Ik schoot bang overeind en begin hevig te ademen. Ik had net een hele erge nachtmerrie gehad.
Ik stond op en liep naar Hamza's kamer. Voorzichtig deed ik de deur open en stapte naar binnen. Hij lag nog te slapen. Omg wat is hij cute als hij slaapt. Ik ging langs hem liggen. Net toen ik mijn ogen dicht wou doen, sloeg Hamza zijn arm over mij heen. Ik klemde me tegen hem aan en zo viel ik in slaap.
Volgende dag werd ik wakker. Ik keek of Hamza nog lag te slapen. Hij sliep nog dus liet ik hem maar.
Ik stond op en ging douchen. Nadat ik klaar was ging ik terug naar mijn kamer om mijn kleren uit te zoeken. Ik deed de kast open en het zat vol nieuwe kleding. Ik pakte een zwarte broek met scheuren erin met een witte nike shirt erboven. Mijn haar deed ik in een strakke staart. Make-up vond ik niet nodig. Voor wie moet ik me mooi maken? Ik spoot nog snel een geurtje op en ik was klaar.
Ik liep naar beneden en zag dat niemand nog wakker was. Eerste keer dat ik als eerste wakker ben. Ik besloot om een ontbijtje te maken.
Nadat ik het ontbijt had klaargemaakt liep ik naar de woonkamer. Daar zag ik mijn telefoon?! Hoe kan dat? Ik liep er naar toe. Ik ging op de bank zitten en keek in mijn telefoon. Ik heb duizende berichtjes. Maar het meeste van Sara, Imad en Yasin. Ik opende die van Sara.
Sara: ewaaaa waar ben je?
Sara: oke nu word ik bang
Sara: wollah ik en Imad zijn ongerust
En zo nog een paarIk opende die van Imad
Imad: waar ben je?
Imad: waarom is er niemand thuis?!
Imad: Dina reageer!
Imad: wollah dit zijn geen grapjes waar ben je!!Ik voel me schuldig dat ik ze allemaal ongerust heb gemaakt
Als laatste opende ik die van Yasin.
Yasin: hey zin om af te spreken?
Yasin: WAAR BEN JE?!
Yasin: DINA WOLLAH ALS JE NIET REAGEERT HE
Yasin: Oke dan niet
Yasin: doeiEigenlijk boeide het me niet dat hij dat zei. Mijn gevoelens voor hem zijn gewoon met een klap weggegaan.
Ik had nog duizende andere berichtjes maar ik had geen zin om die te beantwoorden.
Ik hoorde iemand te trap afkomen. Ik keek en zag Hamza. Hij kwam langs me zitten. "Wat deed je op je telefoon?" Vroeg hij.
"Gewoon mijn appjes lezen heb me telefoon lang niet meer gezien"
"Van wie had je appjes?"
"Gewoon van paar mensen"
We hoorde voetstappen.
"Hier praten we later over" fluisterde Hamza.
Noufal, Mohammed en Anass kwamen binnengelopen. Ik stond meteen op. "Eindelijk is iedereen er, ik had al eten gemaakt" zei ik met een glimlach.
Tijdens het eten was het opvallend stil. Noufal en Anass keken sneaky van mij naar Hamza en zo ging het een tijdje door. Ik merkte dat Hamza het ook doorhad.
"Wat" vroeg Hamza."Jullie waren gister wel lekker aan het slapen he" zei Anass.
Ik begon rood te worden en Hamza keek schamend naar beneden.
"Wollah hou je bek Anass" zei Mohammed geïrriteerd.
Ik moest lachen.
Na het eten zaten we met ze alle op de bank. Mijn telefoon ging af. Ik zag dat me telefoon op de andere tafel was.
Ik keek Hamza smeekend aan.
"Lieve lieve Hamza wil je please mijn telefoon pakken" vroeg ik zo lief mogelijk.Hamza zuchtte en liep naar me telefoon. Hij keek verbaast.
"Wie is Imad?" Vroeg hij.
"Oh geef maar" zei ik.
Ik pakte de telefoon en nam op.
Telefoongesprek*
Imad: DinaaaaaaaIk: Imaaaadd
Imad: waar was je al die tijd?
Ik: ik leg het je allemaal wel uit.
Imad: oke kom je zo naar mij om het te vertellen? Dan kunnen we ook gewoon chillen enzo.
Ik: isgoed ik zal het gaan vragen doei
Einde telefoongesprek*Ik hing op en iedereen keek naar mij.
"Wie is Imad" vroeg Mohammed.
"Is mijn beste vriend, mag ik naar hem toe" zei ik.
"Nee" zei Hamza vastberaden.
"Pleaseeee hij is alleen maar een vriend" zei ik smekend.
Na lang zeuren en smeken bij me broers en Hamza, keurde ze het goed.
"Oke omdat ik je vertrouw, maar ik breng jou" zei Hamza.
Ik knuffelde ze en liep uit de woonkamer. Ik deed me schoenen aan en me jas. Ondertussen was Hamza ook klaar. Ik nam afscheid van me broers en we vertrokken naar Imad.
Hey ik weet is saai deeltje sorry, maar de spanning gaat weer komen. Sorry dat ik paar dagen niet heb gepost maar had het een beetje druk.
Ik heb niet gelet op de spellingsfouten dus sorry❤
JE LEEST
Elk begin kent een einde (VOLTOOID)
Teen FictionLife is hard, especially when you find out that everything you believed in was fake. ~ Voltooid op: 30 maart 2018, vrijdag. -Dit boek mag op geen enkele wijze gekopieerd worden!