ZOE
Ráno jsem se vzbudila v posteli. Nevím kdo mě sem dostal, ale jsem mu vděčná. Došla jsem se obléknout a udělat ostatní věci jako každé ráno. Potom sem šla dolů. Všichni už seděli u stolu. " Dobré ráno ospalče" řekla Kim a smála se. " Dobré ráno vám všem" řekla jsem a posadila jsem se ke stolu. Společně jsme se nasnidali a já pak umyla nádobí. " Tak mě napadlo, co kdybychom se společně vydali na hřiště a něco si zahráli?" Zeptal se babča Hell. " Já moc ráda" řekla jsem. Ostatní taky souhlasili. Takže jsme se šli převléknout .Když jseme byli připraveni vyrazili jsme. Babča Hell nás vzala na fotbalový hřiště. Babča si sedla na lavičku a řekla,že nám bude fandit. Teď už byl jen jeden problém. Nemohli jsme se dohodnout, kdo bude s kým v týmu.
" Tak napíšu jména a pak to zamíchate a já výběru dva lístečky" řekla babča Hell. Všichni souhlasili. Takže jsme napsali svá jména a hodili jsme je do Liamovo čepice. Stejně mu neslušela :D. Babča Hell tedy vytáhla dva lístečky.
" Takže v prvním týmu je Liam a Kim" řekla a to znamená, že já jsem se Zaynem.Začali jsme tedy hrát. Já a Kim jsme byly v bráně. V tom jsme měli se Zaynem trošku výhodu, umím chytat. Kim už není tak zapálená do sportu, takže ty to bylo jedno. Pak jsme se vyměnili. Ale jelikož Kim, chtěla být v bráně, vůbec mi to neusnadnila. Teď jsem musela hrát proti Liamovi. Ale jedno se musí nechat, přece jenom jsem rychlejší než on . Tudíž jsem se dostala k míči první. Nakonec jsem dala gól. Pokračovalo to tak, že jsme každý dávali góly. Jelikož už ale bylo pozdě,skončili jsme a babča Hell nám sečetly góly. A kdo vyhrál? Jasně že já a Zayn.
-
Teď už jsme doma a koukáme na televizi.
"Tak dětičky jsem už unavená, vy si udělejte večeři a najezte se uvidíme se ráno a po obědě můžete vyrazit " řekla babča Hell. Všichni jsme ji to odkývli.
" Hele lidi mám vás ráda, ale večeři nedělám jsem líná a navíc od Zoe mi chutná stejně víc " řekla Kim a uculila se na mě. " OK já uvařím, jen řekněte co chcete " řekla jsem. " Já bych si dal špagety" řekl Liam. Jen jsem kývla a namířila jsem si to do kuchyně. Akorát jsem si připravila věci na vaření, ale nedosáhla jsem na špagety. V tom přišel Zayn. " Ukaž podám ti je" řekl a natáhl se pro ně. " Děkuju" řekla jsem a usmála se. Na něj. " Můžu ti pomoct?" zeptal se. "Jo alespoň to bude dřív hotový" řekla jsem.Právě jsme se Zaynem dovařili. " Dáš na stůl prosím talíře?" poprosila jsem Zayna.
" Jasně " řekl a už si to mířil ke stolu. Já zatím došla pro Kim a Liama
" Už je večeře vy lenoši " řekla jsem. "Hned jsme tam" řekla Kim a jq se vrátila zpátky do kuchyně. " Myslím, že to máme dobrý" řekla jsem Zaynovi který stál kousek ode mě. Chtěla jsem se otočit a dát na stůl i špagety, ale Zayn mě chytil za ruku a políbil mě. Byla jsem opravdu překvapená. " ehhm nerusime vás?" zeptala se Kim a my se od sebe odtáhly. Rychle jsem utekla pro špagety a dala je na stůl. Kim a Liam si nás pořád prohlíželi. Na dala jsem si špagety a vstala jsem od stolu. " Myslím že se najim v pokoji" řekla jsem q odešla, než někdo něco stačil říct.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?