O týden později....
ZAYN
Právě jdu k Harrymu. Asi si říkáte proč zrovna tam. Za ten týden co je Zoe pryč jsme se hodně sblížili. Jsme teď jedna velká parta. Já, Harry, Louis,Nail , Liam a Kim. Kim stále chodí s Nailem, ale ostatní kluci jsou už single. Liam a moje sestra se rozešli a stejně tak i Louis a Laura. K Harrymu právě jdeme celá naše parta. ( Jo vím že jsem to teď trochu zamíchala, ale co už).
Teď všichni sedíme u Harryho v obýváku a jeho mamka nám dělá něco k jídlu. ,, Nechci nic říkat, ale připadám si divně sama holka mezi tolika kluků" řekne Kim. ,, Bojíš se nás?" Zeptá se Harry.
,, Ale notak Harolde" napomene ho jeho máma a všichni se zasmějeme. Když jeho mamka odejde do pokoje aby si v klidu četla, Hazza zapl písničky. Zrovna hrála písnička Shape of you od Eda Sheerana. Začal jsem zpívat. V tom se ke mě přidal i Harry. Nakonec se přidal i Louis a k němu se přidal i Nail. No a pak už i Liam. Když jsme skončili začali jsme se smát. ,, Kim jsi v pohodě?" Zeptal se jí Nail. ,, Kim na nás koukala s otevřenou pusou. ,, Jo jen slyšeli jste se, to bylo něco úžasného. Já nevěděla, že umíte zpívat vy hovada a už vůbec ne že tak dobře a dohromady vám to pěkně ladí" řekne.
,, Jo měli bychom jít do X Factoru" řekne Louis. ,, Jo to by jste měli jdu vás přihlásit" řekne Kim. ,, Kim já si dělal srandu" řekl Louis.
,, Nezájem, baví vás to? Nebo to chcete nechat plavat?" Zeptá se Kim.
,, Lidi má pravdu, ladilo nám to na to jaký jsme hovada a já bych to zkusil, ale sám do toho nejdu" řekl Harry. ,, Tak to zkusíme" řekl Nail.
,, Když oni já taky" řekl Louis. ,, A vy dva?" Zeptala se Kim a podívala se na mě a Liama. Oba jsme se na sebe podívali. ,, Lidi Zoe by řekla že ji nezajímá jestli se bojíte, řekla by vám že vás jde hned přihlásit a řekla by ať si jdete za tím co vás baví" řekla. ,, Okey jdu do toho" řekl Liam. ,, Přidávám se" řeknu. Všichni se usmívají a dáváme společné objetí. ,, Fajn já vás prihlasim" řekne Kim. ,, Ale musíte se dohodnout na písničce a zkoušet" dodala. ,, Jo ale než tohle začneme řešit, nebude lepší zeptat se rodičů?" Zeptám se. ,, Jo to je fakt" řekne Nail.
,,Vyřešíme to později pojďte sníst to jídlo a užít si den" řekl Hazza.ZOE
Právě jsem s Kat v cukrárně. Popíjíme koktejl a povídáme si. ,, Jak můžeš být pořád tak vysmátá?" Zeptá se mě Kat. ,, Už jen Týden" řeknu. ,, No jo já zapomněla, nezapomeň ,že je chci poznat. Poslední dobou nemluvíš o ničem jiným tak chci vědět jak vypadá" řekne. ,, Můžeš přijít nebo u nás přespat a doufám že dneska to platí" řeknu.
,,. Jo platí vždyť s sebou táhni batoh s oblečením" řekne. ,, Ahoj lásko" řekne Matt, který sem právě přišel s Domem. ,, Ahoj" řekne Kat a on ji políbi. Sedne si vedle ní a vedle mě zase Dom. ,, Hele v pátek je večírek u Seana, dorazíte že jo?" Zeptá se Matt. ,, Já ne" řeknu.
,, Proč?" Zeptá se me Dominic a dá mu svoji ruku na stehno. Hned jeho ruku setřásnu. ,, Protože za mnou přiletí můj přítel" řeknu a vážně se na něj podívám. On jen prokrouti očima. ,, Já půjdu jen na chvíli, ale pak chci poznat toho sexouše" řekne Kat. Matt se na ní podívá. ,, Vážně?" Řekne. ,, Nežárli miluju tebe a navíc patří Zoe" řekne a dá mu pusu . ,, Hele já půjdu, jdeš taky nebo pak přijdeš?" Zeptám se. ,, Jdu s tebou" řekne. Rozloucila se s Mattem a šla za mnou.,, Jsme doma!" Kriknu. ,, Okey, jee ahoj Kat " řekne mamka. ,, Dobrý den" pozdraví kat a jdeme ke mě do pokoje. ,, Fajn co chceš dělat?" Zeptám se jí. ,, No myslím, že ti volá kamarádka" řekne a ukáže na můj laptop. ,, Nevadí, když to vezmu?" Zeptám se. ,, Ne neva, alespoň ji poznám takhle kdyz nepřijede" řekne Kat a já ji věnuji úsměv.
Já - Čau Kim
Kim- ahoj Zlato
Já - Kim tohle je Kat a Kat tohle je Kim
Kim - ahojKat- Ahoj ráda tě poznávám je škoda že nepřijdeš
Kim- no jo jedeme s rodinou do Itálie
Já - tak co jak se všichni máte?
Kim-skvělé za chvíli má dorazit Nail a Liam. A nebudes věřit co se tu děje
Já - povídej
Kim- tak od začátku... Zayn a Liam se začali hodně bavit s Harrym, Louisem a samozřejmě Nail a já. Jsme teď jedna parta. To ostatní víš. Ale věděla jsi že Zayn zpívá? Prostě začal zpívat a potom se k němu připojili ostatni kluci , věřila bys že jim to společně tolik ladí?
Já - Kim zastav nestíhám to vstřebávat . A cože oni zpívají? Zayn zpívá? V životě jsem ho zpívat neslyšela. Vlastně jo ve sprše, ale nebylo to moc slyšet.
Liam - zase nás pomlouvate?
Já - ahoj Liame
Liam- čau Zoinko. Tak předpokládám že už si slyšela že jsou z nás zpěváci. Hned jak se od tebe vrátíme, hladině se jako skupina do X Factoru
Já - opravdu? To je skvělí! Co vůbec Zayn?
Liam- Zayn dobrý, Kim mu řekla že by sis přála aby si plnil sny a on díky tomu souhlasil s tím X Factorem. Jinak nevěděl jestli do toho jde
Já - vzkaz mu že mu držím palce a že ho miluju
Kim- neboj řekneme
Liam- jo řekneme kdo je ta kočka vedle tebe?
Já - to je Kat a má přítele Liamku
Liam - aha tak ahoj Kat
Kat - Ahoj
Já - okey lidi my jdeme něco dělat a vy se opatrujte a pozdravujte Zayna ppa
Kim a Liam- paaaa
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?