Crr
Zvonil mi budík a já myslela, že ten telefon rozmlátím, ale věděla jsem že nový iPhone už nedostanu. Takže jsem ho normálně vypla. Podívala jsem se na hodiny a bylo 8:02. Do srazu ještě čas. Položila jsem mobil a zase zavřela oči.Kdyz jsem otevřela znovu oči. Vůbec jsem netušila kolik je hodin. Otevřela jsem svůj telefon a bylo 9:50! Sakra vždyť mám být za půl hodiny před školou. Alespoň že už jsem měla všechno zabaleno. Vyskočila jsem z postele a mířila si to do skříně. Vzala jsem si na sebe černé kraťasy s černým tilkem a na to vínovy crop top s černým nápisem Smile. Potom jsem to namířil do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a vlasy vyčesala do drdolu. Potom jsem se namalovana, ale jelikož se nemaluju jako ostatní holky ve třídě byla jsem celkem rychle. Dala jsem si jen linky, řasenku balzám na rty. Z pokoje jsem si odnesla dolů kufr a vzala jsem si do vaku ještě svačinu. Popadla jsem poslední věci a vyrazila. Máma už nebyla doma byla v práci takže jsem ten kufr musela táhnout ke škole pěšky.
" Wow dáma se odhodlala dorazit " řekla Kim když jsem dorazila k autobusu. Ostatní se na mě nechápavě koukali kde jsem byla. " Ahojte lidi sorry zaspala jsem." řekla jsem a Harry se mi začal smát. " Hej co se směješ? Nikdy si nezaspal?" zeptala jsem se ho. " Ale jo zaspal, ale tak trochu si až moc spěchala máš obráceně tričko" řekl a tím upoutal pohled všech kamarádů. Ty se začali samozřejmě hned smát.
Jelikož jsem pod tim měla tílko, sundala jsem si triko q oblékla si ho správně. Liam mi potom odnesl dát kufr do autobusu a mohli jsme nastupovat. Já si sedla s Kim a naštěstí jsem seděla u okýnka. Za nama seděli kluci a před námi seděli Zayn a Lucy. Bylo mi trošku líto Liama, vždycky seděli spolu, ale ten teď seděl s Harrym a zdálo se že si skvělé rozumí. V tom přišla učitelka a řekla ať ji chvíli věnujeme pozornost.
" Děti teď se přihlásí ten koho mám zapsat na ranní cvičení, něco jako běh a protahování no prostě pro sportovce " řekla učitelka. Přihlásili se Harry, Liam, Nail, Louis, Zayn, Luke, Sebastian, Justin a z holek jen já, Kim a Laura. Učitelka si nás zapsala. Potom odešla. S Kim jsme si vytáhly jídlo, já totiž vůbec nesnídala a Kim prý taky ne. Takže jsme jedly a povidaly jsme si. Potom si začala Kim s někým psát. "S kým si píšeš?" zeptala jsem se. " S Nailem" odpověděla a usmála se. " Ouuu" řekla jsem a zasmála jsem se. Nechala jsem ji Teda psát si s Nailem. Pustila jsem si do sluchátek písničky a usnula." Zoe vstávat jsme tu " třásla semnou Kim. Ja si vzala vak a vystoupila jsem. Vzali jsme si svoje kufry a učitelka nám dávala klíčky od chatek. A diktovala jména, který jsou na tom pokoji, aby se rovnou ujistila že nikdo nechybí. " Kim, Zoe, Lucy nevadí, že k vám přiřadim ještě Lauru?" zeptala se učitelka. Já kývla že ne. A Kim souhlasila se mnou. Učitelka se usmála a podala mi klíčky od chatky. " Děkuju vám, že můžu být s váma" řekla Laura. Zdála se mi fakt milá. " My jsme taky rády" řekla jsem ji a ona se usmála. Chatka byla velmi prostorná a nebyly tam palandy, za to jsem byla fakt vděčná. " Zabírám si tu v rohu" vykřikla jsem a běžela k ní. Samozřejmě mám postel na tom nejlepším místě. Hned vedle mě spala Kim. Na druhý straně spala Lucy a Laura.
Jelikož jsme dneska přijeli, učitelka nám dala volno. Takže jseme si něco málo vybalily a sedl jsme si všichni na postel a začaly jsme si povídat. Najednou někdo zaklepal a vešel dovnitř. " Ahoj holky, jen vám tu ukradnu Lucy" řekl Zayn a usmál se. Lucy se zvedla a šla se Zaynem. Hned co se zabouchly dveře " ahoj holky ukradnu vám Lucy" napodobyla jsem Zayna a holky se rozesmály. " Vy ji nemáte rády"? Zeptala se Laura. " Ale ne to ne máme ji obě rády, je fajn jen ji někdo závidí, protože by někdo chtěl aby si Zayn přišel pro ni a ne pro Lucy, že Zoe? " řekla Kim a sladce se usmála. Lau se rozesmála " aha tak to tu budou fajty" řekla. To jsem se rozesmála já " ne nebude žádná rvačka, Zayn neví o tom že ho mám ráda víc než kamaráda a já chci, aby byl šťastný, takže mu to nerekneš Lau jasný?" řekla jsem ji. " Jasný" odpověděla. Potom někdo zase zaklepal na dveře. Byl to Nail. " ahoj no, Kim můžu s tebou mluvit?" zeptal se Nail. Kim se s nama rozloučila a šla s Nailem.
V pokoji jsem zůstala jen já a Lau. " A co ty a kluci?" zeptala jsem se Laury. " No já chodím s Louisem" odpověděla a mě to celkem překvapilo, tohle jsem netušila. " Aha tak to vám to přeju" řekla jsem ji a upřímně se usmála. Pak do pokoje vtrhla Kim celá šťastná. " Musím vám něco říct" řekla vesele. Já a Lau jsme se na sebe koukly tazavym pohledem. Pak jsme se zase podívaly na Kim. " No tak trochu jsem začala chodit s Nailem" oznámila nám. Já vyskočila z postele a běžela ji obejmout. Byla jsem strašně šťastná za ní. Lau k nám přišla a objala nás taky.Uzbylo sedm a to byl čas večeře. Na večeři jsme si sedla já, Kim, Lucy a Lau. Prostě jako na pokoji. K večeři jsme měli špagety. " děti teď oznamuji těm, co se přihlásili na to raní cvičení že vstávají v sedm ráno, do chatky je přijde vzbudit slečna, která vás bude mít na starosti. Jinak ostatní vstávají v osm a snídaně je v devět." řekla nám učitelka, pak si sedla ke stolu a začala snídat. Já a holky jsme si u stolu ještě povidaly. Po večeři jsme šli všichni do svých chatek. Braly jsme si věci na spaní a šly si udělat večerní hygienu. Potom jsme s holkama zalehly do postele a usnul jsme.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?