Zayn
Právě se chystám do školy. Před barákem na mě čekal Liam. " Čau brácho" pozdravil jsem ho. " Čau vole trvá ti to dýl než holce" řekl. " Nesnaž se být vtipnej Liame" řekl jsem a pak už jsme vyrazili do školy. Čekali jsme tam na holky a v tom za náma přišel ten blonďák s jeho kamarády. " Ahoj já jsem Nail vzpomínáme si?" Zeptal se nás. " Jasně že jo" odpověděl jsem . Potom nám představil své kamarády " ahoj já jsem Harry " pozdravil kluk s kudrnatými vlasy. " A já jsem Louis" řekl ten druhý. Všichni jsme se seznámili a chvíli si povídali. Byla s nima velká sranda. " Má ta zrzka kluka?" Zeptal se Nail a koukal směrem na holky, které právě přicházely . " Ne nemá a bacha slinták nad tebou" řekl se smíchem Liam. " A její kamarádka?" Zeptal se Harry a ukázal na Zoe. " Ne Zoe nemá kluka" řekl jsem. On se jen usmál. " Ahojte lidi" pozdravila nás s úsměvem Zoe. " Ahoj " pozdravili jsme ji všichni. Pak jsem si všimnul, jak ji Harry věnuje dlouhý úsměv a ona mu ho oplácela. Ale to už jsem je moc nevnímal, protože kolem nás prošla jedna moc hezká blondýna . Jmenovala se Lucy. Už jsem měl jasno v tom, že ji pozvat na rande.Lucy
Potom zazvonilo a všichni jsme se odebrali do třídy. Učitelka říkala pořád něco nudného a nikdo ji neposlouchal. V tom někomu zazvonil mobil. Nemohl jsem uvěřit, když všichni pohlédli na Lucy, která se snažila mobil vypnout. " Lucy dneska si po škole" oznámila ji učitelka. Přišlo mi to trochu nefér, ale pak mi došlo,že jsem po škole dneska i já.
Právě skončila hodina a šli jsme na oběd. Ke stolu jsme si sedli já, Liam,Kim,Zoe,Harry,Nail a Louis. Po obědě jsem se já a Zoe rozloučili s ostatními a šli do třídy pro poškoláky. Sedli jsme si se Zoe vedle sebe. Potom dorazil ten idiot Mark. Znechuceně jsme se na sebe podívali. Nakonec dorazil ještě jeden druhák a hned po něm Lucy. Jelikož znala jen nás přišla k nám . " Ahoj chodíme spolu do třídy můžu si k vám přisednout?" Zeptala se nás tím dokonalým hlasem. ". Jasně že můžeš" řekli jsme se Zoe dohromady. Ona se usmála a sedla si k nám. Pak přišla učitelka. " Děti nemám na vás náladu takže si dělejte co chcete, ale buďte potichu" řekla učitelka. Pak jsme si začali povídat. " Ty si Zayn že?" Zeptala se s úsměvem. " Jo jsem" řekl jsem teď s úsměvem já. Pak se podívala na Zoe. " A ty si Zoe?" Zeptala se. " Jo jsem Zoe" odpověděla jí. Potom jsme si pořád povídali a smáli jsme se. " Chtěla jsem se zeptat ty a tvoje kamarádka myslím že se jmenuje Kim, jste tu tak nejnormálnější , chtěla jsem se zeptat, jestli bych mohla být s vama na chatce až pojedeme na ten seznamovací pobyt" zeptala se a čekala jak bude Zoe reagovat. " Jasně , že jo budeme rády" usmála se na ni Zoe. " Děkuju moc, takže kamarádi?" Zeptala se. " Jo kamarádi" řekli jsme se Zoe zase stejně. Na Zoe si měl strašně moc rád jak byla přátelská a snažila se všem pomoct.
Už skončila hodina a my mohli jít domů. " Nechcete zajít ještě na pizzu?" Zeptal jsem se jich. " Já bych šla" řekla Lucy. Já se na ni usmál a podíval se na Zoe. " Já nepůjdu" řekla. " Proč ne?" Zeptal jsem se. " Mám hodně učení" řekla. " Promiňte já si skočím jen na záchod hned jsem tu" řekla Lucy a běžela na záchod. " Zoe řekni pravdu, učit se nemusíš, učíme se až se vrátíme z toho pobytu, takže musíš jenom balit" řekl jsem. " Zayne nejsem slepá, vidím že se ti ta holka líbí, nechci překážet. Třeba se stane tou, kterou hledáš může pro tebe být důležitá" řekla a pokusila se o falešný úsměv. " Jo líbí se mi a možná pro mě bude důležitá, ale to ty si přece taky. Zoe jsme spolu už od plenek. Jestli to chceš připomenout tak se podívej na nás společnej náramek" řekl jsem. Ona se smutně koukla na náramek. " Promiň Zayne někdy jindy , užijte si to" řekla a odešla.
" Kde je Zoe?" Zeptala se mě Lucy. "Ono ji nebylo moc dobře, tak šla domů" zalhal jsem trochu. Potom už jsme vyrazili směr pizza.Dojedli jsme pizzu a vyrazili jsme na cestu domů. " Víš o tom, že si krásná?" Řekl jsem jí a viděl jak zrudla. Potom jsem ji zastavil a políbil ji. Ona se neodtahla a ani mi nevrátila. Vzal jsem to jako dobrý tah. " Miluju tě " řekla mi. " Sice tě moc neznám, ale zamilovala jsem se do tebe" dodala ještě. " Chceš semnou chodit?" Zeptal jsem se jí. " Když se líp poznáme tak jo" řekla já na nic nečekal a zase ji políbil.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?