23.

774 65 9
                                    

Ik zag Yasin.

Shit.

Hij keek me lang aan.

Ik wou niet dat hij me herkende dus wou ik weggaan.

Toen ik net wou opstaan hield hij mij vast bij me arm.

Ik bleef in de zelfse positie staan.

"D-dina ben jij dat?" Vroeg hij.

"Nee" zei ik bot

Ewa hij reageerde zo op app ik reageer zo terug.

Hij pakte me bij me arm.

"Laat me los a homo" schreeuwde ik.

Hij pakte me strakker bij me arm. Eerst Imad en dan hij? Wat is dit?

Ik sloeg hem met me andere arm. Maar die pakte hij ook vast. Ik keek recht in zijn ogen.

"Je bent zo mooi" fluisterde hij.

Ik duwde hem weg en wou wegrennen maar hij pakte me weer vast en duwde me tegen de muur. Tranen stroomde over me wangen.

"LAAT ME LOS" schreeuwde ik huilend.

Opeens werd hij naar achter geduwd en daar zag ik Noufal staan. Zijn ogen spuwde vuur. Yasin lag op de grond. Hamza kwam aangerent en begon Yasin te slaan. Zijn ze net terug van Imad moeten ze hem ook gaan slaan.

"STOP" schreeuwde ik.

Ze leken te kalmeren en kwamen mij kant op. Noufal gaf mij een knuffel.

"Ga niet meer alleen naar buiten" zei hij.

"Hoezo?"

"Zie je niet wat er de heletijd gebeurt? En Nabil enzo zijn nog steeds opzoek naar ons"

Hij heeft gelijk, ik moet opletten.

----------------

Aangekomen thuis beginnen we met eten.

"Ehmm Dina?" Zegt Mohammed

"Ja wat is er?" Vraag ik

"Je tante heeft gebeld en ze willen dat je bij hun gaan intrekken"

"Maar dat wil ik niet"

"Maar ze dwingen je" zegt hij.

Zuchtend sta ik op en loop naar mijn kamer en laat me ploffen op het bed

Ik vind mijn tante eigenlijk heel lief alleen mijn nicht mag ik niet zo, ze heet Sumeya. Ze kleed altijd zo hoerig en ze doet hc tegen mij terwijl zij eerder word verkocht dan een ipad. Like bitch please don't talk hc to me. (I know kan geen goed engels praten lol) en mijn neef Walid woont daar ook, hij probeert me vanaf kleins af aan al te fixen.

Opeens hoor ik geklop.

"Kom binnen" zeg ik.

Hamza komt te kamer binnen lopen.

Hij gaat langs me liggen en ik zet mijn hoofd op zijn borstkast. Hij streelt zacht door mijn haren.

"Ik weet dat je het niet wil, maar doe het voor je familie, ze hebben je vast ook gemist" zegt Hamza

"Ja maar het ligt aan me nicht en neef die daar wonen" zeg ik.

"Wacht neef?! Zegt hij.

"Ja (ik leg hem uit over Sumeya en Walid)"

"Als hij jou aanraakt vermoord ik hem" zegt Hamza.

Haha jaloerze.

Ik knuffel hem stevig.

"Ze willen dat je morgen komt dus maak alvast je koffer klaar, hou van je"

Hij geeft me een kus op me voorhoofd en loopt uit me kamer.

------

OMG sorry dat ik pas 3 dagen erna upload maar ik ben echt druk, en sorry voor deze korte deel. Volgende deel word 1000 woorden

// niet gelet op spelfouten.

Elk begin kent een einde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu