Hey mensen, sorry dat ik zolang niks heb gepost sorry echt waar sorry maar ik heb best wel druk en dan als je moe bent heb je geen zin meer om te schrijven enzo als jullie weten wat k bedoel, ik ga dit boek denk ik tot deel 50 laten gaan en dan is het einde. Daarna ga ik denk ik beginnen aan een nieuwe boek, ik heb al paar delen in een schriftje geschreven over die andere verhaal, iniedergeval lees snel dit deel en veel plezier :)
______
Boos wou ik de trekker overhalen, totdat de deur openging. Er weergalmde een harde schot door de ruimte..
______
Ik zag Nabil op de grond liggen. Ik draaide me om en zag daar Walid staan, hij had Nabil geschoten.
Ik liep naar Nabil toe en voelde zn pols, ik voelde precies niks.
"Hij is dood" zei ik normaal.
"Wat gaan we met hem doen?" Vroeg Akram.
"Ewaaa kom we dumpen hem in prullenbak ofzo" zei Anass.
"Wesh ben je gek? We moeten hem verbranden neef" zei walid.
"Ja wollah kom hem verbranden en dan zijn as in prullenbak"
En zo zaten Walid en Anass verder te discusseren.
Ik vond het eigenlijk wel een goed plan om hem te verbranden en in prullenbak te doen.
We deden snel een doek om hem heen en liepen het gebouw uit. Snel stopte we hem in de auto en reden we naar huis..
________
*Perspectief Dina*
Na die ruzie met Yasin zat ik gewoon beneden rustig tv te kijken. Maar me gedachtes waren helemaal ergens anders. Al ken ik mijn familie niet meer, ik voel een groot gemis in me. Ik ben bang, bang voor wat Yasin me hier gaat aandoen.
Op dat moment kwam Yasin beneden.
Hij keek me geeneens aan en wou weggaan.
"Waarnaartoe?" Vroeg ik.
"Hou je bek en ga eten maken" zei hij.
Denkt hij dat ik eten voor hem ga maken als hij zo tegen mij doet?
"Waarom zou ik, kijk hoe je doet tegen me"
"Wees blij ik doe nog een beetje aardig tegen je, als je ziet hoe ik met andere omga.." dat laatste zei hij heel eng. Ik kreeg er gewoon de rillingen van.
"Dus beter begin je, ben over uurtje terug doei" zei hij droog en trok de deur dicht.
Ik zuchtte diep.
Ik wil weg, naarwaar weet ik niet maar ik wil weg van hier.
__________
Sorry voor korte deel x
JE LEEST
Elk begin kent een einde (VOLTOOID)
Teen FictionLife is hard, especially when you find out that everything you believed in was fake. ~ Voltooid op: 30 maart 2018, vrijdag. -Dit boek mag op geen enkele wijze gekopieerd worden!