42.

637 59 5
                                    

*skip heel die rit naar nederland*

We waren aangekomen in nederland al en zaten nu in een huis. Ik vraag me nogsteeds af wie Akram is en wat voor rol hij speelde in me leven.

Ik zat op de bank samen met Yasin. Hij zat te playstationen. "Yessin?" Hmm" antwoordde hij zonder op te kijken van het beeld.

"Ik wil weten wie die Akram is, hij kan toch nie zomaar als eerst in me opkomen" zei ik.

Hij zette de playstation uit en zuchtte. "Hij hoort bij je broers, ze willen je pakken. Die jongen haat jou" zei hij. Hij klonk wantrouwig. Ik vertrouw hem niet.

"Ik geloof je niet" zei ik.

Hij werd boos. "IK ZEG TOCH HIJ HAAT JOU" zegt hij terwijl hij van zijn handen een vuist maakt.

Denkt hij ik ga bang worden als hij dat doet. "Je klinkt niet overtuigend, ik vertrouw dit niet" zei ik koppig.

Hij werd boos en pakte me bij me keel. "Luister a hoer als ik zeg dat het is DAN IS HET ZO" schreeuwde hij terwijl hij me keel strakker hield.

Ik kreeg moeite met ademen. "Yasin stop" zei ik met moeite. Hij liet me los en me nek was rood. Ik wreef er pijnlijk overheen. Hij liep naar boven.

Nu geloof ik hem helemaal niet meer. Ik ga erachter komen wie dat is en wat hier allemaal achterzit hoe dan ook!

*Perspectief Noufal*

Boos schoten we de deuren open en richtte we onze pistolen op de bewakers, voordat ze iets bij ons konden doen hadden we ze al geschoten. Anass en Badr (de jongen van echt heel lang geleden die de broer was van die hoer die Hamza wou verleiden en dat Hamza haar bijna dood had geslagen) stonden op de uitkijk, Mohammed stond beneden en ik en Akram gingen Nabil zoeken. We liepen door alle gangen, het was echt groot. Nabil moet boeten. Op een gegeven moment zagen we om de hoek een deur met bewakers ervoor. "Akram jij gaat hem afleiden en ik schiet hem snel ja" hij ging akkoord.

Hij rende naar de deur. Ze pakte hun pistool erbij. Voor ze iets konden doen, schoot ik ze allebei door hun buik en ze vielen neer. Snel trapte Akram de deur open. Daar zagen we Nabil zoenen met een meisje. Had hij serieus niks gehoord van al dit lawaai? Akram schoot door het plafond om zijn aandacht te krijgen. Geschrokken stonden ze beide op. Wow wat?! Dat meisje is Sara? De ex van Anass?! Ze keek me geschrokken aan. Afkeurend schudde ik me hoofd. "Ga weg" sisste ik. Ze knikte bang en liep weg. We richtte onze pistolen op Nabil. "Zozo nu heb je niemand meer om je heen he" grijnste ik. Hij grijnste terug. "Wil je me serieus schieten? De liefde van je zusje?" Zei hij. Akram keek hem heel boos aan. Ik denk dat Akram gevoelens voor Dina heeft. Hamza is weggegaan toen Dina hem het hardst nodig had. Hij verdient Dina niet. Akram doet alles voor me zusje laat hij zien dus ik denk dat hij gevoelens voor haar heeft. Boos liep ik naar hem toe en hield ik de pistool bij zijn slaap. "Je bent de liefde van me zusje niet" sisste ik. Hij grijnste alleen maar. Ik kon die grijns wel van zijn gezicht afslaan. "Je mag me doden, heb toch al jullie allemaal uitelkaar gedrijft" zei hij lachend. Boos wou ik de trekker overhalen, totdat de deur openging. Er weergalmde een harde schot door de ruimte..

____________

Wie is geschoten denken jullie?

Wie had vandaag gevast en hoe ging het? Bij mij goed alhamdulillah.

Morgen eid😍😍♥️♥️

Stem en reageer 💕

Bye byeee💋

Elk begin kent een einde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu