#26

628 30 1
                                    

Když jsem se vzbudila na Zaynovi hrudníku. Tak strašně krásně voněl. Chtěla jsem vstát, ale měl kolem mě obmotanou ruku. Nechtěla jsem ho budit tak jsem tam jen tak ležela a užívala si jeho přítomnost. V tom jsem ale ucítila jak mi dal pusu do vlasů. ,, Dobre ráno " řekl. ,, Dobré" řekla jsem. Dal mi pusu. ,, Kdy se vracíme k vám?" zeptal se mě. ,, K večeru nebo až zítra ráno " řekla jsem. ,, Dobře tak pojď domluvíme se s ostatními" řekl. Vstal a převlekl se.  Vzal si ale jen tepláky . A vyšel ven bez trička.   To si že mě dělá srandu. Budou na něj všichni koukat.
Říkal mi vnitřní hlas. Rychle jsem se převlekla. Vzala jsem si teplákové kraťasy a tričko.  Hned na to jsem popadla Zaynovo triko a vyšla jsem ven.  Venku už byl Ben, Matt, Liam, Nail, Kim, Kat a Vicky.  Jak jsem čekala všichni na něj čuměli. Teda až na Kim. Ach moje zlata kamarádka. ,, Dobre ráno všem " řekla jsem. Ostatní mi to oplatili.  Došla jsem k Zaynovi. ,, Zlato určitě ti musí být zima Vem si triko" řekla jsem a podala jsem mu ho. ,, Zlato je mi strašný vedro " řekl a triko mi vrátil.
,, Zayne! ...proste si jo Vem ok?" řekla jsem mu. ,, Okey " řekl a vzal si na sebe to triko.
,,  Hej mě to nevadilo" řekla Vicky. ,, No právě " řekla jsem. ,, Tady někdo žárlí" řekl Liam.  Hodila jsem po něm můj vyhruzny pohled. ,, Ale Zoinko snad nebudeš nabručená " řekl Liam. ,, A co kdyby Liamek byl alespoň někdy potichu a nic neříkal?" zeptala jsem se ho. ,, Protože Liamek je strašně chytrej chlapeček a má na všechno odpověď " řekl.  Na to jsem se musela usmát. ,, Jo to je fakt máš odpověď úplně na všechno" řekla jsem.  ,, Fajn co dát snídani.?" zeptala se Kim.  ,, Jo pomůžu ti " řekla jsem a šla za ní. Přidala se k nám i Kat. ,, Holky co je s Vicky.? Přijde mi taková odtazena" řekla Kim.  ,, Protože je to No jak to říct prostě má ráda kluky a líbí se jí Ben a jak tak koukám tak i Zayn " řekla Kat. Všichni jsme se podívaly na Vicky.  Seděla vedle Zayna a Bena na kládě. Ostatní kluci seděli okolo. Dokonce úplně všichni. Už se konečně všichni vzbudili. Ale horší bylo že Vicky pořád sahala jakože nenápadně na paži. A smála se tomu co Zayn říkal. Měla jsem chuť ji nabodnout tím příborem kteréj mi sbalila mamka a já ho teď měla od másla. ,, Hej klid zase zavoláme sem všechny naše kluky ať není nápadný že voláme jen Zayna takže klidně ten příbor polož" řekla Kim.  Jak věděla co se snažím udělat? Byla to prostě moje sestra vždy věděla co si myslím. ,, Fajn " řekla jsem o něco klidněji.  ,, Matte, Zayne, Naile! Pojďte sem prosím" krikla na ně Kim.  Oni hned přišli. ,, Děje se něco? " zeptal se Nail.
,,  Ne ani ne, vemte ty talíře k ostatním a nasnidejte se" řekla Kat. ,, Jdeš se najíst semnou zlato? " zeptal se mě Zayn. Usmála jsem se na něj. Chytla jsem ho za ruku a šla s ním. Sedl si semnou přesně naproti Vicky, která mě zabíjela pohledem. Zayn mě objal kolem zad a držel mě za bok. Druhou rukou jedl.

Po dlouhém ránu a zabíjení pohledy jsme se rozhodli zahrát si fotbal. Hráli jsme v týmu.  Ben, Sean, Derek, Matt, Dom, Vicky, Katt. A v druhém týmu jsme byli Zayn, já, Kim, Liam, Nail, Louis, Harry.
Bylo to  19:19 a hráli jsme do 20.. Míč měl Ben takže žádná šance.  Ale i tak jsem se pokusila mu míč sebrat. Podívala jsem se na Zayna a ten na mě s úsměvem kyvnul. Už jsem věděla co mám dělat. Vrhla jsem se na Bena a míč se mi podařilo sebrat. Běžela jsem, ale míč mi sebral Dominic. Jenže jemu ho vzal Nail a nahrál mi. A už jsme zase jeli naší hru. Běžela.jsrm a viděla, že Zayn už je na místě. Nahrála jsem mu a on to rychle střelil do brány. Celej nás tým začal jásat. Skočila jsem na Zayna a ten mě políbil. Když mě pustil běžela jsem obejmout Kim.

Právě teď jsme se rozhodli jít k nám domů a jít se vykoupat a pak se podívat na nějaký film.

Když jsme dorazi domu byl tu už jen Zayn, Liam, Harry, Louis, Nail a Kim. Všichni jsme se osprchovali a sedli jsme si do obýváku. Mám nám dala do misek bonbóny, brambůrky a popcorn. Pustí jsme si komedii. A všichni jsme se koukali. Byl to aj večer.

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat