Proč mě vidíš? Je ještě ráno!" Krikl po mě Liam. " Brácho už je půl jedenácté a za hodinu odjíždíme" řekl jsem se smíchem. Liam neochotně vstal a šel se obléknout. Já si sedl na postel a zrovna mi volala Lucy. Ted jsem neměl chuť s ní mluvit takže jsem to vypl. Když přišel Liam z koupelny, šli jsme spolu dolů. Dole byly holky a už i babča Hell. " Dobré ráno" řekl jsem.  " Dobré" řekla babča Hell a holky mě ignorovaly. " Tak děti pojďte se najíst" řekla babča Hell. Všichni se hrnuli ke stolu,ale mě při pohledu na holky me přešla chuť . " Já nebudu jíst ještě nemám sbaleno tak si jdu sbalit" řekl jsem a šel jsem do pokoje.

Právě se loučíme s babičkou Hell a odjíždíme. V autě bylo ticho,takže jsem byl rád,když Liam pustil písničky.
Pak ticho prolomila Kim.  " Lidi zítra ve škole nebudu" řekla Kim. " Cože? !" Vyprskla Zoe. " Budeš tam s náma Zoe" řekl Liam.  " Ne já zítra nejspíš budu s Harrym" řekla Zoe a mě to trochu zabolelo,ale byl jsem zticha. Vzal jsem si mobil a pustil si písničky do sluchátek.

ZOE
Už jsem doma. Vybalila jsem si věci. " Chceš něco k jídlu zlatíčko?" zeptala se mě máma. " Ne díky mami" odpověděla jsem. " Večer jdeme na večeři s paní Malikovou a Zaynem, vrátil se pan Malik se Safou" řekla. " Mami promiň,ale mě se tam nechce" řekla jsem. "Stalo se něco se Zaynem? " zeptala se. " Jak víš že jde o Zayna?" Zeptala jsem se. " Protože jsem tvoje máma a když jsem řekla jeho jméno posmutněla si,tak mi pověz co se stalo" rekla máma. " To ti nemůžu říct" řekla jsem. Máma si sedla ke me na postel opřela jsem si k ní hlavu a ona mě hladila ve vlasech. " Zlatíčko jsem tvoje máma mě můžeš říct cokoliv tě trápí" řekla. Moc jsem ji to říkat nechtěla ale má pravdu je to moje máma nikdo mi nepomůže víc než ona a navíc jsem se musela vyzpovídat. " Jde o to,že už no Zayna dlouhou dobu neberu jako kamaráda mám ho ráda víc než to, mami já se do Zayna zamilovala" řekla jsem a rozbrečela se. " Tak to je dobrý ne? Nebo ti snad řekl že on tě nemá rád?" Zeptala se máma. " Mami je to mnohem složitější on neví,že ho miluju a navíc chodí s Lucy a já s Harrym a...." Nedorekla jsem to, protože mě máma zastavila. " Ty máš kluka a nic si mi neřekla? A proč s ním chodíš když miluješ Zayna?" Zeptala se. " Protože on mě má rád " řekla jsem. " Ale nejsi šťastná" řekla. " Mami měla bys vědět ještě něco..... on mě Zayn včera políbil" řekla jsem. " V tom případě nevím proč jste na sebe naštvaný, vaše láska je oboustranná" řekla máma. " Je to by nechodil s Lucy" řekla jsem. " Vážně ? A proč ty chodíš s Harrym? Přemýšlej zlato já se jdu připravit na večeři a řeknu, že ti nebylo dobré" řekla, dala mi pusu na čelo a odešla.

Podívala jsem se na hodiny a už bylo 17:48. Máma právě vyráží na večeři. Já se převlékla do pyžama a šla jsem do kuchyně. Našla jsem popcorn a zmrzlinu. Udělala jsem si tedy popcorn ,nabrala zmrzlinu a pustila jsem si v obýváku film.
Když jsem byla unavená šla jsem spát.

ZAYN
Když jsem se vrátil domů lehl jsem si na postel a přemýšlel. V tom do pokoje přišla Walyiha. " Čau brácha, dnes se vrací táta a Safa a jdeme na večeři se Zoe a její mámou plus ten její přítel myslím že Josh" řekla a skočila na postel. " Tak na tu večeři nejdu" řekl jsem. " Proč bude tam i Zoe" řekla a měkká na mě. " No právě" řekl jsem. " Já vím že ji máš rád tak se vykašli na Lucy" řekla. " Jo s Lucy se rozejdu,nechci ji ubližovat, ale na večeři nejdu, Zoe semnou nemluví" řekl jsem. " Proč?" Zeptala se mě. " Protože jsem ji dal pusu a ona chodí s Harrym, co nechápu je, že jsem slyšel když se s Kim bavila o tom,že je do mě zamilovaná" řekl jsem. " Tak sakra na nic nečekej a bez jí říct,že ji miluješ, ji tíží jen svědomí vím jak holky přemýšlí, protože jsem holka.... Nečekaně" řekla a já se musel usmát. Vzal jsem si svetr a objal ji. Po té jsem vyrazil za Lucy.

" Ahoj musím s tebou mluvit" řekl jsem jí. " Jo a nechceš si vzít třeba triko? Stojíš skoro venku v podprsence" dodal jsem. " Ani ne a o čem chceš mluvit?" Zeptala se. " Hej Lucy už budu muset jít a neříkej to Zoe jinak bude...." Nedorekl to,když mě spatřil. " Vážně, na mě kricis že jsem se Zoe a to jsme kamarádi,pak přijdu za tebou a ty tu ses polonahá a s polonahym Harrym?! Je konec!!" Zařval jsem na ní. " A ty tobě to u Zoe taky neprojde" zařval jsem i na něj a běžel domů. Doma jsem se snažil zavolat Zoe ale nezvedala mi telefony. Doma jsem našel vzkaz od mámy že už jsou na večeři. Napadlo mě, že by tam mohla Zoe být. Takže jsem se převléknul a vyrazil za nimi.

Když jsem tam dorazil se všema jsem se přivítal hlavně s tátou a sestrou. Jak jsem si myslel, Zoe tu nebyla,ale jsem rád,že jsem si to radši ověřil.

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat