Z POHLEDU ZOE
Právě stojíme s kuframa před hotelem. A jde k nám Simon. ,, Ahoj lidi takže tady jsou klíče od pokoje, mate volno az do zitřejšího odpoledne pak přesně v sedm budete tady a pojedeme do arény tam se převléknete a přesně v osm začínáme a abych nezapomněl volno máte až po zkoušce která je dneska v šest a moc bych nechodil ven." řekl a zase odešel. My tam jen stáli a snažili se pobrat co všechno řekl. Pak jsme se odebrali do svých pokojů . Měli jsme dva pokoje. Jeden holčiči a druhý klučičí. Zabrala jsem si tedy jednu postel a sedla jsem si na ní. ,, Co budeme dělat, když mají za chvíli kluci zkoušku?" zeptala se El. ,, Nevím uděláme si holčičí večer" řekla Taylor. ,, Fajn" souhlasila Cheryl.
V tom někdo zaklepal a El šla otevřít. ,, Potřebuješ něco?" zeptala se nekoho El. Bohužel jsrm neviděla do dveří. ,, Jo jdu na chvíli za svou holkou k tomu snad nepotřebuju svolení ne?" řekl podle hlasu Liam. ,, Cheryl má svolení nebo ne?"zeptala se ji El. ,, Myslím,že má" řekla.
El tedy pustila Liama dovnitř. Ten šel a sedl si vedle Cheryl. Vzal ji za ruku. ,, Tak o čem řeč holky?" zeptal se Liam a napodobil holčičí hlas. Tim nás všechny rozesmál a Cheryl ho bouchla do ramene. Potom zase někdo zaklepal. Šla otevřít Taylor. ,, Tay Tay řekni Liamovi prosím, že máme zkoušku" řekl Harry. ,, A taky je nezodpovědnej" přidal se Louis. ,, A taky, že jí miluju" řekl Zayn. Všichni se na něj podívali. ,, To máš říct Zoe ne Liamovi" dodal Zayn. Musrla jsem se usmát. Vstala jsem z postele a šla jsem ho obejmout.Kluci už jsou na zkoušce. A holky si povídají. Ja seděla na posteli a přisedla si ke mě Kim. ,, Fajn tak povídej co Niall." řeknu. ,, Já už vlastně ani nevím, ale já už se o tom asi ani nechci bavit" řekla Kim a já přikývla. ,, Kdyby něco jsem tu pro tebe" řeknu a pevně ji obejmu.
Večer jsme se šly vykoupat a spát.
---------
Ráno jsme se s holkama trochu praly o koupelnu, ale naštěstí jsme už všechny hotové. Za chvíli je totiž osm a musíme na snídani. ,, Holky hejbejte zadnicí je 7:58!" křikla po nás Cheryl. Rychle jsem popadla mobil a šly jsme s holkama dolů na snídani. Sedly jsme si ke stolu, protože kluci tu ještě nebyli.
Právě jsem do ruky vzala své kakao a napila jsem se, když v tom jsem se zakuckala z toho co jsem viděla. ,, Jsi v pohodě?" ptaly se mě hned holky. ,, Ahoj holky" řekne najednou Harry. Všichni se otočí na Harryho a kluky. Když spatřily to co já taky se málem zakuckaly až na Taylor. ,, Je to překvapení od Simona a řekli jsme si, že by jste ho taky moc rády poznaly a on vás taky, že?" řekl s úsměvem Liam. ,, Jo jasně budu s vámi dnes na koncertě a pak se uvidíme ještě na tom úplně posledním" řekl Justin. ,, Jinak jsem Justin Bieber" řekne a se všema si podá ruku. Jen Taylor obejme. ,, Ahoj Tay rád tě zase vidím" řekl. ,, Já taky" řekla Taylor. Ostatní kluci si taky sedli. ,, A můžu se zeptat jak se jmenujete?" zeptal se nás. ,, Tohle je Eleanor, chodí s Louisem, tohle je Cheryl ta chodi s Liamem, tohle je Zoe ta chodí se Zaynem a tohle je Kim" chopila se toho Taylor. ,, Aha a typuju, že Kim chodís Harrym" řekl.
,, Justine!" napomenula ho Taylor. ,, Co?" řekl. ,, Harry chodí se mnou" řekla. ,, Aha takže Kim a Niall" řekl a usmál se. ,, No jo už to tak bude" řekl rychle Niall. Všichni jsme se na něj podívali, ale nikdo nic neříkal. ,, A co ty pořád si se Selenou?" zeptal se ho Louis. ,, Už to tak bude" řekl. ,,Dokonce se semnou objevi na tom vašem posledním vystoupení" řekne. ,, Ahoj Zayne tak můžeme?" objeví se u stola nějaká holka. Zayn vezme ruku z mých ramen a jde s ní. U stolu se začnou všichni smát.
,, Můžete mi říct co je tu k smíchu? Proč s ní odešel?" zeptám se jich. ,, Zlato to byla Sia" řekne Taylor. Pořád nechápavě koukám. ,, Sia je zpěvačka a to druhý překvapení bylo pro Zayna je to duet se Siou musí ho nahrát, ale tvůj nic nechápající výraz Zoinko je k nezaplacení" řekl Liam. ,, Víš co Liamku provokuj dlouho" řeknu ironicky. ,, Mám divný pocit asi nemůžu na nahrávání co?" zeptam se. ,, Pojď semnou vezmu tě tam" řekl Justin. ,, Dík" řekne. Vstanu od stalu a jdu za Justinem.
Jdeme tedy hotelem a pak se zastavi a otevře dveře . Vejdeme dovnitř a posadíme se na sedačku. Zayn a Sia stojí vedle sebe a zpívají fo mikrofonu ( nečekaně).
Když dozpívají Zayn jde hned ke mě.. ,, Líbilo?" zepta se. ,, Moc" řeknu a Zayn mi dá pusu. ,, Pojd půjdeme za ostatníma. " řekl. ,, Ahoj Sio a díky , Justine jdeš s náma?" řekne Zayn. Sia se usměje a Justin kývne.Dorazili jsme tedy k nám na pokoj kde byli všichni ostatní. ,, Co budeme dělat lidi?" zeptá se El. ,, Mě něco napadlo..."
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?