Fajn právě vystupuju z letadla a beru si své kufry. Zastavím si taxika a jedu ke mě domů. V taxíku koukám z okýnka a vidím zas ten nádhernéj Bradford.
Jsem u mě v domě. A vybaluju si věci. Když v tom mi někdo háze kamínky do okna. Šla jsem se tam podívat a zjistila jsem, že je to Kim. Vzala jsem žebřík, který stále mám a dala jsem ho z okna. Kim po něm vylezla a já ho zase uklidila. Hned po tom jsem ji objala. Ach naše puberta nikdy nekončí.
,, Víš jak mi chybělo k tobě lézt oknem? " zeptala se Kim. Jen jsem se nad tím zasmála. Kim mě pustila a šla mi pomoct s vybavováním.,, Nepustí si nějakéj film?" zeptala se Kim, když už jsme měly hotovo. ,, Kim strašně moc mě láká jít ven a zase se jen tak procházet po Bradfordu " řekla jsem.
,, Fajn když se rychle oblékneš tak se půjdeme projít, po cestě nakoupíme a předpisy u tebe. A večer ten film" řekla Kim. ,, Fajn jsi nejlepší " řekla jsem. Natáhla jsem na sebe džíny a svetrovy crop top. Vzala jsem si mobil, klíče, peníze a šla za Kim.Jen tak jsme se procházely a já si to fakt užívala. Až na pohled, kdy jsem spatřila jednu lavičku pod krásným stromem.
Flashback
Seděli jsme se Zaynem na lavičce a on si namotaval moje vlasy na prst. ,, Jsi ta nejkrásnější " řekl mi. ,, Ne to nejsem, ty si nejkrásnější" řekla jsem. ,, Zoe miluji tě " řekl. ,, Taky tě miluju" řekla jsem.
Konec
Stala jsem tam koukala na lavičku a držela ten přívěsek od Zayna. ,, Hej Zoe tak jo nebo ne? " zeptala se Kim. ,, Jo jasně" řekla jsem, ale vůbec jsem nevěděla o co jde. Jen jsem následovala Kim. Ta mě zavedla do obchodu. Teď mi to došlo nastal čas na nákup. Házely jsme do vozíku jídlo a samy sladkosti. Potom jsem si k těm dobrota sedla do vozíku a Kim mě vozila po celém obchodě.
Doma jsme si nasypaly brambůrky a bonbóny do misek a pustily si film. Tohle mi opravdu chybělo.
______
Ráno jsem nám udělala snídani. Udělala jsem toasty a na stůl jsem dala marmeládu a nuttelu. Do skleniček nalila pomerančový džus a pustily jsme se do toho. Kim si prohlížela mobil. A popravdě já taky.
,, Víš co dneska si půjdu sehnat práci " řekla jsem. ,, Fajn, ale tohle se ti líbit nebude, vlastně ani mě se to nelíbí" řekla Kim. Zvedla jsem obočí a tím jsem se jí ptala co se děje. ,, Poslouchej " řekla Kim.
Oné Direction se dneska vrací po dlouhé době domu ke svým rodinám, žádná pauza se ale nekoná. Kluci jen chtějí strávit čas se svou rodinou a přítelkyněmi.
Přečetla tu zprávu Kim. ,, Mě je to jedno, jen je nechci potkat ani jednoho." řekla jsem.Oblékla jsem se a vyrazila. Kim šla domů.
Já měla namířeno si najít práci. Chtěla jsem jen něco jako brigádu. Protože chci jít ještě na vysokou. Takže jsem uvažovala něco jako servírka.____
Anoooo vzali mě. Do mojí obecně restaurace. Mám práci. To je hustý.
Jediný co se mi nelíbilo byli to, že moje pracovní uniforma byla bílá halenka a černá sukně. Ano slyšíte dobře sukně. Kolem ní jsem měla ovazanou ještě zasteru._____
Když jsem šla domů. Vypadli mi klíče. Chtěla jsem je zvednout, ale v tu samou chvíli se po nich natáhla i cizí ruka. Uvedla jsem hlavu. A viděla kluka. Dost hezkého kluka. Měl zelený oči a blond vlasy vycesany nahoru. ,, Promiň, jen jsem ti je chtěl podat " řekl ten kluk. ,, Děkuju" řekla jsem a vzala si od něj klíče. ,, Počkej já jsem Leo a ty? " zeptal se. ,, Jsem Zoe" řekla jsem. ,, Fajn a dáš mi na sebe číslo? " zeptal se. ,, Nooo tak jo" řekla jsem. On hned nastavil mobil. Napsala jsem do něj moje číslo a rozloučila se s ním.
Doma jsem to vše volala Kim. ,, Si děláš srandu byl fakt tak hezkéj? " zeptala se.
,, Jo fakt a chtěl moje číslo" řekla jsem ji.
,, Prosím řekni že jsi mu ho dala " zeptala se. ,, Jo dala, ale moc od toho nečekám, pořád mám ráda toho pitomce" řekla jsem s myšlenkou na Zayna. ,, Tak už se konečně odvaz, tohle je příležitost jak na něj zapomenout, víš co bych dala za to abych mohla zapomenout na Nialla? " zeptala se. ,, No jo pořád, Jdu spát tak dobrou" řekla jsem ,, Dobrou " řekla Kim a vypla to.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?