Zoe
Právě nás učitelka vzbudila. S holkama jsme si šly udělat hygienu a já se potom oblékla do džínů a trika. Hodila jsem na sebe ještě mikinu a vyrazily jsme na snídani. S holkama jsme si sedly ke stolu a začaly jist. Po chvilce dorazili i kluci. Když jsem spatřila Zayna hned jsem dala hlavu dolů a dal jedla. Kim si mě všimla a pohladila mě po ruce.Po snídani jsme si všichni vzaly balíčky se svačinou na cestu a potom jsme si šli dobalit věci. Já už měla vše zabaleno takže jsem si sedla na postel a prohlížela jsem instagram. Potom mi přišla zpráva na messangeru. Byla od Liama.
Liam- Ahoj včera jsem tě neviděl na diskotéce a ráno si nás ani ne pozdravil, stalo se něco?
Já - promiň Liame, tohle ti nemůžu říct
Liam- proč? Jsme snad kamarádi ne?
Ja- ale tohle to prostě nejde
Liam - neodmlouvej za 5 minut u bazénu, vše mi řekneš
Já - fajn
Možná bude lepší když to bude vědět. " Holky jdu na chvíli ven" řekla jsem jim a odešla. Viděla jsem, že Liam už tam sedí. Sedla jsem si k němu. " Ahoj tak co?" zeptal se. " Ahoj, vážně ti to musí říct?" zeptala jsem se já. " Jako vážně Zoe? Říkáš mi přece všechno" řekl. " Ok" řekla jsem. " Tak začni" pobídnul mě. " Dobře, prostě jsem zapomněla kostým a Lucy měla dva stejný, kdyby se jí náhodou ztratil, zničil nebo tak něco. Takže mi ten druhý půjčila. Na té diskotéce jsem byla, no Lucy odešla na záchod a pak jste přišli vy. No a když si Zayn myslel, že políbil Lucy, políbil vlastně mě ". Řekla jsem a on otevřel pusu." Já nemám slov Zoe " vypadlo z něj." Ale zase tě polibil tvůj vysněný " dodal a rozesmál se. " Liame to není vtipný " řekla jsem a on se sklidnil. " Počítám, že mu to nemám říkat " zeptal se. " Šílíš! Jasně že ne! " řekla jsem mu. " Co si to tu povídate a ještě k tomu beze mě? " usmál se na nás přicházející Zayn. " Nic kámo pomlouvame tě" řekl Liam a začal se smát. Nevím čemu se směje, vždyť je to skoro pravda. Řekla jsem si pro sebe. " Aha a o čem řeč teď?" zeptal se Zayn a usmál se. " No já už půjdu" řekla jsem a zvedla jsem se. Teď se musím Zaynovi vyhýbat. " Okey" řekl Liam. Já se na něj usmála a odešla.
Zayn
" Co jí je?" zeptal jsem se Liama. " Nic kámo" odpověděl a znervózněl. Už to na něm poznám, když mi lže, známe se přeci od malička. " Liame já poznám, když mi lžeš, proč se mi vyhýbá" zeptal jsem se.
"Ona se ti nevyhýbá " řekl. " Kamo ráno když mě viděla, sklopná hlavu a dělala že mě nevidí a teď odejde, vím že neměla v plánu odejít dokavad jsem nepřišel, udělal jsem něco? " zeptal jsem se." Zayne neřeš to " řekl. " Liame jako promiň, ale je to moje nejlepší kamarádka a rád bych věděl proč se mi vyhýbá " křiku jsem po něm už. Liame jsem asi celkem vytočil. Vstal a podíval se na mě. " Tak se třeba příště ujistit, že na diskotéce líbáš správnou holku! " křiku po mě. " cože? " vydal jsem že sebe. " Kamo jako včera si první nelíbal Lucy ona byla na záchodě už když jsme přišli takže si polibil Zoe!" řekl a odešel.
Cože já líbal Zoe? Pro ni to něco znamenalo nebo je jen naštvaná? To musím zjistit. Říkal jsem si v hlavě.Právě jsme u autobusu q čekám až nám učitelka dovolí nastoupit. Potom jsem zahlédl Zoe, rozhodl jsem se jít za ní, ale učitelka řekla, že můžeme nastupovat a ona si prostě tahala Kim, aby si mohly sednout na dobrý místo. Vždy tohle dělala. Nechal jsem to tedy být a šel jsem za Liamem. " Kámo sedneš si semnou?" zeptal jsem se ho. " Jo klidně, ale myslel jsem že si sedneš s Lucy" řekl. Popravdě se mi teď moc s Lucy sedět nechtělo. Protože jsem si uvědomil, že s ní strávím víc času než s kamarády. Takže jsem vzal Liama a nastoupili jsme do autobusu. Lucy si nakonec sedla s Laurou.
Právě jsme dojeli domů. Vystoupil jsem z autobusu a čekal až pro mě přijede mamka. V tom mi zazvonil telefon, byla to mamka.
Máma - Zayne, zlatíčko moc se omlouvám, ale vyřiď Zoe, že pro vás oba přijede její táta. Já s její maminkou jedeme právě na menší pracovní cestu.
Já - a to jste nám to nemohly říct dřív. To u nich mám i spát? Na jak dlouho a to není doma táta?
Máma - Zayne je to jen na víkend a táta nebude doma celý týden, jel s holkama do té Francie. Doma vyzvednete jen Waliyhu, ta zůstala.
Já - okey, tak pak zavolej
Máma - neboj a dávej pozor na Waliyhu, posílám pusu
Já - neboj dám, taky posílám pusu
No super, teď mám být na víkend u svoji kamarádky, která mě ignoruje. Ale teď jsem jí musel najít. Stála pod stromem, kde byl už její táta. " Zayne pojď sem" volal na mě její táta. " Dobrý den" pozdravil jsem. Zoe se netvářila o dost líp než předtím,takže jsem usoudil, že už to ví. " Už ti volala máma?" zeptal e mě jeji táta. " Ano už vše vím, máme se prý stavit i pro Waliyhu ta prý zůstala" odpověděl jsem. " Jo já vím tak nastupte do auta, já jdu říct učitelce, že už si vás beru" řekl. Jen jsme kývli a šli si sednout do auta. Sedl jsem si dopředu vedle řidiče. Zoe si sedla dozadu. Chtěla si nasadit sluchátka ale přerušil jsem ji. " Jak dlouho mě hodláš ignorovat?" zeptal jsem se. " Já tě neignoruju" odpověděla. " Zoe vím, že mě ignoruješ, nemusíš předstírat, na to se známe dost dlouho a omlouvám se ti" řekl jsem. " Za co se mi omlouváš?" zeptala se. " Za tu pusu" odpověděl jsem. Ona se na mě podívala " jak to víš?" zeptala se. " Liam mi to řekl, ale vyprovokoval jsem ho" přízrak al jsem se. Chtěla ještě něco namítat, ale nastoupil její táta a vyjeli jsme pro mou sestru.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?