#43

577 22 2
                                    

Chtěla jsem se omluvit, nepamatuju si kam to vlastne jeli. Ať jsem se koukala do starých dílu tak jsem to tam neviděla jsem asi slepá nebo já nevím , každopádně jsem se rozhodla že jsou v Paříži.

.....,, Něco mě napadlo" řekla El. ,, Co kdybychom šli na oběd ven? Lidi jsme v Paříži musíme jít ven. Půjdeme na oběd a pak se projít" řekla El.  ,, Skvělý nápad" řekl Louis.  ,, Vy jste oba tak chytrý... Napadlo vás, že takhle jít ven někteří z nás nemůžou? Jedinej kdo může jít ven je Zoe. Protože o Kim už mluvili v televizi kvůli Niallovi . Lidi by nás ušlapali" řekla Taylor.  ,, To má pravdu" přidal se k ní Liam.
,, Tak se nějak zamaskujete" navrhnu.  Liam a Zayn se na sebe usmáli.  ,, Fajn čím nás vy dva ohromíte?" zeptala se Kim.  ,, Jsme přece Ziam  všude něco kutíme. Asi dva měsíce před turné jsme se kryly když jsme odcházeli ješte v LA kljci z toho rozhovoru. Bylo tam hodně fanynek, koupili jsme prece vousy,vlasy,kerky všechno falešný a já se Zaynem jsme si toho nedávno koupili dost jen tak pro srandu, ale můžeme to využít bude sranda" řekl Liam.  Ostatní kluci se šibalsky usmáli a plácli si se Zaynem a Liamem.  ,, Liame víš co mě zaráží?" zeptam se ho.  ,, Ee ne?" zeptá se. ,, Vážně si řekl, že jste Ziam? To si jako vážně shipoval vaše jména? Neříkám třeba  Chiam, ale Ziam" řeknu. ,, Tady někdo žárlí" řekne Liam. ,, Bože že já jsem něco říkala, jen jsem řekla, že je to divný" řekla jsem.  ,, Fajn jdětě se převléknout a zamaskovat, my si něco vymyslíme" řekla Eleanor. Kluci tedy odešli. ,, Fajn holky musíme se zmalovat a dát si všechny vlasy do drdolu, nic jiného nemáme" řekla Taylor. Všichni si teda dělaly fakt odvážný make-up. Já se jen převlékla a čekala na ně.

Po nějaký chvíli se i učesaly a převlékly. Každa z nich měla sukni a podpatky, drdol a zmalovaný, že kdybych je neznala tak je fakt nepoznám. Já naštěstí zůstala u černých džín a trika. A samozřejmě tenisek. Vyšli jsme tedy za klukama.

 Vyšli jsme tedy za klukama

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Liam
Zayn
Louis
Niall
Harry

Když jsme je viděli dostali jsme záchvat smíchu. Smály jsme se jěšte asi hodinu. Potom jsme teda vyšli. Zayn mě chytil za ruku a zašeptal mi.  ,, Jsem rád, že o tobě ještě nikdo neví. Teď nemusíš být tak zmalovaná" . ,, Za to já chodím s krasavcem" rýpla jsem do něj.  ,, Jo jsem prostě sexy" řekl a já mu dala pusu.

Došli jsme před nějakou restauraci, kde jsme si sedli a objednali si jídlo. Když jsme se najedli rozhodli jsme se ještě trochu projít. Všichni na nás koukali jak na blázny. Hlavne na Liama a Harryho. Jen tak se nevidí babička s dědou kteří jdou s dementama a semnou. Nakonec jsme tedy došli k  Eiffelově věži a dělali si různé fotky.

,, Lidi nechci kazit zábavu, ale už je pět musíme se vrátit" řekl Louis.. ,, Jo to je fakt jdeme" řekne Harry. Vydaly jsme se tedy zpátky do hotelu. Jenže kousek před hotelem Harrymu odlítla paruka. Na naše štěstí tam byla skupinka holek, které ho hned poznaly a začaly křičet ,,Harry Harry to musí byt One Direction...".. Všichni se za námi rozeběhly. My jsme taky začali utíkat. Horší to měli holky s podpatkama. Už víte proč miluju bktasky?.  Naštěstí jsme to do hotelu stihli . Což bylo fajn ty holky do hotelu nechtěl nikdo pustit. Chtěli jsme se jít převléknout, ale zastavil nas Simon. ,, Kluci sice máme zkoušku oblečení, ale takhle na podium nemůžete takže hned do pokoje " nařídil a šel ke klukům a kluci za ním. Zayn mě ale táhl za ruku s ním. Holky na nás ještě křikli, že se převléknou a přijdou taky. My jsme tedy došli ke klukům. Sedla jsem si na Zaynovo postel. Kluci střídali různý oblečení. Po chvíli přišly i holky. Kluci zase jen střídali.  ,, Víte co já bych šel jako normální kluk, jen trochu sladíme barvy" řekl Niall. Všichni s ním souhlasili. Sladili se do černa,bíla a červena. Zayn měl černý kalhoty i triko.  Potom jsme všichni došli k velkému černému autu a jeli jsme do arény.

V šatně jsem si sedla a kluci se rozezpívali. Pak ke mě Zayn přišel a sedl si vedle mě. ,, Budeš se koukat?" zeptal se. ,, Jasně , že jo" řeknu a Zayn se napije vody. ,, Fajn kluci jdeme na to  pojďte" řekl Simon. Zayn mě rychle políbil a pomalu osdcházel.
,, Zayne!" křiknu po něm a on se na mě otočí. Jdu k němu a znovu ho políbím. ,, Pro štěstí" řeknu. Zayn se usměje. Dá mi ještě pusu na čelo a odešel. My s holkama jsme rychle běžely do zákulisí. Kluci vyběhli na podium. Přivítali se s fanoušky a začali zpívat.

Když kluci ukončili svůj koncert písničkou Best song ever, běželi za náma. Zpocený Zayn mě objal.  ,, Bylo to neskuzečný" řeknu mu. Potom jsme se odebrali zpátky do hotelu. Kde jsme se vykoupali a šli spát.

Ráno jsme akorát nastoupili do autobusu a jeli dál. S koncerty se to takhle porad opakovalo.

Best Friends?  / Zayn Malik/Kde žijí příběhy. Začni objevovat