29.

836 69 31
                                    

Pfff wie haalt voor mij döner nu😍😍😭.

Volgende dag.

Zuchtend word ik wakker. Ik heb Walid sinds gister niet gesproken. Ik had het iedereen al vertelt behalve hem terwijl ik nog zo een goede band met hem heb. Ik zucht diep. Ik denk terug aan onze kindertijd.

*Flashback*

Ik pakte een emmer en vulde die met zand. We waren op vakantie. Walid had me in het water gegooit dus had ik een plan om hem terug te pakken. Ik zag hem in de verte spelen met een jongen. Ik keek naar zijn gezicht. Ik kende hem niet. Ik liep voorzichtig naar ze toe. Ik hoorde ze praten over piraten. Ik rolde met me ogen. Ik wou net over Walids hoofd gieten, totdat ik zag dat de jongen die met Walid was zich opeens omdraaide. Uit schrik liet ik mijn emmer los die recht in zijn gezicht kwam.

*Einde flashback*

Daarna kreeg hij helemaal ruzie met me ouders haha. Het moest vast pijn doen want de emmer zat nog vol zand. Ik moest vanzelf lachen. We waren toen 9.

"Waar denk je aan" hoorde ik iemand zeggen. Ik keek langs me en zag Walid.

"Aan onze vroegere kindertijden" zei ik zacht.

Hij glimlachde. "Dat was een mooie tijd"

Even was het weer stil.

"Waarom zei je het niet eerder" zei hij even later.

"Ik.. ik weet het niet maar ik moest het je eerder zeggen, het spijt me" zei ik.

Hij omhelsde me.

"Geeft niet kleintje maar volgende keer meteen zeggen en als hij iets doet breek ik hem!" Zei hij.

Ik knikte.

"Kom mij vriend vraagt zich vast af waar ik blijf, hij is hier ff chillen want mij moeder en vader zijn op bezoek en Sumeya.. " hij kuchtte. "god mag weten waar ze is" zucht hij.

We liepen maar beneden. Daar zat een jongen. Hij had blauwe ogen en bruin haar met krulletjes, hij had ook een litteken op zijn neus. Hij kwam me heel bekend voor.

Ik gaf hem een hand.

We keken elkaar lang aan.

"Je komt me bekend voor" floep ik eruit.

"Ja jij mij ook" zegt hij.

"Ik weet het al" zei Walid.

We keken hem vragend aan.

"Zand, emmer, ruzie"

Mijn ogen werden groter. Oke dit was eng. Hij was diegene van mijn flashback.

Ook hij keek me verbaasd aan.

"Heb je daarvan die litteken?" Vroeg ik.

Hij knikte. Omg wat erg.

Ik keek hem ongemakkelijk aan.

"Uhhh echt sorry" zei ik.

"Geeft niet is al lang geleden" zei hij lachend.

We raakte aan de praat totdat iemand belde.

Ik nam op.

"Hallo?" Vroeg ik.

"Hey schat" hoorde ik Hamza.

Walid was ondertussen de woonkamer ingelopen.

"Wat doe je?"

"Gewoon.." voordat ik verder kon praten schoot de litteken jongen in de lach door Walid.

"Dina? Wie is dat?" Vroeg hij boos.

"Dat is..."

"EWA HAMZA" schreeuwde Walid erdoor.

Ik hoorde Hamza nog zuchten en toen hing hij op.

Nou fijn, die is ook boos.

Ik zag Walid raar kijken omdat Hamza ophing.

Ik nam even snel afscheid van hun en liep naar boven.

Opeens hoorde ik mijn telefoom rinkelen. Ik nam op.

"Halloo met wie spreek ik?" Vroeg ik.

"Met Redouan" zei hij.

(Voor mensen die niet meer weten, hij is de neef van Dina, wist je nog toen hij op de grond lag omdat Nabil iets met hem had gedaan?)

"EWAA REDOUAN, waarom jij niks meer laten horen abi"

"Ewaja was druk.. maar ik kom morgen langs!"

"Yaasss morgen ben ik sowieso bij me broers dan" zei ik blij.

"Huh maar je woont daar toch?" Vroeg hij.

"Lang verhaal"

"Nou byee tot morgen" zei hij blij en hing op.

Nou dat word leuk.

Ik besloot Akram te appen omdat ik lang niks meer van hem heb gehoord. Hij is het meest bezig met geloof van ons allemaal en ik ben trots op hem.

Dina: Salam Akram, hoe gaat het?

Al snel kwam hij online.

Akram: goed alhamdoulillah met jou?

Dina: ook goed hamdoulillah, lang niet meer gesproken he.

Akram: ja inderdaad sorry, ik kom snel weer.

Dina: jaa en ik ga slapen, ben moe.

Akram: isgoed, slaaplekker moge de engelen over je waken❤.

Glimlachend sluit ik me telefoon af. Hij heeft echt een hart van goud.

Ik liep naar de badkamer en deed de deur opslot. Ik liet het bad vol lopen en kleedde me alvast uit. Ik stopte de kraan na een tijdje en stapte het bad in.

Na een heerlijke bad smeer ik me zelf in met bodylotion en trek ik me pyjama aan. Ik lees nog een paar dua's, en val rustig in slaap.

Sorry voor saaie deeltje, maar binnekort gaan dingen gebeuren die je echt niet gaat verwacnten😏😏 doei schatjes

Elk begin kent een einde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu