Na záchodě si Zayn sedl na umyvadlo. Kim vedle něj položila lékárničku, kterou dostala od ředitele. V tom Kim zazvonil mobil. ,, Promiňte přišla mi zpráva od mámy musím domů, dojdu za ředitelem aby to věděl a ty se prosím postarej o něj " řekla. Vzala si tašku a odešla. Se Zaynem jsme se na sebe podívali a já hned uhla pohledem. ,, Takze....jdeme ti to vyčistit" řekla jsem. Vzala jsem vlhčeny kapesníček a začala mu stírat krev. ,, A už! " křil bolestí. ,, Promiň" řekla jsem. ,, Ne to já promiň choval jsem se jako vůl " řekl. ,, Zayne nech toho" řekla jsem. ,, Ne nechci aby to mezi nama Bylo teď takhle. Zoe já tě mám rád chápeš to? Já vím asi jsem to s tím Harrym neměl dělat... " nestihl dorict, protože jsem mu skočila do řeči. ,, Zayne, to já se ti omlouvám, vím žes to neměl s Lucy jednoduší než já s Harrym a byla jsem tak naštvaná že jsem z toho viníka i tebe. Každopádně se známe od dětství a nechci o tebe přijít, takže mi prosím slib že už se nikdy nedostaneš mezi tuhle nebo podobnou partu " řekla jsem. ,, Slibuju" řekl. ,, Dobře " řekla jsem. ,, Auu.!" křikl.,, Jo j vím, že to bolí, ale musíš to vydržet " řekl jsem.
Právě jsem mu stírala krev z obočí a podívala jsem se mu do očí. V ten moment se začal do očí dívat on mě. ,, Máš tak nádherný oči" řekl. Položila jsem kapesník a políbila jsem ho. Pak jsem se odtáhla. On si stoupnul a začal mě zase líbat. Potom jsme se dotáhli kvůli nedostatku kyslíku.
,, Miluju tě " řekl. ,, Já tebe" vypadlo ze mě.
,, Fajn cos to řekla? " řekl se šibalským úsměvem. ,, Že tě miluju" zopakovala jsem. On mě zase políbil. ,, A teď jsi moje " pošeptal mi u ucha. ,, Jo to by šlo" řekla jsem. ,, Ale teď tě musím ošetřit takže si sedni a buď hodnej kluk " dodala jsem. On si sedl a já ho mohla v klidu ošetřit.
Když byl Zayn hotovej vzala jsem si věci a vydali jsme se za ředitelem. Když nás spatřil tak řekl. ,, Fajn jste tu všichni. Takže řešení je takový že tahle parta"..... Ukázal na Rayena a jeho partu.....,, jste vyloučení na celý dva týdny a Rayene ty začneš chodit k psycholožce, už jsem volal rodičům a čekají na tebe před školou takže můžete jít. No a ten zbytek ať už se do ničeho nepřipletete jinak to bude mít stejné následky " řekl a odešel.Teď už sedím doma na posteli s Kim který jsem řekla vše co se dnes stalo. ,, Tak to je síla, že je vyloučil" řekla. ,, Jo to je " řekla jsem. ,, Proč mám pocit že mi něco tajíš?" zeptala se. ,, Proč si vlastně musela jít domů? " zeptala jsem se já. ,, Neodchazej od tématu.... Jinak jsme museli k babičce odvezla ji sanitka, ale už je jí fajn a pustili ji domu. Ale teď ty co mi tajíš?" řekla. ,, Noo líbal jsem se se Zaynem a tak trochu spolu chodíme " řekla jsem. ,, To jako fakt? Mám z vás radost" řekla a objala mě. ,, Jo to jo, ale já mu ještě neřekla, že se budeme stěhovat. " řekla jsem smutně. ,, Jo no jo, kam že se to stěhujete?" zeptala se Kim.
,, Do Las Vegas " řekla jsem. ,, Budeš mi chybět jsi jako moje sestra" řekla Kim.,, Já vím, ale máma tam dostala lepší práci " řekla jsem. ,, Stěhujeme se za dva měsíce, takže bych to Zaynovi měla říct co nejdřív" dodala jsem. ,, Jo neboj on to pochopí, jen bude sklámanej. Teď tě získal a pak tě zase rychle ztratí " řekla Kim.,, Já vím, ale s tím nic neudělám" řekla jsem.
ČTEŠ
Best Friends? / Zayn Malik/
FanfictionJmenuju se Zoe je mi 16 a bydlím v Bradfordu. Právě se hlásím na Bradfordskou střední, kam se hlásí všichni moji kamarádi. Jako je Zayn, Liam a Kim. Jak to všechno dopadne?